Nerveus voor operatie.... Nog 2 weken!

Discussie in 'De lounge' gestart door Veraenroy, 11 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ben benieuwd hoe het gegaan is en ik hoop dat je je goed voeltt als alles achter de rug is...sterkte met het herstel

2. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Hey lieve meiden, ik ben er weer.

Sorry dat ik gisteren niks van me heb laten horen, maar ik was total loss. Operatie is goed verlopen, geen rare onverwachte dingen. Heb gisteren de hele dag geslapen, vanacht om 1 uur werd ik pas wakker, met het gevolg dat ik de hele nacht heb wakkker gelegen.

Pijn is goed te onderdrukken met alleen paracetamol.
    Had alleen veel last van de catheter, maar die is er gelukkig uit van 6 uur vanmorgen.

I'll be back.

xxxxx Vera

3. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Heel fijn dat de operatie zo goed is gegaan en dat je verlost bent van de cathether. Doe lekker rustig aan en hopelijk voel je je snel (voor zover het snel kan gaan met een operatie dan) weer helemaal fit.

4. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    ik voel me psychisch helemaal fit moet ik zeggen.
    hoe leg ik mijn pijn uit, alsof mijn hele buik een grote blauwe plek is, zo voelt het. Maar als dat alles is... is goed uit te houden.

5. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Ik heb twee buikoperaties gehad dus ik kan me een klein beetje voorstellen hoe het voelt. Het is heel goed nieuws dat je je psychisch zo goed voelt, dat scheelt heel erg in het herstel heb ik het idee. Niet dat het de operatie of het herstel minder zwaar maakt, maar het is dan makkelijker om met de pijn en het ongemak om te gaan. Hopelijk blijft het allemaal zo goed gaan, en mag je snel weer naar huis. En nog een tip: als je moet lachen, druk dan echt een kussentje tegen je buik. Dat scheelt enorm. :)

6. Dana

Dana Niet meer actief

sterkte met het herstel, je komt heel sterk over dus dat komt wel goed ;)

7. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Hey meiden, even een update.

Ik ben weer thuis, ik weet niet of ik dit al gezegd heb, maar gistermiddag om 12.00u mocht ik na huis.
    Heb gisteren toch nog vrij veel pijn gehad, en gisteravond heb ik me 2x 1 tabletje zaldiar genomen, en die werkte goed moet ik zeggen.
    Vannacht heb ik heerlijk geslapen, en vanmorgen stond ik op en was bijna pijn vrij.
    Windjes laten gaat zonder pijn, plassen gaat goed.
    Ik voel me super. Heb nu alleen het gevoel of ik een blauwe plek heb op mijn buik that's it.

Nu moet ik er wel op letten dat ik me rustig hou en niet te veel ga doen, maar Roy let daar extra op ;)

De pijn die ik had voor de operatie is nu al helemaal weg, dus daar ben ik al super blij mee.

Ik ga weer lekker op de bank liggen, buiten staat ook een ligbed voor me klaar dus als het vanmiddag warm wordt kan ik lekker buiten liggen.

Meiden nogmaals super bedankt voor jullie steun de laatste tijd!!

Dikke knuffel,
    Vera

8. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Wat fijn dat je weer thuis bent. En laat Roy je inderdaad maar flink op je kop zitten als je te druk bezig wilt gaan. Even verplicht relaxen! Ik zie het altijd als een investering: nu rustig aan, en straks weer zonder problemen aan de gang, in plaats van meteen weer aan de gang en daarna door pijn je alsnog rustig moeten houden.

9. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Wat fijn dat het zo goed met je gaat, doe het maar lekker rustig aan meid:)

10. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    wat goed om te lezen dat het zo goe dmet je gaat! pas goed op jezelf en inderdaad, niet in de valkuil stappen dat je nu te veel gaat doen!! lekker rustig aan doen!!

11. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Wat fijn om te lezen dat het op zich goed met je gaat! Alleen extra lastig om het dan rustig aan te doen... Gaat dat op zich nog wel, dat rustig aan doen?

Nu lekker laten verwennen hoor ;)

12. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Goeie morgen allemaal.

