nanoe, ik had vanaf 16 ook al kinderwens, toen ik mijn man toen ontmoette wist ik zeker dat hij de vader van mijn kinderen moest worden haha uiteindelijk met 20 getrouwd en 2 maanden daarna zwanger was 21 toen E. werd geboren
Wat mooi Mommysince! Ah oke, interessant dacht dat het hetzelfde bleef, maar hoeft dus niet! Had eerder besloten om op cd60 de huisarts een bericht te sturen met hoelang ik nog moet wachten, maar nu het bijna zover is zit ik toch weer te twijfelen... Wanneer zouden jullie dat doen? Na hoeveel dagen?
Hhmmm dus als je zwanger bent is je temp toch wat hoger als dat ie normaal na eisprong is?? Wanneer steeg deze bij jou nog meer mommy?? Ik zou ook gewoon navragen hoe het zit hoor meis. Je zit al zolang in onzekerheid!!
bij mijn dochter dus de eerste zwangerschap weet ik het niet meer maar kan me wel herinneren dat hij hoger was als 'normaal' de vorige zwangerschap weet ik eigenlijk ook niet wanneer omdat ik niet constant getemperatuurd had, 3 dagen voor NOD zat hij igg al op 37,1
Okee nou we wachten het gewoon af ! We hebben helaas geen andere keus ! Maar viel.me wel op.. 36.9 is vrij hoog vergeleken met wat ik.normaal heb !
Ik denk dat ik gewoon wat grieperig ben, vanmorgen mijn tempr om de gewone tijd toch gewoon de normale 36,6 wel sinds zaterdag avond last van mn onderrug.. word een beetje moe van die wachtweek
Sinds vanmiddag weer heel veel afscheiding, echt niet normaal wit beetje cremig voor mn mk betekende dat niks goeds
Vandaag 2 dagen voor nod een licht positieve test gehad! Als het goed mag blijven gaan geloof ik dat de granaatappelsap in combinatie met warme voeten toch wat kan helpen! Nu hopen dat jullie snel volgen 😘
Die afscheiding heb ik ook mommy! Heel wisselend. Net onder de douche sliertjes..de ene keer vloeibaar en wit en dan weer cremig en plakkerig.. Zoals.iedere maand helaas. Ik.hoop dat de granaatappelsap idd bij iedereen wilt helpen,.eigenlijk alles wat we er voor doen haha. Mag onderhand wel
Gisteravond tijdens de yoga ineens flinke steken in mn baarmoeder, rechts waar ik sinds zaterdag ook af en toe kleine steekjes voel. Sinds dien mn afscheiding weer nagenoeg weg, het voelt alsof er wel wat uit komt maar als ik dan kijk zit er bijna niks in mn onderbroek Pff ik wil niet te veel hoop houden.. Ik had steeds het gevoel dat het niet raak zou zijn, maar sinds het weekend is mijn hoop sterker dan mijn verdedigingsmeganisme.. Al denk ik wel dat ik nog wel even wacht tot na NOD met testen.. Ik ga maandag (NOD) de hele dag met mn schoonmoeder shoppen in Rotterdam dus dan gelijk lekker afleiding