Wakker worden van slapende, pijnlijke armen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Itisuptome, 21 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Itisuptome

Itisuptome Actief lid

12 dec 2014
    304
    0
    0
    Herkent iemand dit...?
    Ik word meerdere keren wakker omdat m'n arm slaapt, tintelt en pijn doet. Nu ben ik al een uur op en doe van alles...m'n linkerhand blijft koud aanvoelen en tintelen. Heel naar.

2. Drieka

Drieka Niet meer actief

Kan beginnend Carpaal Tunnelsyndroom zijn van het vocht.
    Zo begon het bij mij ook rond de 20 weken zwangerschap aan mijn linkerarm-pols.
    Ondertussen heb ik aan beide polsen Carpaal Tunnelsyndroom en slapen, tintelen de hele tijd, ze zijn ook erg pijnlijk met onverwachtse bewegingen.
    Schijnt echt door het vocht te komen en weg te trekken na de bevalling.

3. twinty

twinty Bekend lid

20 jan 2012
    640
    1
    18
    Je kunt een brace proberen, dat wil wel eens helpen.

4. ijsje82

ijsje82 Actief lid

8 jan 2014
    470
    3
    18
    Ik herken het wel. Alleen ikheb het in mn benen. Ook eerst na het opstaan zijn ze een hele poos pijnlijk en stijf

5. USAbaby

USAbaby Fanatiek lid

14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Ja ik heb dat ook gehad wel pas bij 38-39 weken zwangerschap. Heel naar en pijnlijk!

6. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Ik ken het van een vriendin. Die kon na verloop vam tijd niet meer werken vanwege dunctieverlies in haar handeN. Computeren was er niet meer bij en das lastig als je rapporten moet maken. Het lijkt inderdaad carpale tunnel syndroom. Als het aanhoudt naar de dokter. Die kan weinig doen maar wel tips geven en wat duidelijkheid over wat nog kan en mag wellicht. Sterkte!

7. Itisuptome

Itisuptome Actief lid

12 dec 2014
    304
    0
    0
    Bedankt voor de reacties! Ik kijk het nog even aan, vriendinnetje heeft een brace die ik kan lenen. Stom gedoe.

8. Drieka

Drieka Niet meer actief

Het is ook erg frustrerend, ik had het rond jouw termijn alleen aan mijn linkerpols / arm dus was daar wel blij mee want ben zelf rechtshandig en helaas rond de 30 weken kreeg ik het rechts ook.
    De gynaecoloog zei dat het typisch iets is wat bij de zwangerschap hoort en door het vocht komt, je kan er niks aan doen en na de bevalling trekt het in de week erna vanzelf weg.

9. 2liefjes

2liefjes Actief lid

7 jun 2012
    498
    0
    16
    Ik heb dit al een paar keer in mijn benen gehad en 1x in mijn arm, zo bizar! Ook als ik liep, had ik ineens een slapend been. Wist niet dat hier een naam voor was. Ga ik eens opzoeken.

10. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Vervelend zeg!
    Ik herken heel veel in wat Drieka zegt! Mijn rechterpols is een week geleden vanuit het niets erg pijn gaan doen. Smorgens als ik net wakker wordt kan ik er werkelijk niks mee, mega pijn en geen kracht. Verder opnde dag gaat dat wel beter, maar veel bewegingen zijn erg pijnlijk.
    En nu vanavond is vanuit het niets mn linkerpols ook pijn gaan doen.
    Ik ben eens gaan kijken op google en kwam idd carpaal tunnelsyndroom tegen. Klachten komen bij mij wel overeen.
    Ik had vanmorgen de ha gebeld, kan ik maandag terecht, maar heeft volgens mij niet zoveel nut begrijp ik. Hoop dat ik er tijdens de bevalling niet al te veel last van heb en dat het snel over is!

Deel Deze Pagina