Wij komen uit de randstad en overwegen een woning te kopen in Heerlen omgeving Uterweg. Je krijgt er zeg maar veel huis voor weinig geld. Maar de prijzen zijn zo laag dat ik me afvraag of dit een slechte buurt is o.i.d. Wie kan mij meer over deze buurt vertellen of hoe het wonen in Heerlen bevalt. Google heeft wel wat, maar zoek juist mensen die mij hun voor en tegens kunnen vertellen over het wonen in Heerlen.
Ik ben wel vaak in heerlen geweest ik vind het wel een leuke stad.. verder kan ik je niets vertellen haha
niet? Misschien dan eens een dagtrip maken? Ik vind wonen in de omgeving van limburg zowiezo leuker Ik kom officieel uit Rotterdam en vorig jaar verhuist naar BE ik woon 10 minuten van de grens van weert. Ik vind het heerlijk! Nooit meer terug
Ja België was voor ons ook even een optie en kon daar ook niet veel over vinden. Maar over 2 weken eerst gaan kijken in Heerlen
Eerlijk? In Heerlen (hoe mooi en goedkoop de huizen ook zijn) zou ik zelf nooit kunnen wonen Wat is de precieze reden dat je in Heerlen wilt gaan wonen? Is het puur alleen vanwege de prijzen van de huizen?
Uterweg is Heerlerheide. Zou hier never nooit willen wonen! Heerlerheide heeft een naam, en geen goede. Er zijn in zuid Limburg heel veel goedkope woningen te vinden, in betere wijken! Rij eens een rondje door de wijk, dan weet je genoeg.
Hier sluit in mij bij volledig bij aan! Als je per se in Heerlen wilt wonen zou ik kijken voor de wijk douve weien / caumerveld. Of welten, bekkerveld. Heerlen zelf vind ik niks aan. Geen gezellige stad. Qua stad is Maastricht veel leuker. Ik zou eerder kijken voor een leuk dorp in het zuiden i.p.v. Heerlen / parkstad. In het Heuvelland zijn ook veel leuke dorpjes te vinden.
Ik vind het heerlijk wonen! Zou hier niet meer weg willen. Heerlerheide staat inderdaad niet best bekend. Ik woon in de wijk die het slechts bekend staat, maar niets is minder waar. Iedereen staat voor elkaar klaar, kinderen spelen lief samen etc... het ligt er ook aan hoe je jezelf opstelt vind ik.
Oh jee dat verklaard de vraagprijs van maar 79500 maar hij is van binnen zo mooi. De reden van verhuizen is echt om goedkoper te gaan wonen, waarbij ik wel enigzins centraal moet zitten vanwege dochter nu nog op basischhol, maar volgend jaar middelbaar en nog een kleine die waarschijnlijk autistisch is. Man is doordeweeks binnen en hoeft geen rekening te houden met afstand. Als jullie nog goedkopere steden weten... Ik ga nog wel zelf de buurt in, want ben d'r nooit geweest.
Ik zou gewoon eens een dagje Heerlen doen. De ene wil er echt niet wonen en de ander woont er met plezier, zoals ik. Ik zou echt niet meer weg willen hier. Kijk anders eens op google maps, streetview dan heb je een idee erbij.
Oh hahha dat is een andere kant ja Ach ook een heerlen kun je leuk wonen, zoals ik al zei. Het is maar net waar je woont.
Als het echt gaat om goedkoper wonen raad ik Belgie aan. Net over de grens. Hier is echt veel meer voordeel te behalen vooral als je kinderen hebt.
Haha ja half Nederland heb ik inmiddels gezien. Het is inderdaad waar je woont en hoe jezelf ook bent en kun je aansluiting vinden.
Zeker eens de moeite waard om dat te doen. Wij wonen nu in Belgie sinds 2 Mei. Wij krijgen echt veel meer voordeel in Belgie dan in Nederland.