Hi meiden, Op het ogenblik ben ik totaal van slag en zo onzeker over wat ik nu allemaal in mijn lichaam voel en over wat er allemaal door mijn sufgeGooglede brein gaat. Ik ben 39 jaar en heb nooit een kinderwens gehad, maar sinds een klein jaartje is dat totaal veranderd. Mijn vriend en ik willen dolgraag een kindje krijgen maar omdat ik me nooit in zwanger worden/zijn verdiept heb snap ik er na veel gespeur op internet nog steeds geen bips van lijkt wel; overload aan teveel van elkaar afwijkende info ofzo. Ik voel me nogal dom door mijn onwetendheid en schaam me dood! Mijn laatste ongesteldheid was op 17 mei, op de dag van de eisprong hebben we geklust en nu ben ik dus enorm overtijd. Het rare is dat ik me nu ongeveer anderhalve week zwanger voel terwijl ik niet eens weet hoe dat zou moeten voelen. Ik heb nu al 7 dagen een drukkend, 'bezig' gevoel links in mijn onderbuik. Net alsof ik ongi moet worden maar dan anders. Ik heb stemmingswisselingen waar ik helemaal niet goed van word, geen trek in eten, en ben vreselijk moe en slaap bijna de hele dag. Straks ga ik dus toch maar een zwangerschapstestje doen en ik ben zo bang dat de uitslag negatief is. Ik zit die test nu al de hele ochtend uit te stellen en mezelf moed in te praten om het te doen, zucht. Ik word nu echt helemaal gek van mezelf. Hellup! Wish me luck.....
succes met testen. Je weet niet hoe je je moet voelen als je zwanger bent maar toch heb je het idee van wel. Dat kan niet anders dan positief betekenen. ik zal voor je duimen. wees niet bang de test zal je niet bijten
Heeel herkenbaar dat je nerveus bent voor je test! Dat heb ik ook iedere keer....... Spannend, spannend!! Die symptomen kunnen 2 kanten uit, maar ik hoop heel erg voor je dat het raak is! Hou je ons op de hoogte en niet te lang in spanning blijven. Stress is ook niet goed! Succes!
had je hiervoor een regelmatige cyclus? ofwel, ben je "echt" overtijd of kan het zijn dat je gewoon een lange cyclus hebt? Je 'klachten' klinken wel hoopvol... ben benieuwd of je in gezegende toestand verkeert
Wow spannend hoor!!! Ik hoor wel vaker dat vrouwen zich "zwanger voelen" (terwijl ze niet weten hoe dit zou moeten voelen) en dit klopt dan ook meestal dus ik heb wel stille hoop bij je!! Maaruh... wanneer ga je testen dan want je maakt ons nieuwsgierig!
Camillenoire, houd ons niet langer in spanning! Ik ben ook wel heel benieuwd hoor! Zou toch geweldig zijn he! Ik ben voor je aan het duimen in ieder geval!