Nerveus.. mijn meisje wordt ingeent

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Manuela79, 23 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bibiche

    Bibiche Fanatiek lid

    21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Mag je eigenlijk je kind vasthouden tijdens prikken? Wij moesten haar op aankleedkussen laten liggen maar ik heb liever dat ik haar vasthoud of is dat niet arbo verantwoordelijk voor hun?
     
  2. Merel69

    Merel69 Fanatiek lid

    16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Volgens mij mag je gewoon vasthouden. Als je dat wil, moet je dat gewoon zeggen. En arbo verantwoord.....als je je kind op goede hoogte houdt voor hun, is er toch niks aan de hand? Als een baby op de tafel ligt, moeten ze voorover buigen...is niet arbo verantwoord lijkt me.
     
  3. Bibiche

    Bibiche Fanatiek lid

    21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    ik zal morgen vragen of ik haar mag vasthouden, morgen 2de prikjes :cry:
     
  4. Manuela79

    Manuela79 VIP lid

    7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Bibiche, heel veel sterkte voor jou en je prinsesje morgen met prikken.

    Bovendien zou ik het erg raar vinden als je je kindje niet vast mag houden tijdens het prikken. Zij zijn toch juist bezig met het welzijn van de kleintjes. Voor haar zal het ook een stuk fijner zijn als ze lekker door mama wordt geknuffeld met de prikjes.

    Liefs
    Manuela
     
  5. Dora

    Dora Bekend lid

    25 apr 2006
    762
    0
    0
    Hoi,

    Finn heeft vandaag zijn eerste 2 prikjes gehad. Wat hartverscheurend was dat, vreselijk... ik ben er nog naarder van dan hij zo te zien...:(
     
  6. tweeling

    tweeling Fanatiek lid

    9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    he dora de toeval slaat weer toe, naja een beetje dan, onze meid krijgt morgen haar prikje.

    ik zie er helemaal niet tegenop, denk ook wel hoe meer gespannen de ouders hoe meer het kindje.

    we zullen zien
     

Deel Deze Pagina