Hey meid, ik zie wel een streep maar hij is wit. Zover ik weet moet streepje een kleurtje hebben. Welke test is dit?
Nou... eigenlijk zijn we niet bezig zwanger te worden. Voor de zekerheid een test gedaan omdat mijn cyclus opeens zo lang is. Vanmorgen die test gedaan, snel gekeken en gedacht, nega. Weggelegd en zie net dit. Dus kan ook indroog zijn maar hij lijkt echt gekleurd. Heb net redelijk in paniek een paar ouwe testen uit de prullenbak gevist ->) en daar zie ik echt niks op....
Ik zou dan eerder denken aan een indrooglijntje ja. Ik heb zelf geen ervaring met matcare testen en weet dus ook niet of ze indrooglijntjes hebben. Ik zou zeggen probeer de kv test van 2 voor 5 euro. Ze zijn erg gevoelig en betrouwbaar, zover ik weet hebben ze ook geen indrooglijntjes. Heb je ook klachten die duiden op zw?
eehh, een uitblijvende ongi..... lichte ongikrampjes. Ik ruik geuren wel wat sterker... maar misschien maak ik me gek. Super bedankt voor je snelle antwoord hoor! Ik ga nu proberen een tukje te doen, morgen even met manlief overleggen en dan maar naar de kruidvat. (hij slaapt al en wil niet dat ie zich zorgen maakt om niks). Misschien kunnen morgen nog een paar mensen kijken
Ja dat klinkt wel een beetje als zw klachten ja. Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt!! Geen dank hoor Laat je man inderdaad lekker slapen en morgen weer een nieuwe dag. Morgen krijg je wel meer reacties inderdaad Slaap lekker.
Oeh moeilijk! maar ik kan niet ontkennen... ik zie in ieder geval 'iets'!!! ik zou inderdaad vandaag weer een testje doen!! ben heel benieuwd! xxx
t is ook lastig fotograferen in het donker , ik moest heel lang kijken en toen ontdekte ik de plek waar de 2e streep moet staan, dus er is inderdaad wel heel vaag iets te zien. Ik wil wel even meekijken met je kv2v5, succes ermee!
Hoihoi ben ik weer. Heb wel opnieuw getest (negatief) maar het was een kort nachtje en ik drink veel omdat ik op dieet ben. Heb nog een foto van dezelfde test als gister, maar dan bij daglicht. Ik ga dalijk naar de kruidvat dan kan ik morgen met ochtendurine testen.
Nee ik ook niet zag ook niks bij de andere maar andere meiden zagen het wel mischien heb ik het verkeerd gezien kan ook natuurlijk en ik hoop natuurlijk voor jou dat je zwanger bent Liefs
o zie net dat het niet echt de bedoeling was om zwanger te worden dus dan weet ik niet of je hoopt dat je zwanger bent of niet dan hoop ik en elk geval dat je snel weet of je het wel bent of niet ik denk van niet Liefs