Ik wil alleen maar genieten!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door onzewonders, 18 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Al 4 jaar hebben wij een grote kinderwens. Door mijn studie, nieuwe baan en het trouwen zijn wij vorig jaar september pas voor "het echie" gegaan.
    Al in de vierde maand was het raak, maar helaas werd dat een MK. Ook de twee keer daarna gingen mis.

Deze zwangerschap gaat met een hulp van de Utro hartstikke goed!!:D

Nu het eenmaal zo ver is, wil ik het liefste alleen maar genieten van het zwanger zijn! Op het werk is mijn concentratie ver te zoeken, alleen als ik les geef dan ben ik er met mijn hoofd bij. Zijn de lessen voorbij voor die dag, wil ik het liefste lekker naar huis om met mijn handen op mijn buik te liggen.:)

Vandaag werk ik thuis. Naast het lesgeven ontwikkel ik ook lesmateriaal. Normaal vind ik dat helemaal geweldig, maar ik kan mij er nu niet toe zetten! En de deadline komt steeds dichterbij...
    Ik zit alleen maar te dromen en ik ben veel op ZP te vinden of zit lekker met mijn neus in de Wij jonge ouders of in andere tijdschriften.

Het vreemde is dat ik de afgelopen jaren een echte workaholic was en nu is die persoon verdwenen... Ik wil alleen maar lekker huiselijk doen en genieten van ons wondertje...;)

Ben ik de enige die dit heeft, of zijn er meer meiden die dit herkennen?

2. saartje1982

saartje1982 Fanatiek lid

2 mrt 2012
    1.324
    0
    0
    Allereerst, gefeliciteerd met je zwangerschap en wat fijn dat het nu toch goed gaat!

Ik herken het heel erg wat je beschrijft. Ik ben absoluut niet met mijn hoofd bij mijn werk en kan uren of dagen babydingen doen ipv werken. Echt heel erg, haha. Maar op de een of andere manier kan ik me er gewoon niet toe zetten.

3. xxessiexx

xxessiexx Actief lid

2 jun 2010
    427
    12
    18
    Hahaha mijn vriend noemde mij altijd zijn ''huismusje'' en zei heel vaak tjielp, tjielp als ik weer eens lekker op dreef was in huis of met ons kindje bezig was.

Dat zegt wel genoeg denk ik....
    En ben nu pas 7 weken, maar krijg die vreemde trekjes alweer. Heerlijk toch :D

4. Netje84

Netje84 Actief lid

2 apr 2012
    296
    0
    0
    Gefeliciteerd! En heel erg herkenbaar! Ik geef ook les, fulltime, en ik zou zelfs willen dat we de gehele zwangerschap verlof hadden, hihi. Nog even doorbikkelen helaas. Wat leuk dat je ook lesmateriaal ontwikkelt! Dat lijkt mij ook wel wat!

5. SportySteenbok

SportySteenbok Bekend lid

14 mrt 2012
    915
    1
    16
    Utrecht (provincie)
    Ja hoor, hier ook! Niets liever dan met een kopje thee op de bank babytijdschriften lezen of voelen hoe er een feestje gevierd wordt in mijn buik :)

Leuk is het allemaal, hè?

6. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Ik denk dat het heel normaal is. Ik ben ook lang niet meer zo erg met mijn werk bezig en eerlijk gezegd boeit het me ook allemaal niet meer zo. Ik zit net als jullie veel meer met mijn gedachte bij ons kindje. ALs iemand hier een lange-termijnplanning maakt is het enige wat ik denk 'oh tegen die tijd ben ik al ....maanden' haha, zal er wel bijhoren.

7. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Heel herkenbaar! Zat ook niks anders dan hier op het forum en las alles wat los en vast zat. Werk kon me gestolen worden :)

8. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Heel herkenbaar zo te horen:D
    Hier ook hoor,heerlijk!!

9. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Wat goed om te lezen dat ik niet de enige ben!:D

En xxessiexx: tjielp tjielp! Geweldig!!!! Haha! Dat is een leuke!

Ik maar mij er maar niet te druk om en blijf heerlijk genieten! Het werk zal vanzelf wel een keertje afkomen...;)

10. Chaii

Chaii Niet meer actief

Als ik zwanger ben heb ik ookniet zoeen drang om van alles te doen.
    Ik wil vooral lekker slapen wanneer ik de mogelijkheid heb, lekker eten en mijn dochter verzorgen..
    Ik ruim wel op in huis enzo, maar het is absoluut geen moetje voor mij 9 maanden lang.

