Hoi allemaal, Ik ben nu bijna 5 week zwanger. Mijn borsten doen echt ontzettend pijn... Zelfs douchen doet al pijn, en zo hard is onze straal niet. Zijn er dames met dit probleem? En wat doen jullie eraan om het te verzachten? Kan het zijn doordat ik beugelbh's draag? Hoop graag op wat antwoorden, want word echt gek.. Liefs, Knorretje
Nee hoor, ik denk niet dat het met je bh's te maken heeft. Bij de eerste zwangerschap had ik ook pijnlijke borsten maar het ging na een aantal weken vanzelf over.
ik heb er ook last van gehad, had er geen last van tijdens het douchen, maar wel met slapen! ik slaap normaal altijd op mijn buik, maar mijn borsten deden zo'n pijn dat dat dus gewoon niet ging! heb er wel een tijdje last van gehad, ze noemen het gespannen borsten vertelde mijn moeder. ik heb er nu geen last meer van!
is het je eerste zwangerschap ?? toen ik voor het eerst zwanger was had ik al pijn als iemand er naar wees kon wel door de grond zakken van de pijn . heb er niets mee gedaan en idd gewoon doorbijten 2e 3e en 4e zwangerschap zijn ze ook wel gevoelig maar niet zo hels als toen was gelukkig .
Ja het is idd mijn eerste zwangerschap... ben er heel blij mee, maar deze bijkomst is iets minder prettig, haha
ja ik bebrijp het helemaal ook onder de douche en dan niet leuk gister andere bh besteld in de winkel wat blijkt 2 hele cupmaten meer geen wonder dat ze zeer doen sterkte gewoon bh uit thuis deed ik ook scheelde bij mij wel
Als ik thuis de bh uit doe is helemaal drama, ik heb van mezelf niet bepaald hele kleine borsten (75E) dus dan trekt het helemaal aan alle kanten. nu een sportbh aan, alleen die zit ook voor geen beter (al 2 jaar oud ofzow, haha) toch maar even naar de winkel volgende week een nieuwe bh halen denk ik haha
Voedingsbh of zwangerschapsbh kopen dan, die zitten veel fijner. Sportbh juist niet doen, die zijn gemaakt om strak te zitten, dat gaat op den duur niet helpen!
idd even doorbijten ik heb er ook last van gehad ook onder de douche of als iemand er alleen maar naar keek (maar was vanaf mijn vorige zwangerschap(mk) gegroeid van 80B naar 80E!!) maar was er bij de 10 weken grotendeels vanaf. Deed in ieder geval 'savond als ik lekker op de bank hing wel mijn bh uit dat gaf toch een soort van verlichting nu zijn ze altijd nog wel licht gevoelig maar dat is echt te verwaarlozen. Dus kom op meid ff doorbijten je krijgt er straks heel wat voor terug
bedankt allemaal, idd dus vrij weinig aan te doen.. toch maar even een meegroei bh halen, misschien dat het idd wat verlicht voor mij,