O o stress, iemand suggesties?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Feddar34, May 5, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Feddar34

Feddar34 Fanatiek lid

Apr 23, 2009
    1,106
    3
    38
    Kunstenaar en piercer
    Nijmegen
    Ik moet ff wat kwijt hoor, ik zit em hier aardig te stressen..
    We zijn nu bijna 10 weken zwanger en we wonen wegens omstandigheden gekraakt.
    Eigenlijk wil ik zo snel mogelijk terug verhuizen naar het oosten van het land, in de buurt van mijn familie/vrienden.
    Maar...
    Mijn vriend spreekt geen woord nederlands en heeft geen inkomen.
    Ik hen daarentegen wel een vast inkomen maar heb niet genoeg geld om een woning te huren ed.
    Ik begin em dus aardig te stressen hier want ik wil natuurlijk richting het einde van het jaar een goed warm huisje hebben voor ons kindje en onszelf.
    Hier in het westen is het makkelijker om een baan voor mijn vriend te vinden maar in het oosten zoeken ze voornamelijk nederlandstalige werkers.
    Heeft iemand een idee voor me, wat ik/we eventueel kunnen doen.
    Cursus NL gaat ie eindelijk mee beginnen, dat dan weer wel.

groetjes Faye
    Ps sorry als ik dit topic in de verkeerde rubriek heb geplaatst..

2. anael2009

anael2009 Actief lid

Nov 26, 2008
    478
    0
    0
    poooh lastig zeg.. wat voor 'n taal spreekt je vriend dan? bepaalde talen zullen ook best in het oosten bruikbaar zijn..

Is het anders niet mogelijk om een tijdje te latten? Kun je niet bij je ouders terecht? Je relatie is natuurlijk belangrijk, maar een veilig plekje voor jou en jouw kind ook.. en anders contact opnemen met iemand van de gemeente van waar je naar toe wilt, misschien hebben zij wel advies.. volgens mij zijn de woningprijzen hier in het oosten wel wat lager, hier in de achterhoek in sommige plaatsen in elk geval wel..

succes!

3. anael2009

anael2009 Actief lid

Nov 26, 2008
    478
    0
    0
    dubbel gepost.. loopt het forum bij jullie ook zo traag?

4. Feddar34

Feddar34 Fanatiek lid

Apr 23, 2009
    1,106
    3
    38
    Kunstenaar en piercer
    Nijmegen
    Hey hey dankje voor je berichtje.
    Latten lijkt me echt heel erg moeilijk, sinds mijn vriend en ik bij elkaar zijn, zijn we nooit echt een dag weggeweest van elkaar, zijn dagelijkse steun ook echt belangrijk voor me.
    Maar ik zal inderdaad eens info vragen bij de desbetreffende gemeente. Waarschijnlijk Nijmegen.

Mijn vriend spreekt overigens pools, dusja bepaald handig, nee..

Zitten hier meer mensen met soortgelijke problemen?

Groetjes!

5. busster

busster Fanatiek lid

Dec 6, 2007
    1,462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Wat voor werk deed je vriend in Polen dan ? En wat voor werk zou hij hier willen doen. Ik weet even niet hoe het heet maar google eens even op uitzendburo polen , dan vind je vast wel iets zodat ook hij aan het werk kan.

Zou idd proberen zo snel mogelijk een huisje/appartementje te regelen zodat jij en je kindje niet met de onzekerheid van een gekraakt huis hoeven te leven.

Succes

6. Feddar34

Feddar34 Fanatiek lid

Apr 23, 2009
    1,106
    3
    38
    Kunstenaar en piercer
    Nijmegen
    Hij is tattoerder :)
    Ik heb al aardig wat internet gesurf erop zitten voor hem en als ik dan wat vond dan was het meestal voor hogeropgeleiden of iig voor mensen met 'een' diploma. Hij heeft alleen een papiertje van de middelbare school..

7. DvS

DvS Fanatiek lid

Sep 18, 2007
    1,012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Hey Faye,

Hoorde via m'n ouders dat je zwanger bent! Proficiat!
    Geniet ervan en veel succes met je woonsituatie enz.

Gr. Deborah (zusje van Eric van Bert & Yvon) ;)

Share This Page