Hey ladies Blijkbaar vinden zwangere het nodig om nog even te gaan verhuizen voordat het zover is (hoor het zo vaak) Ik zit dus ook middenin een grote verbouwing, draagmuur weghalen, compleet nieuwe trap enz. En zoals jullie zien, zit ik ook al in m'n 3e trimester De bedoeling is dat we er over 4 weken in kunnen en dat er dan aan de babykamer gewerkt word, die planning is wel realistisch maar toch spannend! Komend weekend ga ik al behoorlijk wat poetswerk doen, en nu ben ik druk met dozen inpakken en opschrijven wat ik allemaal heb voor de kleine! Om er dan achter te komen dat we nog zoveel nodig hebben haha, en op die momenten begin ik weer een winkelwagentje vol te laden op prenatal.nl! Erg spannend allemaal, maar het gaat wel goed! Moest het ff kwijt, en een aantal van jullie zullen het vast wel herkennen Groetjes, Martine
Ik herken het zeker. Paar maanden voordat ik zwanger raakte begonnen met een grote verbouwing van de bovenverdieping. Nieuwe badkamer, nieuwe indeling, cv verplaatst. Dus nu een huis vol dozen. Gelukkig waren mijn schoonouders zo lief om te helpen en is de babykamer ingericht. Maar wil echt snel het huis aan kant. Ik word er gek van!!
Oooh wat heftig zeg. Zou ik deze zwangerschap niet getrokken hebben. Ik heb een extreme vorm van nesteldrang (voor mijn gevoel) en daar zou een verbouwing echt niet in passen. Respect hoor Hopelijk kun je je lekker uitleven als het straks klaar is!
Haha thx! Het valt inderdaad niet mee, maar ik ben ook wel blij als de verbouwing dan straks gelukt is zoals we graag wilde! Dan hebben we van een oud rijtjeshuis uit 65, een moderne woning gemaakt! En bovendien ben ik dan heeeeel trots op mn vent, want hij heeft het allemaal zelf gedaan Nog ff en dan, lekker poetsen, inrichten, kleertjes wassen enz!!!
Haha! Hier ook middenin een verbouwing! As we speak wordt de babykamer nu gebouwd!! Halve dak was er vanaf en ik zit met zl op een logeeradres mn 1e dagen verlof te spenderen! Heb alleen nog totaal geen last van nesteldrang dus dat scheelt.. heb zondag wel ff alle babykleertjes doorgelopen maar dat moet nog allemaal gewassen worden! Haha!! Succes nog ff!!
Oef, dat moet zwaar voor je zijn. Wij hadden al vrij vroeg de babykamer, maar de babykamer was nog een rommel (stond vol met andere spullen). Tot eind januari, toen kon ik het niet meer aanzien. Toen heeft mijn vriend de kamer leeg gemaakt, de spullen op de plek gezet en heb ik 2 muren kunnen schilderen. Vervolgens gordijnen opgehangen en andere dingetjes. Het grove werk is dus klaar. Maar nu zijn we boven bezig met het verbouwen van de doucheruimte. Overal ligt nu dus stof en gereedschap in huis. Ik word er helemaal kriebelig van, ik kan niet goed de was doen want kom amper in onze klerenkast (zelfs de strijkplank staat vol gebombardeerd). Dacht ik eerst dat het morgen klaar zou zijn, duurt het tot volgende week *huil*huil*. Ik word op dit moment dus helemaal gek dat ik niks kan doen, maar het wel wil.
Hier ook aan een grote verbouwing begonnen. De eerste twee weken gingen nog wel, maar inmiddels wordt ik knettergek van alle zooi, stof en rommel die overal in de weg staat. Gelukkig hebben we (lees: mijn man) het grofste sloop- en opbouwwerk gehad en zijn we nu stukje bij beetje aan het opbouwen, maar leuk is anders. Helemaal omdat ik ook nog niet van de misselijkheid af ben en niet in staat ben om de boel even grondig onder handen te nemen. Het resultaat mag er straks wel zijn, dus dat houdt ik maar voor ogen... Succes met de verbouwing! Ik hoop dat je snel klaar bent en de boel lekker in kan gaan richten
Haha bij jullie gaat het dus net zoals bij ons Vanaf komend weekend hebben wij weer een toilet, dat is al een hele geruststelling! Stucadoor is ook bijna klaar beneden, dan nog even het tegelwerk afwerken en dan kunnen we erin! Vanochtend wel weer een bestelling geplaatst bij prenatal, kon me niet inhouden hahaha
Wij zijn nog in afwachting van een koophuis was binnenkort rond is en dan moet alles nog aangelegd worden sanitair/keuken, echt alles en dat begin nu toch ook wel aan me te knagen hoor, gelukkig zitten we nu in een huurhuis dus kunnen er wel blijven tot het klaar is maar goed dan zit je weer met 2 kostenplaatjes dus liever niet, maar hier dus nog helemaal geen babykamer planning en vind dat vrij lastig omdat ik dan voor mij gevoel geen overzicht heb in wat ik nog wel nodig heb.. Komt allemaal wel goed maar het geeft geen rust gevoel dus snap het
Oh dames! Geniet van je zwangerschap - want het gaat echt heel snel en voordat je het weet; is zl/dl geboren! Ik had enorme nesteldrang en heb m'n hele verlof lopen poetsen en doen .. Op het moment dat ik eindelijk kon 'rusten' - is ze die ochtend geboren
Hahaha, zo herkenbaar. Hier zitten we midden in een verhuizing. Al weken dozen aan het inpakken, klussen in het nieuwe huis, poetsen en natuurlijk nog wat online shoppen tussendoor. Het valt me erg zwaar dat verhuizen zo tijdens de zwangerschap. Maar wat heerlijk, weer een fris begin. Alle spulletjes weer eens doorneuzen, wegdoen, nieuwe erbij. En alles weer helemaal opnieuw inrichten. Heerlijk! Maar of het nu nesteldrang is of de gypsy spirit in mij, ik weet het niet. Vierde verhuizing nu in 3 jaar tijd haha :')
Dit is voor mij de 3e keer in m'n leven dat ik verhuis Maar omdat ik van het ouderlijk huis nu naar een eigen woning ga, mis ik nog een hoop spulletjes! En een hoop spulletjes missen is op zich niet erg, maar het helpt niet voor m'n gemoedsrust haha ik blijf maar het internet rondstruinen! Vanmiddag even wezen kijken naar onze mooie afgewerkte muren, kwam ik in de brievenbus een brief van de kraamzorg tegen voor volgende week een huisbezoek!! Oeps, maar die ga ik toch even opschuiven! Hihi spannend allemaal