Nesteldrang en bevallen

Discussion in 'Zwangerschap' started by M28, May 5, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. M28

M28 Fanatiek lid

Apr 20, 2009
    1,044
    0
    0
    Vroeg me af vanaf welke week nesteldrang normaal is en zegt het wat over het moment dat je bevalt?? Bedoel als je vroeg nesteldrang krijgt beval je eerder..

2. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

ik had al op 34 weken nesteldrang en op 39weken en 2dagen bevallen

3. M28

M28 Fanatiek lid

Apr 20, 2009
    1,044
    0
    0
    Bij mij is het nu al echt begonnen, moet zeggen
    Is wel ook echt nodig

4. peekaboo

:pmaar dat wil nog niet zegge dat je vroeger bevalt hoor :p ik vond het soms echt om gek van te worden en kuisdrange pfff ;)

5. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik hoop dat het niets zegt, ik ben al weken bezig met poetsen, opruimen en naaien. Vorige zwangerschap helemaal geen nesteldrang gehad.

6. peekaboo

ik was van in het begin van mijn zwangerschap al veeeeel meer bezig met poetsen enzo hoor pas op 34 weken was het overdreven extreem gewoon

7. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

ik had met 30 weken erge nesteldrang, nu helemaal niet meer haha

8. Elisje

Elisje Fanatiek lid

Jun 18, 2006
    3,930
    933
    113
    Oh help en ik dacht dat ik het nu al erg had. Mijn man zegt nu soms al van zou je niet in een hoekje gaan zitten wachten tot het overgaat?

Elke kast moet volledig leeggeruimd worden en opnieuw ingeruimd worden, elk doosje, potje en tasje moet nagekeken worden op wat erin zit (zelfs zo erg dat ik nu alles opschrijf wat erin zit en dan dat briefje erbij doe)...

9. trotseblonde

trotseblonde Actief lid

Feb 25, 2010
    401
    0
    0
    thuismama
    brabant
    ik heb het eigenlijk de hele zwangerschap gehad:)
    in mijn geval heeft het niets gezegt over het tijdstip van bevallen...

10. Pandora

Pandora VIP lid

Oct 18, 2010
    6,530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik heb er nu ook al last van :D

11. rebekka84

rebekka84 Fanatiek lid

Jan 27, 2011
    1,930
    184
    63
    hier net zo en ben met 36 wken en 5 dagen bevallen. Irriteerde me in de week voor m'n bevalling wel meer aan het strijkwerk wat er nog lag, maar heb het laten liggen voor de kraamhulp, had zelf de energie niet meer en last van m'n bekken bij 't strijken.

12. M28

M28 Fanatiek lid

Apr 20, 2009
    1,044
    0
    0
    Ik kon vandaag niet stoppen. Ben moe rug doet pijn maar kan niet rustig zitten. Mrg maar verder.

13. Damay77

Damay77 VIP lid

Apr 18, 2010
    13,734
    7,501
    113
    Female
    Ik had vanaf ongeveer week 30 nesteldrang en ben met 42 weken bevallen. Ik had gehoopt dat de nesteldrang een teken was maar helaas;)

14. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ik had vanaf het begin wel last van nesteldrang...maar de laatste weken word het toch wel erger, dus ben benieuwd!!

15. Manuk

Manuk Fanatiek lid

Oct 19, 2010
    2,751
    62
    48
    Female
    Groningen
    Ik ben ook al een tijdje opgeruimder en fanatieker in schoonmaken, maar het kan vast nog erger denk ik. Heb nog geen drang om kasten opnieuw in te ruimen. Behalve op de babykamer en alles waar spulletjes voor de baby komen (keukenkastje voor flesjes e.d.)

16. angel229

angel229 Niet meer actief

Ik had er geloof ik vanaf een week of 22/23 last van. Inmiddels is de babykamer klaar en ben ik gelukkig wat rustiger!

17. dropfruit

dropfruit Bekend lid

Mar 4, 2009
    591
    0
    0
    Student
    in een huis
    hier nog nergens last van!

18. yaika

yaika Actief lid

Jul 7, 2010
    215
    0
    0
    Hier bijna 34 weken zwanger en ook nog nergens last van. Hoop stiekem dat het snel komt want ik wil alles wel helemaal aan kant hebben voor het zo ver is. Tot nu toe zit ik alleen maar tegen die schoonmaak aan te hikken dus kom maar op met die nesteldrang!

19. NooNoo

NooNoo VIP lid

Jul 18, 2010
    5,422
    1
    0
    Vanaf 30 weken ofzo is het hier begonnen en langzaamaan wordt het een tikkeltje erger :p
    Ik heb normaal een rothekel aan het huishouden, maar ik stoor me dan wel aan de rommel. Ik ben dus wel blij met al die poetsdrang en elke dag iets op het poetslijstje afstrepen geeft ook wel een goed gevoel.

Ik wil nu de bovenverdieping nog helemaal dweilen (maar dat doet zo'n pijn aan m'n bekken :() en gisteren bedacht ik dat ik echt perse de hoofdkussens wil uitwassen want de kraamhulp gaat vast onze bedden verschonen en ik wil niet dat ze dan aan een ongwassen kussen zit ;)

20. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

Nov 27, 2010
    1,419
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb zo nu en dan een nesteldrang periode. Meestal een paar daagjes dat ik het liefst het hele huis op z'n kop zou willen zetten.
    Ik heb wel een lijstje met dingen die ik wil doen voor de bevalling en wacht gewoon tot ik weer zo'n periode heb :D.

Share This Page