De vorige is gesloten ivm meer dan 50.000 berichten Hierbij vast het overzicht voor iedereen weer @fleurop: fijn dat het nu eindelijk goed is begonnen, op naar de volgende ronde! @sophia: spannend zeg, misschien strippen! Binnen 4 weken hebben we gewoon de eerste baby
♥ DE MAMA'S VAN HET DERDE KINDJE CLUBJE ♥ ♥ Proberen ♥ Bloeem - 26 jaar - 2 dochters, NOD 08-01 Spekky 33 jaar - 2 zoons - NOD 11-01 Nelta 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter - NOD 14-01 Fleurop - 28 jaar - 2 zoons - NOD 25-01 Sumshine -31 jaar - 1 dochter, 1 zoon - NOD 01-02 ♥ Zwanger ♥ Sophia 38 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 01-02-2015 ♥ Sanntje 30 jaar - 2 dochters - Uitgerekend op: 15-03-2015 ♥♥ Esje78 36 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 04-04-2015 ♥♥ ZaZou 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 14-05-2015 ♥ Blue21381 33 jaar - 2 dochters - Uitgerekend op: 31-05-2015 ♥ Springday 28 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 22-05-2015 ♥ Pimkey 31 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 18-06-2015 ♥♥ Annie1 27 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 25-07-2015♥♥ Tatie 38 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 03-08-2015♥♥ Aowyn 31 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 07-08-2015 ♥♥ N80 - 34 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 07-08-2015♥♥ Flixbilly - 27 jaar - 2 zoons Uitgerekend op: 15-08-2015 ♥♥ Wonderbaby 1 - 25 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 08-09-2015♥♥ Happygirl86 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 13-09-2015♥♥ LadyJoey .. jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: ..♥♥ ♥ Bevallen ♥ ♥ Afspraken ♥ N80 - 16 jan - VK + echo Happygirl86 - 28 jan - VK + echo Pimkey - 28 jan - 20 weken echo Aowyn - 6 feb - VK
Ja daar zijn we! Ik hoop toch echt dat ze gewoon deze week nog komt, ik ben echt op Vandaag voel ik me ook echt niet lekker, hopelijk is t een voorteken
Hoop het ook voor je Sophia. Volgens onze docente bij de zwangerschapsgym, kan het idd een voorteken zijn. Heeft ze het gisteren toevallig over gehad. Kom er maar uit ukkie. Spannend, spannend.
Ha, gevonden! Wat hebben we lekker weggekletst in de afgelopen maanden Fleurop, fijn dat je nu weer verder kunt! Je hoort wel eens dat vrouwen direct na een mk extra vruchtbaar zijn, dus wie weet... Happygirl, mijn NOD is nu 6 feb. We zijn vanavond weer lekker thuis, Praag was echt zo mooi! Heel goed eten, openbaar vervoer, behulpzame mensen, we hebben echt genoten. Mar ik mis m'n jongens wel hoor... Zezijn vanavond nog bij opa en oma, dus die zie ik morgen pas weer. Is dan 6 dagen geleden dat ik ze zag (in het echt dan, facetimen kon ik niet laten ), we zijn nog nooit zo lang weggeweest en ik vind het meer dan genoeg!
♥ DE MAMA'S VAN HET DERDE KINDJE CLUBJE ♥ ♥ Proberen ♥ Sumshine -31 jaar - 1 dochter, 1 zoon - NOD 01-02 Spekky 33 jaar - 2 zoons - NOD 06-02 Nelta 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter - NOD 15-02 Fleurop - 29 jaar - 2 zoons - NOD 19-02 Bloeem - 26 jaar - 2 dochters, NOD ... ♥ Zwanger ♥ Sophia 38 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 01-02-2015 ♥ Sanntje 30 jaar - 2 dochters - Uitgerekend op: 15-03-2015 ♥♥ Esje78 36 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 04-04-2015 ♥♥ ZaZou 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 14-05-2015 ♥ Blue21381 33 jaar - 2 dochters - Uitgerekend op: 31-05-2015 ♥ Springday 28 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 22-05-2015 ♥ Pimkey 31 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 18-06-2015 ♥♥ Annie1 27 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 25-07-2015♥♥ Tatie 38 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 03-08-2015♥♥ Aowyn 31 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 07-08-2015 ♥♥ N80 - 34 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 07-08-2015♥♥ Flixbilly - 27 jaar - 2 zoons Uitgerekend op: 15-08-2015 ♥♥ Wonderbaby 1 - 25 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 08-09-2015♥♥ Happygirl86 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 13-09-2015♥♥ LadyJoey .. jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: ..♥♥ ♥ Bevallen ♥ ♥ Afspraken ♥ Happygirl86 - 28 jan - VK + echo Pimkey - 28 jan - 20 weken echo Aowyn - 6 feb - VK
