Omdat mijn man vorige week heeft overgewerkt heeft hij nu een lang weekend vrij.. En we zijn al 3 jaar niet meer weg geweest op vakantie of wat dan ook.. Dus nou heb ik gisteren een nachtje in een hotel op een veiling gekocht.. 27 euro, en daar betaal je normaal 100 euro Maar dat is in Oosterhout in Brabant, maar nou moet ik dus ook wat gaan plannen voor de vrijdag en zaterdag, maar het wordt niet echt mooi weer.. (Mijn man weet hier dus allemaal niks van af, ik ga gewoon zelf de spullen pakken en opruimen enzo, en ik heb al een oppas voor de dieren geregeld, en ik kan echt niet liegen, maar tot nu toe gaat het goed..haha) Nou mijn vraag.. Kent iemand die omgeving?? En wat is daar leuk om te doen? En niet te duur.. Want ik wil het wel een beetje goedkoop houden, het moet wel een beetje een grapje blijven.. Ik hoop dat iemand wat weet, anders zitten we daar te vervelen en dan vindt ik het niet echt geslaagd.. In ieder geval is daar een bad (hebben we thuis niet) en een bed hahaha
Maak het gezellig met elkaar op de kamer laat een ontbijtje komen bv en geniet van elkaar je kan gaan wandelen in de omgeving oid
Het is in iedergeval een hele moooooie omgeving daar! En het centrum is ook heel erg leuk en gezellig! Heel veel plezier!
hoi ik woon er vlakbij. het winkelcentrum is daar best gezellig en redelijk groot. je hebt een gedeelte buiten en overdekt. je kan evt ook naar breda 10 km verderop naar de stad. is ook leuk. naast oosterhout ligt het hele kleine plaatsje dorst. kun je een boswandeling maken en is een pannekoekenhuis bij waar je ook lekker wat kunt drinken. oosterhout heeft een bowlingbaan de merlijn. een theater dat heet de bussel. misschien draait er een leuke voorstelling. in breda zit sowieso ook een bioscoop. verder zit er in oosterhou zelf niet zoveel. wel een straatje met restaurants en cafe""s en de markt met wat teraasjes maar voor het groeter werk zou je eigelijk even naar breda moeten rijden. alvast veel plezier!
Oosterhout ligt niet heel ver van 's Hertogenbosch af, daar kun je winkelen, rondvaart maken of gewoon de stad bekijken. In Oosterhout zelf heb je de Oosterhof (ik geloof dat dat zo heet), ook een best leuk winkelcentrum. Of inderdaad Breda.
Rondvaart lijkt me idd leuk (Ben gek van water, vooral de zee en varen) dat zag ik ook en ik zag ook de verkadefabriek, maar van die website wordt je niet wijzer.. Maar daar hebben ze op vrijdagavond een film in de open lucht, is dat wat? Ik weet niet of iemand dat kent? Zit in 's-Hertogenbosch. En ik had ook het Biesbosch nog gevonden, maar ik heb pds, dus het liefst ook nog iets met een wc in de buurt. Super vervelend, maar moet er toch rekening mee houden... In ieder geval bedankt voor de tips alvast!
leuk id! hou er wel rekening mee dat er kosten bij kunnen komen. Ik had een keer iets gewonnen voor 31 euro, een weekend vakantiepark, en toen ik daar was kwamen er 75 euro kosten bij. Misschien kan je een biosje pakken? uit eten etc
in tilburg zit ook een thermen... dagje sauna... euhh... was daar 21 euro entree kwijt (zonder behandelingen verder dan)
Ik zou niet naar Den Bosch gaan. Ten eerste is dat vanaf Oosterhout nog wel een km of 50 geloof ik EN de N65 is vanaf vrijdag 22.00 uur dicht! Dus moet je via de omleiding en of dat zo prettig en duidelijk is weet ik nog niet. Een alternatieve route is er niet echt, ja km om rijden! Verder kun je wel naar de Efteling, het centrum van Breda of Tilburg, Loonse en Drunese duinen etc. Veel plezier!
Echt super! Ga ik zeker doen! (Weet niet hoe ik PB terug stuur of moet ik dan wel op snel reageren klikken, want anders ben ik bang dat hier alsnog komt te staan..)
hahaha nee onderaan de pb staat doorsturen en reageer. dus moet je op reageer klikken en dan kun je antwoorden. maar het is wel goed hoor! haha veel plezier! echt de moeite waard. zelfs al zou het wat miezeren ( stortregen is wat anders natuurlijk) maar ik hoorde hier net op brabant nieuws dat de middagen hier de komende dagen droog verlopen!
Nee daar heb ik wel op gelet, want daar ben ik zelf ook altijd bang voor.. Maar hier stonden geen verplichte dingen bij, zoals dineren enzo.. Er zit zelfs ontbijt voor ons beiden bij in En dat voor 27 euro! (Je moet alleen toeristenbelasting betalen, maar dat moet altijd, in dit geval 1,50 p.p.p.n. dus in totaal 3 euro.. De bezinekosten dat wordt het duurst van allemaal gok ik zo.. En ik kijk nou via google maps, daar staat dat je via de A59 (41 km) 35 min. onderweg bent. Maar als de hele boel is afgezet ben ik natuurlijk nergens meer. Want ik kom zelf uit Twente en ken dus echt niks in Brabant.
heb je geen tom tom want die geeft dan een alternatieve route? of misschien van iemand lenen anders?verder moet je mij dat ook niet vragen want ben een leek in alternatieve routes en topografie
Ik heb wel een tomtom, maar als je niet precies rijd zoals hij wil dan blijft ie roepen 'draai om' of hij gaat gewoon weer terug naar dezelfde route.. Of ik verzin allemaal activiteiten, en laat mijn man mooi kiezen en dan kan hij ook wel weer auto rijden8).. Die heeft daar toch wat meer gevoel voor moet ik zeggen.. Ben soms typisch een vrouw in de auto *zucht*
de A 59 is niet afgesloten, het gaat om de 80Km weg tussen Tilburg en Den Bosch die is afgesloten. Den Bosch mooie stad.... (ben ik geboren en heb er tot mijn 26e gewoond... daar ligt mijn hart )
Ja idd... Hij luistert ook nooit!! Soms rij ik ook midden in het weiland met 120 km! Oude kaarten krijg je dat mee, wel grappig!! maja.. niet handig Ik ga maar is even schoonmaken enzo.. Vindt het altijd wel zo prettig om het huis 'perfect' achter te laten. Mocht er wat gebeuren ofzo.. En ik moet ook nog tassen inpakken voordat meneer thuis komt, anders wordt ik alsnog betrapt.. haha