Nestelclubje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mommysince13, 18 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Weetje wat ik nou het vervelende vind aan een zieke man, is dat die van mij nu beneden ligt te slapen op de bank, ik heb al 3 keer gezegd ga lekker terug op bed om te slapen maar nee hoor hij vind het een goed idee om mij te beperken in het doen van m'n eigen ding door beneden te gaan liggen grr

2. volgoedemoed

volgoedemoed Bekend lid

26 mrt 2016
    522
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ik douche ook zo goed als om de dag!. Temp. Nog een paar daagjes door en dan stop ik weer even mee.. ga anders alleen maar chaggerijnig worden als ik zie dat mijn temp. Ineens wat lager is tegen de tijd dat ik ongesteld moet worden....zit op 36.7 nu dus weet genoeg haha.

Oohh dat is.handig jaah...gewoon naar boven sturen !!.
    Heeft hii de griep?? Bed is het beste dan hoor

3. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Volgens mij is hij gewoon heel erg verkouden en moe
    Hij slaapt ook

4. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Lange cyclussen moet je wel volhouden, je hebt weinig keus.
    Maar is wel enorm irritant hoor!
    Heb geen enkel idee wanneer ei is en of die er wel is. En wanneer NOD is.
    Hooelijk volgende ronde meer duidelijkheid.

Ken dat gelukkig niet zo'n ziek rondhangende man.
    Als die van mij ziek is, istie ook echt ziek en ligt gewoon in bed te slapen ;

5. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Heb hem uiteindelijk naar boven gekregen dat het daar veel warmer is als beneden en dat ik wil stofzuigen toen zei hij dat ik niet meer van hem hield hahahaha

6. mamaja

mamaja Lid

14 jun 2011
    50
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dankjewel Mommysince,
    We hadden besloten om tot eind december ervoor te gaan maar na 2 maanden kwam hij er op terug. Leeftijd was de voornaamste reden. Toen heb ik hem toch nog besprongen toen ik mn ei voelde en zei ik zullen we een kindje maken en tot onze verbazing was het raak. Na de miskraam toch zoveel verdriet gehad dat we gewoon nog even doorgaan gelukkig.

7. mamaja

mamaja Lid

14 jun 2011
    50
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dankjewel volgoedemoed,
    Ja die van pom is niet de lekkerste haha!

8. mamaja

mamaja Lid

14 jun 2011
    50
    0
    6
    NULL
    NULL
    Whahaha herkenbaar!

9. volgoedemoed

volgoedemoed Bekend lid

26 mrt 2016
    522
    5
    18
    NULL
    NULL
    Hihi neee die van healthy people vind ik toch lekkerder maar alles voor het goede doel he !!

10. volgoedemoed

volgoedemoed Bekend lid

26 mrt 2016
    522
    5
    18
    NULL
    NULL

Whahahah denk je alles gehad te hebben...komt hij met die onzin aan haha

11. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik ben speciaal voor hem op de fiets naar m'n werk gegaan zodat hij met de auto naar zijn oma.. nu gelooft hij weer dat ik van hem hou :p

Nu even een theetje en dan gouw m'n bedje in duiken.. de nesteltijd breekt hier aan

12. volgoedemoed

volgoedemoed Bekend lid

26 mrt 2016
    522
    5
    18
    NULL
    NULL
    Hoe gaat het ondertussen thuis 😜😜

13. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    :$Haha hij heeft bij kunnen slapen dus is een stuk minder zielig 😂 vandaag de hele dag een kat die aan mn kont plakt gezellig.. nu 5dpo en eigenlijk nog niks interessants haha

Hoe is het bij jou?

14. volgoedemoed

volgoedemoed Bekend lid

26 mrt 2016
    522
    5
    18
    NULL
    NULL
    Hier ook alles goed!! Niet anders dan anders eigenlijk haha... hier 6/7 dpo....

15. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Gister wel de hele tijd wat steekjes in mn baarmoeder gehad, en sinds dien wat last van mn onderrug.. Maarja dat kan alles zijn haha vandaag weer 6dpo nog een week, ik denk dat ik zondag ga testen dan is manlief ook thuis

16. volgoedemoed

volgoedemoed Bekend lid

26 mrt 2016
    522
    5
    18
    NULL
    NULL
    En mijn temp. Is nu gewoon al een aantal hoger.. 36.8 en gister en vanochtend 36.9... vrij hoog voor wat ik normaal heb vind ik. Maargoed .. als je je ei hebt gehad gaat je temp. Omhoog.. maar als je zwanger bent is je temp. Dan nog hoger dan normaal na ei ?? Of zou dat altijd hetzelfde zijn.?? Ben anders wel benieuwd hoe hoog die is als het wel een keer raak is..

17. volgoedemoed

volgoedemoed Bekend lid

26 mrt 2016
    522
    5
    18
    NULL
    NULL

Hoe dan ook, blijft spannend!! Steekjes heb ik ook al gehad , wisselende afscheiding , dan weer gelig korrelig en plakkerig en dan weer wit vloeibaarder.. beetje zwaar onderbuik gevoel maar dat heb k iedere maand daarom hecht ik daar ook geen waarde aan haha

18. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Gelukkig istie weer opgeknapt mommysince!

Vandaag op cd 56. Ml vind het nu toch wel erg lang duren :p
    Hij snapt nu volgens mij ook beter waar mijn zorgen vandaan komen.
    Altijd al mega lange cyclussen gehad en uiteindelijk maar aan de pil gegaan.
    Al sinds ik 16/17 was me afgevraagd of ik wel zonder hulp kinderen zou kunnen krijgen.
    Ik was er inderdaad vroeg mee bezig, maar heb ook altijd al geweten dat ik graag kinderen wil.
    En vraag me dus al een jaar of 8 af of we het wel zonder hulp gaan redden en dat lijkt nu te landen bij ml waarom ik me dat afvraag ;)

19. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    uhm.. dat heb ik ook ja! Ik zat nu om 7 uur op dezelfde tempr. (36,8) waar ik normaal om half 9 pas op zit..

Toen in in augustus zwanger was was m'n tempr rond mn NOD 37,1 ipv 36,8
    Als je zwanger bent is je tempr hoger inderdaad. en blijft hij ook hoog..
    Als ik niet zwanger ben zakt mijn tempr een dag voor NOD naar 36,6 en op NOD zelf weer naar 36,3

20. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Volgens mij blijft je temp hoog als je zwanger bent en zakt hij weer als je niet zwanger bent.
    Maar volgens mij wordt je temperatuur niet hoger als je zwanger bent, maar blijft hij net zo hoog als wanneer je ei springt.

Deel Deze Pagina