hey lady`s heb even jullie advies nodig. Mijn lieffie en ik willen dolgraag trouwen maar twijfelen nu heel erg of we het bedrag ( 8.000 ongeveer) gaan lenen of dat we ervoor gaan sparen. Als we het lenen kunnen we deze zomer al trouwen anders wordt het ruim een jaar later... Wat zouden jullie doen? groetjes
sparen, je kan best een jaar langer wachten, een jaar langer voorpret, en naderhand niet met de gebakken peren zitten maar dat vind ik, ben niet zo van het lenen, tenzij het niet anders kan, maar ja, hier heb je keuze in. Stel dat je auto gecrashed is en je hebt auto nodig voor werk en geen geld, dan zou Ik pas lenen
voor een bruiloft zou ik ook geen geld lenen, dan maar sparen.... (of een kleinere bruiloft, maar dat is persoonlijk)
Ik zou écht niet lenen voor een bruiloft. Je kan ook voor veeel minder geld een heeel toffe bruiloft in elkaar zetten als alternatief. En anders zou ik toch sparen
Ik zou absoluut niet lenen voor je bruiloft, ben je na je dag nog aan het afbetalen en een duurdere bruiloft is een luxe geen noodzaak Ik zou pas lenen als het echt niet anders kan
Als je echt heel graag deze komende zomer wil trouwen zou ik lenen. Dan kun je van het geld dat je wilde sparen de lening versneld aflossen. Anders zou ik het ook sparen.
tja ik zat dus ok te denken om te sparen anders zit je er zo 5 jaar aan vast... maar hebben jullie tips voor een goedkopere bruiloft? ik kom toch al gauw uit op 7 a 8.000 euro we willen dus wel een feest in een zaal met bediening dus daat is het duurste. ik betaal p.p 50 euro incl hapjes en sterke drank, maar er worden wel rond de 80 uitgenodigd dan hebben we echt al geselecteerd... misschien hebben jullie nog wat tips?
Ik vind dat wel duur 50 euro pp. Wij hadden het volgende arrangement: Van 20.00 uur tot 01.00 uur. Per persoon 21,00 Inhoud: koffie/thee, gebak, 6x hapjes, zoutjes, onbeperkt drinken, koffie/thee, broodjes en worstenbroodjes na afloop.
dat is zeker goedkoop zat er dan ook buitelands gedisteleerd in, want dat drinken ze bij ons dus allemaal. maar ik ga zeker nog even rondneuzen naar andere locaties voor het feest!
Pfff 50,- euro pp is echt duur hoor Wij waren iets van 22,50 pp kwijt incl. taart, 2x koffie en de hele avond drinken. Maar geen sterke drank. En ik ben op veel bruiloften geweest maar volgens mij hebben ze bijna nooit sterke drank Dus dat zou ik al wegstrepen, scheelt weer meer dan de helft pp.
Ik zou ook sparen voor een bruiloft. Zonde om rente voor een lening te betalen. Heel veel succes en alvast een prachtige trouwedag toegewenst. Liefs, Elvira
Ik ben 19 mei 2007 getrouwd, wij hebben een deel geleend en een deel gespaard. Lenen was gelukkig bij vader ipv bank. Ik zou voor sparen kiezen, wij konden niet wachten want we wilden persé dat mijn moeder het mee zou maken. Als we een jaar zouden wachten voor sparen zou ze er misschien niet bij kunnen zijn. sparen ipv lenen is toch beter.
Zeker weten sparen! Als je leent betaal je toch weer meer terug dan je uiteindelijk geleend had(rente). En je zit er zo 5 jaar aan vast. Of idd een iets minder uitbundige bruiloft
thanks voor jullie reactie... ik denk dat het zeker sparen zal gaan worden, dan maar een jaar later. ik zou zo graag hier bij ons op scheveningen willen trouwen.....nu maar hopen op mooi weer hahaha