Nesteldrang, maarja......

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door 86Laura, 5 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Er is ook echt geen pijl op te trekken met mn bloeddruk. Blijft maar stijgen en weer dalen. Na eerste opname werd ik medisch omdat mn leverwaardes te hoog waren, 1x de gyn gezien toen mocht ik weer naar de VK, want mn waardes waren weer verbeterd. Week later weer opgenomen en toen gewoon bij VK gebleven omdat mn bloeddruk ook steeds weer zakte. Nu 'eindelijk' na mn laatste opname medisch. Geen pijl op te trekken dus!

Hoop wel dat mn bloeddruk morgen zo goed is dat ik niet opgenomen hoef te worden. En anders ga ik smeken of het vanaf donderdag kan, morgen 7 jaar met mn vriend samen en we willen graag nog een keertje met zn 2tjes uiteten :p haha

Hoop toch dat je inderdaad nog ff thuis kan blijven!

2. Dansdocent

Dansdocent Actief lid

6 mrt 2012
    140
    0
    0
    Haarlem
    Wat een getouwtrek! Ooh waarschijnlijk als je dat aangeeft dan doen ze dat wel hoor! En ze kunnen je bloeddruk het beste meten ongeveer half uur tot een uur nadat je een pil hebt genomen.. Wij zijn vorige week getrouwd en daar hielden ze ook rekening mee.. Ik was toen gelukkig thuis maar als ik in t ziekenhuis had moeten blijven hadden we ervoor wel weg gemogen (gewoon gratis op het gemeentehuis hoor dus geen echte bruiloft).. Stond ook in m'n gegevens haha!!

Word je ook zo gek van die onzekerheid?! Wel blijven, niet blijven, wel goed, niet goed.. Ik had op een gegeven moment zoiets van hou me maar gewoon tot de bevalling! Dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben.. Moet zeggen dat nu er een datum is m'n man en ik veel rustiger zijn..

3. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Ik werd er inderdaad wel een beetje gek van ja, niet weten waar je aan toe bent! Nu heb ik elke keer dat ik naar het ziekenhuis ga iets van: nou, mn tas staat klaar, neem alvast een boekje en mn telefoonoplader mee en als ik moet blijven, ben ik voorbereid :p
    Ik moet morgen pas om 10.40u bij de gyn zijn, dus half uurtje na inname pil zit er niet in! Ach, ga het meemaken!

Wel fijn inderdaad dat je die duidelijkheid nu hebt, je weet waar je aan toe bent en daar kan je dan nu op gaan focussen. Lijkt mij ook heerlijk, dus morgen ga ik ook echt wel duidelijkheid vragen! En al moet ik gewoon tot 40 wk blijven lopen, prima, maar dan weet ik dat!

4. debo81

debo81 Actief lid

10 nov 2010
    349
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hè wat naar zeg, hopelijk gaat ie wat omhoog, gelukkig houden ze je goed in de gaten!

5. Dansdocent

Dansdocent Actief lid

6 mrt 2012
    140
    0
    0
    Haarlem
    Ben benieuwd wat ze zeggen morgen en hoe je bloeddruk is!
    Hou je ons op de hoogte?

6. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Hey!

Bloeddruk was op 't randje maar mag wel pilletje minder per dag door de bijwerkingen, kijken of dat wat beter gaat. Moet maandag weer terug.

Wat betreft het inleiden was hij heel duidelijk: de 40 weken ga je niet halen, over 1 a 2 weken gaan we een plan maken om je een handje te helpen.. dus ik denk dat ik met 38 weken ingeleid ga worden. Wel fijn om nu te weten wat me nu te wachten staat!

Hoe is het daar?? :)

7. Dansdocent

Dansdocent Actief lid

6 mrt 2012
    140
    0
    0
    Haarlem
    Ooh gelukkig was hij niet veel te hoog! Fijn een pilletje minder! Ben jaloers Hihi ;) maandag pas weer op controle.. Vind je dat niet spannend zoveel dagen ertussen?

Spannend!! Goed om te weten dat je niet nog tot week 40 door hoeft te lopen! Hoop dat je bloeddruk met 2 pilletjes ook een beetje stabiliseert! Op zich, als hij in het ziekenhuis nier Te hoog is is hij over het algemeen thuis lager..

Hier een rustige dag! Minder misselijk dan gister dus dat is fijn! Morgen groeiecho en ctg.. Spannend hoor :O

8. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Ik merk het wel snel als ie te hoog is, gek genoeg! Meestal voel je hoge bloeddruk niet, maar juist een te lage. Ik word altijd erg klam en niet lekker dus als het voor maandag te hoog is, zal ik het wel merken! Dus lekker rustig aan op 't bankie en niet teveel doen! :p

Fijn dat je je wat beter voelt! En inderdaad spannend joh, morgen de echo! Hoop dat je kleine goed gegroeid is.

Nog ff, dan kunnen we genieten! :)

9. Dansdocent

Dansdocent Actief lid

6 mrt 2012
    140
    0
    0
    Haarlem
    De kleine doet het super! Is weer een beetje bij aan het groeien!!! :D echt heel fijn om te horen en zien!

Mijn bloeddruk was weer te hoog, dus moet weer blijven.. Had gelukkig al m'n spullen al mee..

