Mijn zoon heeft sinds zaterdagochtend hoge koorts we zijn bij de huisarts geweest en die zei dat het een middenoor ontsteking is.. hij gebruikt dus vanaf zaterdag 3x 240mg pcm en sinds vandaag ook nog neusspray.. ondanks de pcm heeft hij nog steeds 40 graden koorts.. vanmiddag ook nog bij de huisarts geweest omdat het nog niet beter werd en weer afwachten tot woensdag. . Maar hij heeft zoveel pijn en is zo moe.. het is zo zielig. . Iemand een idee wat ik nog kan doen?
Bij de apotheek Otalgan lidocaine druppeltjes halen! Is voor in het oor en meestal is 1 druppel genoeg. Het doet heel veel pijn zo'n oorontsteking.... Succes.
Nu gewoon de hap bellen. Aangeven dat het niet gaat en voor je gevoel erger wordt (altijd een beetje overdrijven ). Misschien dat zij een andere optie voor je hebben. Zolang zulke hoge koorts lijkt me niet goed eerlijk gezegd
Hap bellen en vragen om een ab-kuur! Van oorontsteking krijgen ze helse pijn en zijn trommelvlies kan beschadigen. Dus gewoon bellen naar de hap, verhaal uitleggen en zeggen dat pcm niet helpt (die helpt meestal niet zonder ab), en dat je langs wil komen. Succes en beterschap!
Inderdaad nog een keer de hap bellen en vragen om ab. Verder je mannetje zo veel mogelijk rechtop houden. Plat liggen doet verschrikkelijk zeer in de oortjes. Ook NIKS in de oortjes doen! Mij is verteld dat je het hier veel erger mee maakt. Heel veel beterschap voor je kleintje!
Idd de HAP bellen. De situatie kan ondertussen al veranderd zijn, sinds het moment dat jij vanmiddag contact hebt gehad met de huisarts. met kleintjes NOOIT een risico nemen Beter 10x te veel dan 1 x te weinig langs gaan
en waarom niet?? Vanavond kom je waarschijnlijk bij een andere arts terecht bij de hap. Ik heb er tig gezien in afgelopen 4 jaar en heb maar 1 keer een arts gevonden die zei dat we 'nog een paar dagen' moesten wachten. We zijn naar huis gegaan met een krijsend kind, heb een uur later teruggebeld naar de hap en gezegd dat ik OF een andere huisarts wil spreken die wel bereid is om te helpen OF een kinderarts wil spreken. Maar dat we de nacht niet ingaan met een baby dat gilt van pijn en zo hoge koorts heeft.
Bedje omhoog doen!! Senn heeft elke maand oorontsteking, nu ook weer met flinke koorts... Bedje omhoog en zoutoplossing in z'n neus Sterkte, weet hoe pieeep dit is om je kleintje zo te zien!!
Dat ze het toen niet gaven, is logisch. Maar je bent een paar dagen verder en er is nog geen verbetering. Dat er nu nog geen AB gegeven wordt, is dus heel vreemd bij deze heftige klachten! Hij mag nu echt een kuurtje hoor!
Ik heb gisteren avond niet meer gebeld maar ik ga straks de ha bellen en zeggen dat het zo niet gaat.. en zijn bedje staat inderdaad omhoog maar daar komt hij niet eens in want dan is het helemaal krijsen. .
Hier liepen we de hele nacht onstebeurt met hem tegen ons borst , zodra hij sliep zachtjes gaan liggen op ons zij met ons zoontje tegen ons borst. Dan sliep hij max een uurtje en dan weer hetzelfde . Is het oor nog niet open ? Dan moet je zeker ab krijgen , het duurt nu wel erg lang
Nou ik ben bij de ha geweest een andere dan gisteren.. daar alles weer verteld ook dat hij de hele nacht en ochtend had gehuild.. nu wel antibiotica gekregen en de ha rade ook die lidocaine oordruppels aan.. die dus ook gehaald en net alles gegeven dus even kijken hoe het straks gaat.. de ha zei ook dat we niet moesten schrikken want hij verwacht dat er flink wat troep uit gaat komen..
Hij heeft vannacht weer in zijn eigen bed geslapen.. hij was wel vaak wakker maar hij sliep na aanleggen vrij snel weer verder.. ik denk dat die druppel super helpen nadat ik dat een paar keer gebruikt heb is hij veel rustiger geworden. .