nerveus toch zwanger?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door emje, 23 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Ik vind niet dat je zo snel kan concluderen dat hij negatief is...
    Fotos maken van een test zjjn altijd vager...ik spreek uit ervaring.. maar goed..ik kan ook niet volmondig zeggen dat ik dit eennpositest vind..
    Het blijft onduidelijk..ik zou idd een cb test doen..dan weet je het zeker..

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Inderdaad.
    Ik vind hem eigenlijk ook niet positief want hij lijkt wel niet goed doorgelopen.
    Je houd het wel spannend zeg!!

3. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik zie ook een streep! Zou idd een digitale test doen, dan heb je iig zekerheid.

4. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    Jee meis wat een onzekerheid!! Misschien toch ff bellen voor bloedtest??? Wat zegt je vriend/ man ervan??

Als het wel zo is dan wil dit kindje wel heeeeeel graag bij jullie zijn!!!

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Volgens mij is de test ook niet goed doorgelopen.

Dit kun je testen door 5 druppels water in het urinedruppelvak te doen.
    Dan trekt die waas weg en kun je pas echt goed beoordelen of er een streep staat of niet. Als je echt een posi test hebt, blijft de HCG-streep wel staan.

En inderdaad anders even een CB Digitaal doen die aangeeft zwanger/niet zwanger.

6. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.472
    4.922
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Deze test lijkt idd niet helemaal goed gegaan.
    Ik blijf dus nog even voor je duimen...

7. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Wat een onzekerheid! Pas wel op met die digitale cb test. Er staar dat het een vroeg tester is alleen toen ik ermee testte stond er niet zwanger en had ook zulke kv testen. En ben nu 30 weken zwanger

8. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    Jeetje spannend hoor... idd even een clearblue, dan heb je gelijk duidelijkheid.

9. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    ben benieuwd naar de cb, want ik zie nl op elke foto van de test een streep zo waren die van mij ook in het begin.
    Maar ik heb ook weleens getest en was ook vage streep en toch ongesteld, dat niet per defenitie wilt zeggen dat de test vals is.

Die van kruitvat zijn erg goed.
    succes in elk geval!

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Cb met wekenindicator is errug gevoelig ...

11. emje

emje Niet meer actief

ik ben in 3 winkels geweest maar overal is de cb test uitverkocht :( ik heb mijn vriend gebeld en die neemt er 1 mee vanavond van zijn werk (andere stad). pff nog steeds onzekerheid en nog geen aankomende ongesteldheid :(

kan ik vanavond de test dan al doen of kan ik dan beter tot morgen ochtend wachten?

12. Emjay

Emjay Bekend lid

17 jan 2012
    993
    0
    16
    In het buitenland
    Als je het wachten aankunt zou ik echt tot morgenochtend wachten. Zeker omdat je zo vroeg bent met testen zou ik echt zo weinig mogelijk risico willen lopen op een vals negatief!

Pff wat zal jij in spanning zitten zeg!

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Emje ik denk echt niet dat je zwanger bent.....tenminste van je testen uitgaande dan.
    Maar die ongi doe maar niet komt is toch vreemd...

14. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Bij mij toen niet, kv gaf zelfde streep als ts had pas paar dagen later gaf deze positief

15. Augustu

Augustu Actief lid

3 aug 2012
    325
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jeetje wat moet jij in spanning zitten, sterkte!

16. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.472
    4.922
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Als je een paar uur niet drinkt, dan heb je hetzelfde effect hoor.
    Sterker nog, mijn kruitvattesten waren aan het einde van de middag juist duidelijker dan s ochtends...
    Sterkte met de stress.

17. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Ik zou wachten tot morgenochtend met testen..

Ik had je test nog even onder de loep genomen met mn foto app..
    Door de schuiven met het contrast enzo... ik zie wel echt duidelijk een streep..ook even dik als de controle streep..alleen een stuk vager..

Heel veel succes morgen met testen...

18. emje

emje Niet meer actief

mijn vriend kwam net thuis met de cb zonder indicator (3 in zo'n pakje) ik heb toch net een test gedaan en er stond gelukkig niet zwanger. ik ben best opgelucht maar vind het toch vreemd dat ik nog niet ongesteld ben. ik ga het nu proberen van me af te zetten en te genieten van de feestdagen. mocht ik na de kerst nog niet ongesteld zijn dan doe ik nog een testje. als deze dan weer negatief is dan ga ik maar is een afspraak maken met de huisarts.

19. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Off-topic
    He ik ook! ochtend urine werkt bij mij juist niet.. 's middags zijn ze veel donkerder!

On-topic:
    Emje, vast wel een opluchting om niet zwanger te zien staan! Hopelijk wordt je snel ongesteld en kan je weer helemaal opgelucht ademhalen!

20. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    nog een vraagje, heb je het nog uitgeprobeerd wat hier werd gezegd over een paar druppels water er bij doen? Maakt de testen altijd zoveel duidelijker.. maar heb nog geen test of fotootje voor bij zien komen dat je het had uitgeprobeerd.. (sorry, gewoon nieuwsgierig omdat je testen er zo vaag uitzien)

Deel Deze Pagina