dat ik een soort van puistje aan de binnenkant van m'n schaamlip heb zitten...... Gisterenavond voelde ik even een pijnlijk plekje met afvegen en toen ontdekte ik dus een soort van bultje aan de binnenkant. Ik bedoel dus het zachte roze gedeelte...een ingegroeid haartje lijkt me dan ook sterk. Kan je hier ook puistjes krijgen?? Mss toch maar even de HA bellen voordat we op vakantie gaan....
Heb ik gedaan; er zit ook niet direct een geel kopje op ofzo.. Het is een soort onderhuidse bult die wel pijnlijk is...aanvoelt als een soort zweertje ofzo. Maar ik heb ooit eens een keer een ontstoken klier van Bartholini (of hoe heet dat ding?) gehad en ben zooooooo bang dat dit mss weer hetzelfde gelazer is! Ik heb er verder geen last van met zitten, lopen etc maar als je eraan komt (door bv. af te vegen) is het net een pijnlijk onderhuids puistje ofzo...
Heb ik ook wel eens, bij mij wordt t vaak net als een puistje na een poosje met gelig kopje en dan trekt t weer weg
Hier ook ervaring. Met puistachtige dingen niet met die klier met die chique naam . Vervelend en kan een paar dagen duren, maar dan gaat de druk er vanzelf weer af.
Ik heb die 'puistjes' helaas vaker. Meestal komt het door het scheren, soms komt het gewoon ineens opzetten. De ene keer heb ik echt een flinke bult, de andere keer is het meer een klein plekje. Vooral bij het afvegen kan het idd vervelend voelen. Je kan wachten tot tot het vanzelf over gaat (meestal helpen wat extra vitamientjes) maar ik heb zalf van de huisarts, dat heet Fucidin. Na 1 of 2x smeren merk ik al dat zo'n bult minder wordt. Succer ermee!
Hier ook wel eens last van ( 2 weken terug nog ) ze gaan meestal of vanzelf weg of springen een x tijdens het afvegen open en verdwijnen daarna.
He, Ik heb niet alle reacties gelezen maar bij mijn vorige zwangerschap had ik regelmatig een puistje daar. Maar ook rondom waar wel haartjes zitten. Ik vond het de eerste keer ook gek, maar is volgens mij vrij normaal. Ik kneep ze uit als ze echt een witte kop hadden dan had ik er minder last van. Geniet van je vakantie!
kan waarschijnlij geen kwaad hoor met je hormonen krijg je op de idiootste plekken puistjes zit het je niet lekker, dan bel je toch gewoon de HA ff? zijn ze voor hor!
Onder de douch inwrijven met betadine scrub en dan goed naspoelen. Niet in knijpen!! Dan kan je de ontsteking naar binnen duwen en wordt t een vervelender proces. Succes!