gimena, ik wil best een foto plaatsen maar zoals ik eerder al zei is hij negatief. Niet veel te zien op een foto dus
Aylin heb je niet perongeluk de verkeerd efoto geplaatst??? er staan 2 testen op en die liegen er niet om.. das niet eens licht positief, maar dat zijn gewoon knaltesten!!!!.. Deelight.. al opnieuw getest??
hoi deelight, ik zie wel een schemering op de foto maar wil je iets voor me doen? ik heb 2 dagen geleden ook de kv test gedaan en die was ook negatief en nu kijk ik terug en zie precies toch een lijntje waar het lijntje hoort te zijn. Kun jij miss deze test behouden en over 2 dagen nog eens naar deze test kijken om te zien of jij ook zo'n drooglijntje krijgt wat ook donkerder van kleur wordt? Ik zou graag willen weten of dat vaker is met deze testen want vorige keer dat ik testte met deze had ik dat ook. en ik dacht dus echt zwanger te zijn toen... wat toen niet was en is toch wel erg jammer dan. Ik heb wel veeeel te vroeg getest. Groetjes en ik hoop dat het bij jou toch positief uitdraait
heb nu ook ene berg van die vage kruitvat testen liggen volgens mij heeft kruitvat wel degelijk rare lijntjes
linnybaby dat wil ik wel doen hoor! Pb me nog even dan over 2 dgn want er is een kans dat ik het vergeet door te geven aan je Jullie zijn ook lekker; eerst mij adviseren kv 2 voor 5 te halen en daarna zeggen dat er veel vage lijntjes zijn hahahaha
Samama, dat zal een indroog zijn. Als de matcare test van 2 dagen geleden posi was (heb ik eerder geplaatst), had die van vandaag al veel dikker moeten zijn hoor.
Deelight, ik zie ook niets op die van kv 2 voor 5. Die eerste test van je zag ik heeeeel vaag iets, die tweede niets. Aylin: wat erg die toch negatieve knaltesten!! Jeetje wat zal dat een domper geweest zijn... Welke waren dat?