Hai, Ik ben nu bijna 8weken zwanger en heb afgelopen donderdag zelfs het hartje gehoord van ons wondertje!! Maar nu ben ik sinds vrijdag stuk minder misselijk, terwijl ik eerst bijna niks kon eten.. Ik maak me een beetje zorgen. Heeft iemand hier ervaring mee? Heb nog geen bloed gezien..
Probeer je geen zorgen te maken. Misselijkheid kan komen en gaan en dat hoeft verder niets te betekenen. Ik heb dat ook meerdere keren gehad hoor, dat de misselijkheid een paar dagen weg was. En de zwangerschap is goed gegaan. Ik snap het wel dat je er onzeker van wordt. Maar blijf vertrouwen op je lijf!
Meestal nemen na verloop van tijd de symptomen af. Volgens mij ligt de piek op 9 weken, maar dat is voor iedereen anders. Het hoeft dus helemaal niets te zeggen!
Bedankt voor de snelle reacties. Toch fijn om zulke dingen te lezen. Wordt je toch even gerust gesteld! Dit is de eerste, dus ik weet niet wat ik kan verwachten en waarop ik moet letten. Al scheelt het wel een hoop dat ik afgl donderdag het hartje heb gehoord!
Oh niet doen hoor! Nergens voor nodig! Ik ben het levende bewijs maakte me ook druk symptonen komen en gaan echt waar! Kan ik je garanderen!
Hier hetzelfde.Tot week 8/9 misselijk. Was er eigenlijk wel een beetje blij mee dat het over was. Week 12/13 kwam het kei en keihard terug. Zo erg dat ik moest worden opgenomen. Dus maak je geen zorgen
bij mij is het ook rond die tijd weggegaan, nu bij 14 weken ben ik weer af en toe echt misselijk. het komt en gaat denk ik
Nou gelukkig ben ik niet de enige! Dan ga ik maar genieten dat ik nu niet misselijk ben, voor zolang het duurt
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben helemaal niet misselijk geweest in het begin. Ik was er ook op aan het wachten maar het kwam maar niet en dat maakte me ook onzeker. Heb wel allerlei andere kwaaltjes gehad hoor (en heb ik nog steeds) dus heb mijn portie ook wel gekregen En..nu mijn maag een beetje in de verdrukking komt ben ik bij vlagen ook misselijk..hihihi Geniet maar gewoon lekker van je zwangerschap en maak je geen zorgen! Het hartje klopt dus de kans is heel erg groot dat het gewoon goed blijft gaan!
Hoi! Niet druk om maken, symptomen komen en gaan... Wel een tip: Koop een Angelsound. Ik heb soms ook mijn onzekere momenten en dan pak ik dat ding, hoor het hartje en ben weer gerustgesteld. Kost 30 euro maar heb er al onwijs veel aan gehad! Succes!