Trouwfotoalbum

Discussie in 'De lounge' gestart door GeoLilly, 11 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GeoLilly

GeoLilly Bekend lid

2 aug 2013
    796
    0
    16
    Vrouw
    België
    Hoi meiden

Nu ik in zwangerschapsverlof ben heb ik eindelijk tijd om een fotoalbum samen te stellen met de foto's van onze bruiloft (2 jaar na datum maar goed hehe).

Via de zoekopdracht op deze site was ik al een aantal onderwerpen hierover tegengekomen en zo had ik de site van Profotonet gevonden. Gisteren ging ik dus aan de slag... alleen bleek dat er maar maximum 72 pagina's in het album konden, daar stond ik dan met nog maar een paar pagina's te gaan en nog een +- 100 foto's. Damn, al het werk voor niets.

Normaal gezien maak ik onze gewone fotoalbums altijd met software van Kruidvat en dergelijke maar voor onze trouwalbum willen we graag iets betere kwaliteit en mag het "iets meer" zijn.
    Nou is dus mijn vraag of er soortgelijke sites zijn zoals Profotonet, waar je:

- geen reclame/barcode in/op het boek hebt staan
    - kan kiezen voor minstens 120 pagina's (hopelijk kom ik daarmee toe :D)
    - je een linnen of kunstlederen kaft met kleurtje kan kopen
    - goede kwaliteit van fotoafdrukken hebt
    - vlakliggende pagina's zonder storende witte rand in het midden hebt
    - zo'n bewaarbox kan kopen om je fotoalbum in te steken

Hopelijk bestaat er zoiets en kunnen jullie me verder helpen.

Dankjewel!!

2. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.183
    4.497
    113
    Ik weet niet of het bestaat voor zoveel pagina's. (naast profotonet.nl heb je ook eprintpro.nl)

Maar kun je niet beter gewoon minder foto's selecteren. Ik heb een prachtig professioneel fotoboek door een fotograaf gemaakt en bij hem gekocht. maar dat heeft ook echt maar 50 bladzijdes ofzo, met alleen de mooiste foto's. Als ik alle foto's wil zien kijk ik wel op de laptop.

3. GeoLilly

GeoLilly Bekend lid

2 aug 2013
    796
    0
    16
    Vrouw
    België
    #3 GeoLilly, 11 sep 2014
    Laatst bewerkt: 11 sep 2014
    Eerlijk gezegd heb ik al een selectie gemaakt van de +- 750 foto's naar 332 foto's. Dat vond ik al heel knap van mezelf haha ;)

Bedankt voor de site, heb hem even kunnen bekijken en de software gedownload.
    Heb uiteindelijk wel albums gevonden waar ik zelfs 180 pagina's in kwijt kan maar de prijs daar schrok ik wel even van (sommige waren in de 700 EUR).
    Iemand een andere tip voor een iets budgetvriendelijker versie?

4. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.740
    1.061
    113
    Hier hebben we 2 albums.

Het album vd fotograaf is van haar reportage,dus;
    Ophalen,trouwen,foto shoot,familie foto's. Dit is een chique album geheel bewerkt maar onze smaak.

Het andere album wat ik zelf gemaakt is is van het eten,feest en de felicitaties etc. Een wat losser album met gewoon hele leuke,gekke,emotionele en geweldige herinneringen aan een super dag!

Misschien nog een optie mocht je er niet aan uit komen met een andere site.

5. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Dat gaan wij inderdaad ook doen. Alleen ik wil het met foto's beplakken net als vroeger.

Ik heb een poosje terug ook een topic geopend daarover. Daar heb ik goede sites afgehaald. Misschien kun je daar nog iets in vinden:)

6. Gaos

Gaos Actief lid

16 jul 2014
    171
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb mijn album ook bij profotnet gemaakt en ben zeer tevreden over het resultaat :). Ik ben van 5000 foto s naar een paar honderd gegaan, maar het gaat dan ook om de hoogtepunten van de dag....

7. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Albelli anders? Wat een pokkenwerk is dat hè.
    Hier ben ik ook al jaren bezig met de vakantiealbums en van uitstel komt afstel! Heb je mooie collages gemaakt of een gave foto, dan zegt t systeem weer dat de pixels niet goed zijn. En voordat je zo'n programma hebt uitgedokterd hoe t allemaal werkt.....

Ons trouwalbum heeft de fotograaf dan ook gelukkig voor ons gemaakt en ik had het zelf niet beter kunnen doen!

Veel succes ermee!

Deel Deze Pagina