Hoi meiden Mijn eerste bevalling was een heftige bevalling die 20uur duurde met meteen van het begin heftige weeen die kort op elkaar kwamen. Uiteindelijk met knip bevallen na 1,5u persen. De tweede bevalling was makkelijk en snel. Vanaf de eerste wee beviel ik in 4u en alleen de laatste paar weeen begonnen pijnlijk te worden. Na 10min persen was ons meisje er al. Maar nu ben ik benieuwd naar ervaringen van andere moeders. Was jullie derde bevalling net zo makkelijk/snel als de tweede of juist heel moeilijk weer? En qua knip. Eerste was een knip en de tweede niet. Derde dan weer wel knip of niet? Of is daar allemaal helemaal niets op te zeggen?
Ik lees mee. Lijkt mijn verhaal wel. En ik wil heel veel verhalen over makkelijke derde bevallingen lezen graag
Ik hoop ook op een makkelijkere derde bevalling... Eerste en tweede sterrenkijkers wat niet zo makkelijk ging. Dach bij de tweede ook, zal nu wel makkelijker zijn de bevalling... Maar helaas. Dus ik hoop nu ook op een makkelijke derde bevalling...dus lees graag mee
Eerste duurde 5 uur en heb 9 min geperst, tweede duurde 2 uur en 15 min met 4 min persen, derde duurde 1 uur met 2 min persen. Vond het inderdaad steeds makkelijker, met knippen etc geen ervaring, want heb 3 keer geen 'schade' gehad. Succes dames....
1e 24 uu weeen, 1uur43min geperst. Geknipt tot ver 2e. 7uurtjes. 23 min geperst. Geknipt tot net niet in mn linkeroor 3e. Begonnen met 3cm. 14uur na start van inleiden en weeen geboren na helse bevalling met enorme fluxus. Mijn lichaam was op en mijn baarmoeder deed niks meer. Bij 9cm hebben ze die laatste er echt bij getrokken. Sorry geen goede derde ervaring. Het was bijna mijn dood. Ik doe t nooit meer