grrrr... hotel overboekt

Discussie in 'De lounge' gestart door Vicky, 26 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vicky

    Vicky Fanatiek lid

    11 aug 2005
    1.200
    0
    0
    Enschede
    Zucht... denk je net alles geregeld te hebben... nog snel een paspoort geregeld (tgoh een verblijfsvergunning is geen reisdocument kwam ik vorige week achter haha)... Krijg ik vanavond telefoon van D-reizen... En nu ben ik best wel pissig.

    We hebben in januari onze reis naar Bodrum geboekt... Mooi hotel, 4 sterren, geen rare hellingen of trappen, midden in t centrum (!) en heel erg goeie beoordelingen van andere gasten. Krijg ik vanavond telefoon van D-reizen dat het hotel overboekt is We hebben verdorie 7 maanden geleden geboekt en 4 dagen voor we vertrekken melden ze ons dit even

    Het hotel wat ze ons in de plaats "aanbieden" ligt in Gumbet, op 6 km van Bodrum (ipv de origineel geboekte 150 meter), heeft een steile helling erheen (leuk met rugpijn elke dag) en de beoordelingen zijn heel slecht... Er schijnen vogels in t restaurant rond te vliegen daar (lekker, vogelpoep en veren in je eten), personeel onvriendelijk etc etc...

    Ik heb heir allemaal geen zin in... Vind het ten eerste al belachelijk dat ze ons dit ff 4 dagen van tevoren melden... En dan nog een compleet ander hotel, maar ja evenveel sterren dus je doet er nix aan... Heb wel aangegeven dat ik t niet zo'n leuk actie vind en eigenlijk dichter bij Bodrum wil, maar ja als ze nix anders kunnen regelen...

    Vakantie is vakantie... Maar als ik 7 mnd van tevoren boek wil ik ook de vakantie die ik geboekt heb... of desnoods wil ik t eerder dan 4 dagen van tevoren weten.
     
  2. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Nou daar ben je dan maar mooi klaar mee he vicky!
    Jeetje denk je het allemaal goed geregeld te hebben!
    Ik vind het heel naar voor je, maar er valt zeker niks meer te regelen?
    laten ze iemand anders die later geboekt heeft naar dat andere hotel sturen!!

    Nou ik hoop voor je dat je desondanks toch een leuke vakantie hebt.
    Groetjes Jolanda
     
  3. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Dat is ook niet leuk om te horen nee.

    Als je het nou last minute geboekt zou hebben is het een ander verhaal, maar dit is flink balen.

    Hoop dat je toch nog een leuke vakantie hebt.

    Groetjes,
    Monika
     
  4. nameless

    nameless Actief lid

    18 aug 2005
    424
    0
    0
    gelderland
    Weigeren die hap!! of heeft dat verregaande consequenties?
     
  5. Miranda

    Miranda Bekend lid

    6 jun 2005
    627
    0
    0
    Verpleegkundige in ouderen psychiatrie
    Gelderland
    ondanks alles een prettige vakantie toegewenst
    hoop dat het toch nog leuk wordt
     
  6. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    He Bah, wat een waardeloos reisbureau he!!! echt waar, idd het is toch geen last minute?? dan zou ik t me nog voor kunnen stellen.. als er niks meer aan te doen is, dan maar de knop omzetten en proberen te genieten van je vakantie!
    Heel veel plezier!
     
  7. Vicky

    Vicky Fanatiek lid

    11 aug 2005
    1.200
    0
    0
    Enschede
    Nou we zijn dus net bij D-reizen gweest... Daar kregen we dus te horen dat ze er op zaterdag weinig kunnen aan doen omdat ze bij de jong intra op zaterdag niet werken Nou daar werd ik dus ook bset wel pissig om, ze bellen ons op om vijf uur op vrijdag, om vandaar gelijk t hele weekend afwezig te zijn. Hadden ze ook wel iemand mogen laten overwerken voor die zaterdag... maja...

    Ik heb dus duidelijk gemaakt dat ik echt niet zwanger die helling op en af ga... En dat wij in t centrum van Bodrum willen. Dus dat dat hotel wat ze voorgesteld hebben voor ons geen optie is. En ze gingen dus proberen of dat nog kon veranderen... Als er vandaag nog wat zou veranderen zou ze ons bellen en anders mogen we maandagochtend gelijk langs en gaan we kijken wat er kan gebeuren. Maar we waren ook niet de enige die dat hotel hadden afgewezen... Er zijn blijkbaar een hoop mensen die ergens anders heen moeten en die zijn ook al boos langsgeweest daar haha... Nou ja we zien het dus maandag wel
     
  8. Patricia

    Patricia Lid

    13 apr 2005
    36
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    alkmaar
    jeetje wat een gedoe zeg... En dat voor je vakantie. denk je lekker weg te gaan krijg je zo iets voor je neus... ook balen zeg.. Ik hoop dat alles goed kotm voor jullie.

    Groeten Patricia
     
  9. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    was je toevallig overgeboekt naar het guler resort??? klinkt namelijk wel zo, steile helling en beesten in het restaurant... als dat wel is.....op hoge poten naar d reizen, want ik ben ook in dat hotel geweest en het is echt 20x niks, gore kamers, supersteile helling enzo.... succes!!

    agnes
     
  10. Vicky

    Vicky Fanatiek lid

    11 aug 2005
    1.200
    0
    0
    Enschede
    Nee... Club Isis heet het... waar we nu naartoe zouden moeten... maar ik heb dus pertinent geweigerd op basis van mijn zwangerschap :p
     
  11. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    en nu... wat was de reactie van d reizen daarop??

    agnes
     
  12. Vicky

    Vicky Fanatiek lid

    11 aug 2005
    1.200
    0
    0
    Enschede
    Ze hebben niet gebeld dus morgen gaan we langs... Maar eerst morgen echo!!! :D :D ik concentreer me daar wel op ipv op stress van de vakantie ;)
     
  13. Beppie

    Beppie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    1.109
    0
    0
    Groot gelijk meid; genieten!
    Maar wel erg lullig als je vakantie op deze manier moet beginnen :(
     
  14. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    veel plezier bij de echo, en succes met de vakantie.

    agnes
     
  15. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Jeeh, wat balen zeg! Maar niet teveel stressen hor, dat is het ook niet waard. Denk aan jezelf en de baby. Ik wens je een hele fijne vakantie, hopelijk komen ze met een oplossing. Jenny
     
  16. Vicky

    Vicky Fanatiek lid

    11 aug 2005
    1.200
    0
    0
    Enschede
    Nou, alles is geregeld... wel een ander hotel, maar even goed. Bij een andere touroperator, we hebben gewoon de hele boel geannuleerd en ergens anders opnieuw geboekt...

    Dus morgen vertrekken we, 11 september terug! Tot dan!!! xxxxxxxxxxxx
     
  17. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Blij dat het toch goedgekomen is.

    Veel plezier in je vakantie en geniet ervan!

    Groetjes,
    Monika
     
  18. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Ja inderdaad, nogmaals veel plezier, liefs Jenny
     
  19. Beppie

    Beppie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    1.109
    0
    0
    Veel plezier!
     
  20. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    veel plezier
     

Deel Deze Pagina