11. tulip

tulip Niet meer actief

haha, geweldig. Hou dat gevoel maar lekker vast. Je zwangerschap is voorbij wanneer je er erg in hebt. Helemaal niet gek hoor wat je hebt. Ik praat er ook het liefst de hele dag over. Gelukkig heb ik een dochter van bijna 4 die dat ook doet, want de rest van de fam. verveel ik ermee vrees ik.

12. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Grappig hoor! Ik herken het totaal niet. Nog niet moet ik misschien zeggen. Ben zo veel ik kan aan het werk. Zes dagen in de week, zo'n zestig uur toch wel. Wil zoveel mogelijk werk verzet hebben voor ze er is. Da's kennelijk mijn manier van nesteldrang- maar misschien ook niet gek als hoofdkostwinner? Moet op m 'n werk voor mijn gevoel echt laten zien dat ik nog meetel, en hardmaken voor een betere functie. Dan kan ik met minder uren net zo veel geld binnenhalen.

13. Stella80

Stella80 Niet meer actief

Heerlijk toch :D

Super dat het nu helemaal goed gaat en leuk om te lezen dat je er zo van geniet! Ik herken het helemaal. Kan hele avonden naar mijn bewegende buik kijken, internet afstruinen naar babykamers, dagdromen over wat voor meisje het zal worden.

Ben net met een nieuwe baan begonnen en gelukkig lukt het mij om me overdag goed te concentreren. Maar ik merk toch dat ik me veel minder druk maak over projecten dan voor mijn zwangerschap en ik ben eerlijk gezegd blij als het half zes is. Ik hoop wel echt dat ik die drive weer terug krijg, want ik voel me nu wel heel huismusserig hoor!

Ach, en zo vaak zijn we nu ook weer niet zwanger ;)

14. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    Als eerste, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ik herken het he-le-maal! Ik ben totaal niet meer gemotiveerd op mijn werk (bijna niemand hier.. de directie is een beetje heel erg vervelend..) en heb de hele dag door ZP open staan en kijk daar wat in topics en verder ben ik heel veel op internet aan het kijken naar de babykamertjes.. ideeen op doen :)

Ik vind het heerlijk om zo met de zwangerschap bezig te zijn, vooral om dat je maar een paar keer zwanger bent.

De tijd op mn werk ga nu super langzaam, omdat ik zo'n zin heb in mijn verlof (nog 9 weken werken..!), dan kan ik helemaal alleen maar babydingen doen ;)

Ik zou zeggen, gewoon van genieten! Zorgen dat ze niets te klagen hebben op je werk en dat je de deadlines haalt.. dan is er verder toch niets aan de hand? ;)

15. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Dank voor jullie reacties meiden!Leuk om te lezen dat iedereen dit wel heeft,uitzonderingen daargelaten.😃

Vanochtend de kleine weer zien dartelen in mijn buik,heerlijk!

Geniet er nog van iedereen,het gebeurt je inderdaad niet zo heel vaak dat je zwanger bent!😃

16. Sopann

Sopann Niet meer actief

Hihi, wat grappig hoe je dat beschrijft. Ik heb onder 'werk en zwangerschap' daar idd ook al wat over geplaatst, want ik voel het zelfs zo sterk dat ik werk alleen maar pure tijdverspilling vind. Al is dat trouwens de laatste twee weken wat minder, omdat ik toch maar twee dagen per week word ingeroosterd. Zodra ik meer werk, heb ik meer de behoefte om het huis aan kant te maken en vooral erg druk bezig te zijn met 'huisvrouwdingen' :D

17. Caro1

Caro1 Actief lid

26 okt 2008
    123
    0
    0
    Zeer herkenbaar!! Ben partner op kantoor met hoge kosten en heb dus forse omzet nodig om alles goed te laten draaien. Werk zat maar ik wil niet!! Wil stoppen met werken en de hele dag me met m'n zoontje en zwangerschap bezig houden. Helaas kan dat niet... Zucht... Nog een paar maandjes, dan verlof, joehoe!!

Deel Deze Pagina