hallo lieve allemaal, Helaas het is echt zo er is geen hartslag te zien en verder is het vruchtzakje ook niet meer gegroeid afgelopen week. Ik wist het ergens wel maar toch kwam de klap evengoed. Ik moet nu gaan wachten tot alles los gaat komen of eventueel laten currateren. maandag moet ik naar de gyn om het te bespreken. Aan de ene kant hoop ik dat het snel zelf los komt en ook omdat ik dit nu wel wil afsluiten en verder naar de toekomst wil leven om samen met mijn man nog een keer te proberen voor een mooi wondertje. Gisteren hoorde ik dat ik weer tante word, mijn schoonzus is net zover als ik had moeten zijn. In elk geval moet ik en mijn man verder . Het is een schralen troost maar ik weet dat ik niet de enige ben en dat er meer dames zijn die dit hebben meegemaakt. We hadden alleen de afgelopen week toch dat beetje hoop dat het toch nog goed zou komen. Ik dank jullie voor alle lieve woorden die ik heb mogen ontvangen jullie zijn erg lief en meelevend mijn dank daarvoor. Voor de dames die een mooie zwangerschap tegemoet gaan geniet er maar lekker van ik leef met jullie mee. Voor de andere die nog bezig zijn een mooi wondertje te maken ook leef ik met jullie mee en wie weet kunnen we allemaal snel goed nieuws vertellen. heel veel liefs Jet
Moeilijk hè, die bevestiging krijgen? Je blijft toch stiekem hopen. Ik duim voor je dat je snel zwanger bent, als dat is wat je wilt. Succes met het verwerken...
0hh wat jammer jet75! ik hoop dat je straks snel weer zwanger bent, van een mooi kindje!! heel veel sterkte gewenst!! liefs..
Heel erg bedankt voor alle lieve berichtjes, daar heb ik veel aan gehad. Straks moet ik naar de gyn om te gaan bespreken hoe nu verder. ik heb wel al een paar keer krampen gehad in mijn buik maar voelde meer aan als bandenpijn en verder gebeurt er gewoon helemaal niets. Ik zal wel een van de vele zijn waar het niet spontaan bij los komt dus zal het met een curratage verwijderd moeten worden. Ik hoop vanmiddag duidelijkheid te hebben zo rond blijven lopen is ook niets want de symptomen zijn er allemaal nog wel, duizelig, misselijk etc dus dan maar een curratage hopelijk verdwijnen die klachten dan ook. Iedereen verder heel veel sterkte en nogmaals bedankt voor jullie lieve woorden. liefs Jet
Wat een rotsituatie ook he? Maar geloof me, als het niet los komt en je blijft maar een beetje kwakkelen met je kwaaltjes enzo dan is een curettage echt beter hoor. Dan weet je ook gewoon voor jezelf dat het nu goed en schoon is daarbinnen en als het mee zit kun je lekker weer snel verder. Ik wilde ook perse geen curettage maar achteraf erg blij. Want ervoor had ik maar bloedverlies en die krampen en nu erna minimaal bloedverlies en krampen sinsdien niet meer gehad.
Ik ben geweest en heb medicatie meegekregen om het op te wekken. Ik heb werkelijk geen idee wat me te wachten staat maar kan nu alleen maar afwachten. curatage was nog niet aan de orde eerst moest ik het zo proberen. als er nu binnen 24 uur niets gebeurt dan morgen herhalen anders een curatage maar dan heb ik eerst nog een afspraak. Ik ben echt wel zover dat het dan nu mag gebeuren, ik wil ook verder met verwerken en dat kan pas als het eruit is. Ik weet niet wie dit nog meer heeft meegemaakt met medicatie ?? liefs jet
Ik heb geen medicatie gehad maar bleef wel tot bijna 13 weken doorlopen met een miskraam terwijl het met ruim 6 weken al was gestopt met groeien. Ik vond na 3(!) weken wachten (kon niet eerder terecht helaas), de curretage echt heel prettig. Sommige miskramen komen gewoon niet op gang, en dan is het fijn dat je toch verder kunt. Verder met verwerken, verder met lichamelijk het afsluiten en eventueel zelfs verder met proberen zwanger te worden. Ik hoop dat het snel achter de rug is voor je. Als je een curretage moet: is echt een niks bijzonders, lichamelijk dan. Succes!
heel veel sterkte Jet, lijkt mij inderdaad een vervelende situatie, hopelijk is het snel voorbij... liefs wendy