Zo daar ben ik ook weer. Spekky heerlijk om ze weer te zien. Soms is het heerlijk even alleen weg te zijn maar je mist ze toch altijd. Geniet van je jongens straks! Ik heb eindelijk redelijk geslapen. Rond middernacht spook kids maar is ze niet kwalijk te nemen. De oudste is zo ontzettend ziek. Bij elke hoest overgeven. Jongste wilde perse daar op de kamer maar dat schoot niet op dus vannacht apart gelegd. Kostte wat moeite maar ze slapen nog nu! Vandaag naar m'n werk. Gesprek met m'n leidinggevende... vroeg ze om. Ben benieuwd waarom? Kan me daar zo lekker druk over maken hè. We zullen zien. Ik ga nog even lekker tv kijken nu het rustig is
@ Fleurop: fijn dat je nu verder kunt. Hopelijk snel een mooie test. Je lijf doet iig weer wat het moet doen. Vond dat altijd wel een fijne gedachte. @ Sanntje: succes met je gesprek straks. @ Spekky: klinkt goed die dagen Praag, maar snap wel dat je heel blij bent om je jongens weer te zien. Altijd zo lekker dubbel. Heerlijk om even gewoon andere dingen te doen en samen te genieten, maar aan de andere kant wil je ze het liefst gewoon bij je hebben. Vind ik al met een nachtje logeren als je dan naar bed gaat en 2 lege kamertjes ziet . Hier ineens ontzettend druk op kantoor. Geloof dat ze nu allemaal doorhebben dat ik er nog maar 4,5 week ben. Heb nu een aantal projecten waar ik normaal 3-4 maanden de tijd voor zou hebben, maar die nu dus voor eind februari af moeten zijn . Geen idee hoe ik dit ga doen de komende weken, maar ik zie wel. Gisteren al dag van 10u gemaakt, maar dat trek ik niet meer. Ik doe wat ik kan en daar zullen ze het mee moeten doen...haha.
Esje! Lekker dan, vooral geen druk gewoon doen wat je jan je bent ook maar mens hoor! Hier nog rustig....... Gisteravond heel erg harde buik die is wel weg, maar ik heb t idee dat überhaupt iets doen al teveel is..... Komt goed
Komt rven spieken naar sophia, maar helaas nog niks! Meiden laten meestal op zich wachten he. Spannend!! Spekky: welkom thuis! Fijn dat jullke zo genoten hebben. Kun je nu weer extra genieten vab je mannetjes! Esje: ohh succes zeg! Pff nee dagen van 10 uur lijkt me nu ook niet meer prettig. Hoop dat je alles op tijd af krijgt! Sannte: ook succes met t gesprek. Ja ik ben ook zo iemand die zich dan af gaat vragen wat er aan de hand is... handig ook dat ze niet ff zeggen waarover het gaat dan he. Straks zit jij je druk te maken voor niks! Hier vandaag 24 weken!! Fijn hoor. Toch wel weer een mijlpaal. Vanmorgen nog een vriendin met haar zoontje op de koffie geweest nog voor mn dochters verjaardag. Was leuk! En vanmiddag niet zo veel... heb al eeb paar dagen last ter hoogte van mn (rechter)bil.... heeft dat ook met je bekken te maken? Kan het me van de andere 2 niet herinneren iig. Rustig aan maar even doen
Zazou! Dat koinkt als ichias, kan tijdens zwangerschap voorkomen en hangt vaak samen met bekkenproblemen. Zoek maar eens op, helaas geen goed nieuws doet erg pijn
Mag ik even een heel erg egoberichtje doen? Wij hebben vanwege mijn leeftijd de nipt laten doen en vandaag eindelijk de uitslag gekregen en die was goed!!! Nu weten we ook het geslacht meteen en dat is even schakelen voor mij... Het is een MEISJE!!! Dus na het twee keer goed te hebben aangevoeld bij mijn andere kinderen, had ik het nu voor het eerst niet juist. Merk dat ik er helemaal vanuit ben gegaan dat ik gewoon goed zat en even schakelen moet. Begrijp me niet verkeerd; ik had het allebei geweldig gevonden, maar het is in een keer toch wat anders dan ik blijkbaar al helemaal 100 % dacht te weten . Een klein meisje erbij !! Sorry voor mijn gewauwel! Vanavond heb ik hopelijk meer rust en lees ik alles goed en ga ik ook weer reageren. Sorry hoor!
Wauwel jij maar lekker hoor gefeliciteerd! Maar wat is de nipt test? Enne waarom vanwege je leeftijd, ik ben ouder
Tatie leuk! Wauwel inderdaad maar raak hoor haha. Zazou ik denk dan ook aan ischias. Precies zoals Sophia omschrijft. Hier voor niks druk gemaakt om t gesprek. Was gewoon even een afsluitend gesprekje. Niks geks. Na mijn verlof nog lekker 7 weken vakantie