Wat is jouw favoriete smaak?? Wij hebben het apparaat net, maar om nou van alles een etui te bestellen lijkt me een beetje te veel van het goede Mijn man weet precies wat hij wil, de sterke krachtige koffie zoals de: - Intenso Ristretto - Intenso K.azaar En volgens mij dronk ik bij m'n schoonmoeder de: - Espresso Volluto - Espresso Livanto Welke raad jij aan?
Roma, Kazaar, Arpeggio, Dharkan en die met vanille. Zijn de favorieten van mijn man, ik drink geen koffie. Hij heeft een Nespresso gekregen van Sinterklaas, met 150 koffiecups er bij (was cashback of koffiecups). Naast de 16 die er al bij het apparaat zaten.
Ja ik heb er ook 1 voor m'n man gekocht met die actie! zelf heb ik voor het cashback gekozen... En nu dus wat online acties aan het afspeuren voor de cups.
Ik lees even mee, hier staat een Nespresso apparaat voor man nog onder de boom (vandaag pas binnengekomen).
Ik heb volluto en rosabaya (goud en lichtroze), hier maak ik meestal cappuccino mee. Mijn man houdt van sterkere koffie en die het arpeggio en roma (paars en zwart)
Volluto, en nu t nog kan (geloof ik) ciocorosso. Verder als sterke hier ook Roma. Kazaar en Dharkan doen t hier bij vl ook goed
Helaas kan je naar die cashback fluiten... Wij hebben vorig jaar een nieuwe Nespresso machine gekocht met die actie en ook voor de cashback gekozen, nu een jaar later nog steeds geen geld ontvangen. En Nespresso geeft niet thuis
Ik ga voor paars en zwart! Heerlijk! Ik zag zaterdag dat ze bij de lidl ook cups verkochten. 10 stuks 1,99. Een pakje meegenomen en goed te doen voor bijvoorbeeld verjaardagen
Wij gebruiken de paarse,zwarte en groene volluto. En ik heb decaf de donker rode. En verder halen we zsm de limited edition altijd in huis. Nu heb je een cupje met allemaal kleurige streepjes, die is lekker
Cappriccio (groene) is mijn favoriet in een latte macchiato. "hoort" eigenlijk niet, maar ik hou niet van sterke koffie. En Cosi (bruin) vind ik ook lekker. Verder hebben wij altijd de blauwe Lungu en nog de paarse of zwarte cups. En ook altijd de limited editions als die er zijn. Die er nu is (met die gekleurde streepjes) vinden wij persoonlijk niet lekker. Edit: en Dulsao is ook wel lekker (is wat zoeter).
Ik drink Dulsao, en die met vanille en nu ook de special Ciocorosso, die is echt geweldig...maar tijdelijk geloof ik. Man drinkt roma voornamelijk.
Persoonlijke favoriet: Cosi helaas hebben ze de variatiecups met cocos niet meer Manlief de dulsao, rosabaya en roma