Mijn bloeddruk is laag..nog niet te laag maar het kan nog net. Bij de vorige twee had ik ook een erg lage bloeddruk. De vkundige zei toen zelf jeetje wat is ie laag..alsof er een spook tegenover me zit. Het is ook echt niet meer hoger gekomen. Bij de vorige twee was ik veel energieker dan nu. Pas tegen het einde werd ik wat loom, wat ook logisch is, maar daarvoor kon ik echt hele dagen doorknallen. Bij deze.. nouuuu ik kan wel huilen. Er komt echt helemaal niks uit m'n handen, hoe graag ik ook wel. Een wasje ophangen en ik lig weer uitgeteld op bed. Soms kan ik niet eens uit bed komen. M'n bloeduitslagen waren goed. Ijzergehalte heel netjes. Zou het door m'n bloeddruk komen? Het is echt bizar. De vkundige zei dat af een toe een dropje wel kan helpen maar laat het nou net zo zijn dat ik geen drop lust. De geur alleen al bah bah
Ja, een lage bloeddruk kan echt heel vervelend zijn en je inderdaad futloos laten voelen... Hoe laag is die van jou? Ik zat steeds rond de 90/50, mijn bloeddruk gaat nu pas een beetje omhoog. Als je geen dropjes lust zou je regelmatig een kop drinkbouillon of iets dergelijks kunnen drinken.
Veel vocht tot je nemen en wat extra zout. Dit zou een beetje kunnen helpen. Je klachten kunnen komen van die lage bloeddruk. Maar aangezien je eerder ook zo'n lage bloeddruk had zonder klachten hoeft het niet van de bloeddruk te komen. Heel vervelend.......
Bedankt voor de bouillon tips! Ga ik zeker proberen. Rijo ik zal zo even kijken wat mijn bloeddruk precies was.
Ben ook benieuwd wat laag is.. Maar idd een bouillion of cupasoupje nemen.. Of zoute stokjes of nootjes ofzo
Lust je wel chips, of idd van die zoute pepsels? Ik heb het nooit eerder gehad, maar deze zs loopt zo raar dat ik nu ook een lage bloeddruk heb. Voel me ook heel snel moe en moet na een was ophangen ook even gaan zitten. Enorm balen!
Ik had tijdens de zwangerschappen ook altijd een lage bd. 80/60 of zo, dus niet dramatisch. Nu ben ik ook hypermobiel en daar schijn je vaak een lage bloeddruk mee te hebben. Bij mij was het vooral lastig met boodschappen en zo. Ik kon niet stilstaan. Lopen ging prima, zitten en liggen ook, maar als ik in een rij moest wachten begon ik al te geeuwen, zuchten, werd ik duizelig, misselijk en ging ik van m'n graat. Maar ik was verder niet moe ervan of zo.
Hier ook lage bloeddruk. 80/60 Idd dropjes, bouillon en zoute dingen eten. Tijdens lang staan krijg ik er last van. Verder nergens last van.