Ik ben de laatste tijd lekker verstrooid van die typische zwangerschapsdingen aan het doen: - Boodschappen gaan doen en er vervolgens achter komen dat ik zonder portemonnee de deur ben uitgegaan (en dat terwijl ik net heel trots had bedacht dat ik mijn sleutels én mijn telefoon niet vergeten was) - Bij de pufcursus na afloop de jas van iemand anders aantrekken - Op controle bij de gyn de spreekkamer binnenlopen en op zijn stoel willen gaan zitten.... Zo zijn er nog wel meer dingen. Ben lekker bezig dus! Nog anderen met van die leuke typische zwangerschapsacties?
ik heb ook een kortetermijngeheugen van een vis.... pfff, mijn collega verteld me een klant terug te bellen, ik begin de telefoon te pakken... en ben dan alweer vergeten wie en waarom ik zou bellen........... das in 10 seconden?? whahaha, niet zo best!
Hahaha, heel herkenbaar! Op de stoel van de gyn gaan zitten, hilarisch! Ik ben wel vergeetachtig, maar heb tot nu toe de 'ergste' fase van verstrooidheid gehad in het begin van mijn zwangerschap. Zo ben ik redactielid en af en toe interview ik mensen voor een artikel. Heb twee keer gehad dat ik totaal niet meer wist wat ik die persoon moest vragen, echt compleet blanco. En ik zei ooit tegen een klant: "ach, ouderdom komt met de jaren" in plaats van 'ouderdom komt met gebreken'. Die man keek me al aan met 1 wenkbrauw opgetrokken en ikzelf wist dat ik iets niet goed zij, maar wát??? Ik typ de laatste tijd ook steevast de foute pincode in met pinnen....
Met de boodschappenkar van iemand anders verder boodschappen gaan doen in de supermarkt En ik wilde vorige week de kerstkaarten zonder postzegels op de post doen, kwam er gelukkig net optijd achter dat er geen postzegels op zaten hahaha.
whahaha vergeetachtig zijn heel erg herkenbaar en vooral dat je iets in 10 seconden vergeet ik vergeet altijd waar ik me fiets heb neergezet of ik steek de sleutel in iemand anders zijn fiets en dan verbaast en boos afvragen waarom die piep ding niet open gaat het omgekeerde doen dat men van jou vraagt en dan sagie worden ook nog woorden steeds omdraaien laatst zei ik nog 'ik moet de haar hebben om mijn borstelen te doen' ipv. 'ik moet de borstel hebben om mijn haren te doen' en ja hoor het gaat lekker met me
Ik had een parkeerkaartje gekocht en wilde die in de auto leggen, toen ik bij de auto aankwam zag ik tot mn verbazing dat er al een lag.. een paar maanden geleden waren we op dezelfde plaats dus heel droog zei ik tegen mn man: Hey kijk het kaartje van de vorige keer ligt er nog! Wat toevallig, dat was ook op de 23ste! Huh er staat 23-12? Heb jij al een kaartje gekocht? Ik begreep het niet, want ik had niet gemerkt dat hij weggelopen was.. Was dus niet onze auto maar een compleet andere; ander merk, andere kleur, compleet anders. En daar stond ik dan op de sleutel te drukken en me af te vragen waarom ie niet van slot ging.. manlief lag dubbel.
Ik weet niet hoe het kan, maar ik geef heel vaak het telefoonnummer van mijn moeder door als iemand mij vraagt op welk nummer ze terug kunnen bellen. Vorige week ging bij onze buren de rookmelder enorm piepen. Bleef maar doorgaan. We zagen gelukkig geen rook, maar belde hem en sprak in dat ie me evt terug kon bellen. Gaf ik dus weer het nummer van mijn moeder...
hihih ja hoor van die genante acties hier ook. -Boodschappen doen en portemonai vergeten -boodschappen doen, thuis komen en er achter komen dat ik de sleutels ben vergeten -postcode van ons oude adres opgeven -waspoeder ed in de wasmachine doen en 2 uur later er achter komen dat ik het machine helemaal niet heb aangezet pfff -gewoon niet op woorden kunnen komen. Zodat je van dit soort zinnen krijgt : Ja, dat ding in de dinges doen met dat ding.
er simpele dingen vergeten bij het boodschappen doen: zoals avondeten ( terwijl je juist daar voor ging) dingen vergeten terwijl ze net gezegd zijn.
stoepje oprijden omdat je ergens anders naar kijkt tegen een hek rijden omdat je weer niet voor je kijkt en je staat toch al bijna stil telefoon pakken niet meer weten waarom je dat deed naar de winkel boodschappen doen en waar je voor kwam vergeten inderdaad whaha stomme uitspraken maken , als mensen vragen waar heb je het over zelf niet weten wat je eigelijk zei whaha vanalles eigelijk .. willen typen wat voor stomme dingen je doet en niet meer weten wat allemaal whaha
Ik heb vooral moeite met woorden en zinnen uitspreken... Soms komt er echt wartaal uit mijn mond. Dat is zo frustrerend! Het slaat soms werkelijk nergens op... Ach ja, ik hoop dat het allemaal goedkomt zodra de kleine eruit is
Bij de eerste heel ontzettend vergeetachtig en inderdaad: slecht uit mijn woorden komen. Nu (derde zwangerschap) nergens last van.
wartaal uitslagen: zo zei ik op kerstavond bij mijn schoonouders(!) : pfff heel mijn kop zit vol s.tront! (en ik bedoelde dus snot) en toen gaf ik mijn schoonbroer een cadeaubon (tijd voor twee) en zei:je kan een sauna gaan doen of de leffe afvaren (bedoelde natruulijk de lesse) maar ze vonden het allemaal zo grappig... Op de kerstfuif van men nichtje vragen wanneer zwarte piet nu eindelijk ging komen,bedoelde dus de kerstman en zo kan ik wel even doorgaan...
ook heel de zwangerschap de verstrooide professor geweest, maar het erge is, na die 9 maanden heb ik er nog steeds last van hahaha
Niet meer op woorden kunnen komen óf op woorden die nergens op slaan. Tegen manlief zeggen: goh, de postbode komt eraan, haal jij even de post uit de tuinslang? En natuurlijk meer van dat soort debiele uitspraken, hahahahaha!!!
Was het maar zo dat je er meteen na de bevalling er van af was. Bij mij heeft dat nog wel bijna 1 jaar geduurd eer alles weer goed was Duurt ongeveer 9 maanden om te ontzwangeren ( dus die hormonen zitten er nog ) en door het slaapgebrek de eerste maanden word het allemaal nog even erger Dus we zijn er nog lang niet vanaf
ooh geweldig!!!! Ik kan me vooral afspraken niet meer herrinneren. Of als iemand iets zegt, ben ik het gelijk vergeten. Soms erg lastig, vooral met een man in huis die echt niets van zwanger zijn begrijpt! Gek wordt hij ervan hahaha!!