10. Dansdocent

Dansdocent Actief lid

6 mrt 2012
    140
    0
    0
    Haarlem
    Hoe voel jij je vandaag?? Beter met een pilletje minder?!

11. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Wat fijn dat de kleine het goed doet! :) Wel balen dat je weer moet blijven!

Ik merkte gister gelijk al dat ik 's middags geen pilletje had genomen, eind van de middag voelde ik me niet lekker. Toen maar genomen en toen ging het redelijk! Ik heb heel veel last van steken links bij mn slaap (vooral bij ogen knipperen en lichte spanning op mn hoofd), merk ook wel dat het misschien iets te weinig is, 2 pilletjes, maar kijk het nog even aan. Anders bel ik morgen en zeg ik wel dat ik weer naar die 3 ga!

12. Dansdocent

Dansdocent Actief lid

6 mrt 2012
    140
    0
    0
    Haarlem
    Oef klinkt niet goed hoor!! Hou je jezelf goed in de gaten?! Als je twijfelt bellen hè.. PE kan zo ineens komen.. Vind je klachten niet erg goed klinken.. Ook goed kijken of je urine niet donkerder wordt..

Hier nog geen arts gezien :(.. Zal morgen wel worden.. Maar geen nieuws is goed nieuws toch!

13. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Ik had gister bij de gyn al aangegeven dat ik wazig zie/scheel kijk, steken aan linkerkant van mn hoofd heb en heel suf ben. Daarop mocht ik dus pilletje minder.
    Ook best lastig dat ik die hormonale hoofdpijn heb, daardoor kan ik niet goed inschatten wat nu waar van komt. Maar ik ga zo lekker douchen en vroeg onder de wol. Morgen kijk ik hoe ik wakker word en anders bel ik de gyn. Opzich zijn de klachten niet 'erger' na mijn bezoek gister, dat stelt wel gerust!
    Zal mn urine in de gaten houden! Tnx voor de tip!

Inderdaad! Geen nieuws is goed nieuws! ;) Hoop dat je bloeddruk weer wat stabiel wordt! Het blijft ons lekker bezig houden allemaal!

Sterkte!

14. Dansdocent

Dansdocent Actief lid

6 mrt 2012
    140
    0
    0
    Haarlem
    Hey Laura,

Hoe is het nu met je?

Hier nog steeds in het ziekenhuis en sinds vandaag naast 3x daags 500mg methyldopa nog 2x labetalol erbij.. Bloeddruk blijft helaas niet stabiel en ze willen perse tijd rekken tot zondag.

15. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Hey hey!

Dacht nog aan je, wilde al vragen hoe het ging met je! Maar balen dat het niet echt lekker gaat! En helemaal frustrerend dat ze nog willen wachten tot zondag.. lijkt me moeilijk! Al snap ik ook wel weer dat ze willen wachten tot de 37 wk.. wat maakt een paar daagjes dan nog uit, vraag je je dan af!

Met mij gaat het redelijk! Bloeddruk was maandag redelijk en de bijwerkingen zijn iets minder, al heb ik vandaag echt een totaal futloos dagje! Hoofdpijn blijft vervelend, maarja, ff volhouden! Vrijdag weer naar de gyn. hopen dat de bloeddruk goed blijft.
    Als het goed is maandag plan maken voor inleiden, ben benieuwd!

Sterkte meis!! Hoop dat de laatste dagen een beetje op gaan schieten voor je!! Liefs

16. Dansdocent

Dansdocent Actief lid

6 mrt 2012
    140
    0
    0
    Haarlem
    Hey!

Ja.. Hier vandaag een dag vol frustratie haha.. Snap idd ook dat ze willen wachten, wil ik ook want meneer doet het nog super daarbinnen! Het is gewoon zo balen dat het zo moet.. Het zal niet eens een keertje mee zitten.. Oke genoeg zelf medelijden hihi ;)

Balen dat het bij jou toch ook niet top gaat! Wel fijn dat ze maandag een plan voor inleiden gaan maken! :D dan weet je waar je aan toe bent..

Nog eventjes volhouden en dan zijn ze er :D

17. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Ik lees met jullie mee meiden. Het verhaal is zo herkenbaar! Ik ben vandaag weer op controle geweest, de bloeddruk en de bloedwaarden waren eindelijk stabiel. Nu moet ik vrijdag weer om de urine te laten stippen en bl.meten.
    Vandaag te horen gekregen dat ze me met 37wk in ieder geval gaan inleiden. Hopelijk houdt de kleine het nog 4 weekjes vol!

18. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Haha ik heb af en toe ook zo'n heerlijk moment van zelfmedelijden! :D Lucht lekker op en daarna kan ik er weer vol tegenaan! :p Inderdaad gewoon balen dat het allemaal zo moet, maar we weten waar we het voor doen.

Mayke, fijn dat je ieder geval een stabiele bloeddruk hebt! En dat ze je ook duidelijkheid hebben gegeven over het inleiden.

Ik ben echt benieuwd wanneer ze mij willen inleiden, ik denk zelf met 38 wk, zou ik ook wel prima vinden, hoe langer ze het daarbinnen naar dr zin heeft, hoe beter! ;)

Deel Deze Pagina