Ik moet mezelf elke dag een paar keer per dag een cijfer geven voor de pijn. Van 0 tot 10, en als hij boven de 6 komt moet ik na het ziekenhuis bellen.
    Nou op dit moment is de pijn 0,00!!! Het enige dat ik voel is boven mijn navel mijn buikspieren wanneer ik lig en weer rechtop kom, dat doet zeer, maar verder... niks. De hechtingen in m'n buik beginnen al te jeuken dus dat is ook een goed teken. Ik heb zelfs al 2x gepoept. Het duurde wel ff maar ik nam er de tijd voor ;)

Al met al is het me 1000% meegevallen.
    Ik heb hier 3 scheidsrechters om me heen die er op letten dat ik niet te veel doe, maar dat heb ik mezelf ook voorgenomen. Lekker genieten doe ik nu, vooral omdat het ook nog eens 34 graden wordt deze week.

Jelina vraagt me elke morgen als ze wakker is of ik haar al mag tillen, dat vind ik wel zielig, elke keer nee zeggen :( Maar ja, dat komt ook wel weer goed.

Vannacht heb ik zelfs op mijn buik geslapen. Wat een genot, want dat kon ik voor de operatie niet, want dat deed me pijn.

Dit was mijn update... Lig nu lekker in mijn tuintje van het zonnetje te genieten.
    Spreek jullie snel weer.

XXX Vera

13. Ckialita

Ckialita Bekend lid

28 jan 2009
    993
    0
    0
    Fijn dat het zo goed met je gaat! Zo'n operatie is niet niks, en nu ben je er van af, en dan valt het herstel ook nog eens mee. Alleen jammer dat je je dochter nog niet mag tillen...

14. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    O meisje wat ben ik blij om te lezen dat het zo goed met je gaat.
    Pas alsjeblieft op dat je niet te veel gaat doen, ook over een paar weken niet. Neem de 6 weken, dan ben je straks nog fitter voor je kleine meisje.
    Heerlijk he om wakker te worden zonder die zeurende buikpijn. Ik zelf geniet er nog dagelijks van om zonder die pijn te moeten leven.

Meis geniet van het mooie weer en laat je maar lekker verwennen, je hebt het verdient.

15. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Shitzooi, heb koorts moet vanmiddag om 16.30 na het ziekenhuis.

16. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Oei Vera! Hopelijk is het niets... Succes!

Enne met het niet tillen, ik weet hoe je je voelt. Toen Joris 1,5 was heb ik ook een buikoperatie gehad. Mocht toen ook 6 weken niet tillen...

17. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    O jee, hoe gaat het nu met je? Wat zeiden ze in het ziekenhuis?

18. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Sorry gisteren kon ik niet online komen.
    Ik was nadat ik het zh gebeld had in slaap gevallen, en toen werd ik wakker met enorme buikkrampen. Ik was net op tijd op het toillet, en toen kwam heel veel waterdunne diarree. Nadat deze eruit was zakte de pijn ook meteen weer weg.
    Toen keek ik op mijn telefoon en bleek het ziekenhuis al 2x gebeld te hebben.
    Ik terug gebeld, het was inmiddels 14.30 en ze vroegen of ik niet om 15.00 uur wilde komen, de gynaecoloog wilde me toch eerder zien.
    Ik snel me omgekleed en met mijn vriendin in de auto na het ziekenhuis.
    Daar aangekomen ben ik meteen na een kamertje gebracht waar ik kon liggen. Daar kwam de gyn en die temperatuurde me. Ik bleek toen 37.4 te hebben de koorts was gelukkig weer weg. Ze heeft al mijn littekens nagekeken ook vaginaal(auwa) maar alles zag er netjes uit. Ze vermoedde dan ook dat de koorts een voorteken was van de diarree die er aan kwam.
    Ik moest elk uur temperaturen en wanneer hij weer op 38 of hoger kwam moest ik weer terug komen.
    Hij is gelukkig constant rond de 37-37.3 gebleven, dus gelukkig niks meer aan de hand.

Pff was wel geschrokken hoor, vooral de pijn die ik had voor de diarree. Heb compleet na de wc moeten kruipen.

Nu voel ik me weer prima! Net weer ontlasting gehad, was nog niet vast, maar ook geen diarree.

XX Vera

19. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    gelukkkig dat je geen koorts meer hebt
    je moet je eigen goed in de gaten houden ;)
    fijn dat alles wel goed is gegaan zeg
    doe het maar rustig aan en laat je maar verwennen!

20. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

zo meis dat zal wel even schrikken zijn geweest de diarree en koorts.

Nou gelukkig valt het met de pijn goed mee, en genees het ook allemaal snel!

Dikke kus en knuffel... en lekker rustig aan doen :)
    En kus voor Jelina :)

Deel Deze Pagina