hoi meiden ik ben vandaag 38 weken en 5 dagen en begin er nu toch wel genoeg van te krijgen afgelopen week veel harde buiken gehad achter elkaar dacht dat het zou beginnen maar ze wilde er toch nog niet uit haha nou heb ik sinds eergister hevige schoonmaak woede begin me nu toch af tevragen of dat het snel zal beginnen. me lichaam is ook echt op aan het raken nu slecht slapen de hele dag poets woede nog een peuter die rond huppelt de hele dag zijn er nog meer meiden die het ook een beetje zat zijn nu? En ik hoop ook echt dat ze op de 20 weken echo het goed gezien hebben dat het een meisje word begin echt overal over te piekeren bang dat het niet gezond is enz gr lindsey
Hier nog een die het spuugzat is Heb al 2 dagen (lees: hele dagen) last van voorweeen gehad...wat een ramp zeg...... Ze mag van mij komen. En die onzekerheid of ze gezond is heb ik ook hoor.......maar dat weet je echt pas wanneer je haar in je armen hebt Nog even volhouden meid!
Pff nou hier nog een... mijn mannetje mag blijven zitten maar dan mogen die verdomde krampen ook wel weg blijven En ben ook wel onzeker aan t worden of alles wel goed is enzo kan niet wachten tot hij er is
ja indd het zijn de laatste loodjes maar die beginnen wel het zwaarst te wegen haha maar we houden het nog maar even vol en dan doen we het hele huis nog maar een keertje poetsen heb vanacht alleen weer slecht geslapen want weet van ellende niet meer hoe ik moet liggen en meneer naast me die slaap wel lekker door haha
Nou inderdaad....als ze dan toch willen blijven zitten...laat ons dan in ieder geval slapen (zonder kramp graag) hihihi Lekker zo eventjes klagen. En nu weer mijn pokergezicht op en net alsof doen dat ik t allemaal nog zo leuk vind want anders krijg je weer in je omgeving....GENIET ER NOU VAN VOORDAT JE HET WEET IS ZE GEBOREN <---- jaaa duhhhhh dat is toch ook de bedoeling ik ga pas echt genieten wanneer ze er is
is ook fijn een keertje lekker klagen haha ja en andere om je heen hebben makkelijk prate he haha hier precies het zelfde
Hier nog eentje die het spuugzat is! Mijn ukje mag best nog even blijven zitten, op voorwaarde dat mijn nachtrust niet in het geding komt Sinds mijn 25e week dagelijks heftige harde buiken en voorweeen. Vorige week een week in het ziekenhuis gelegen i.v.m. vergrote kans op zwangerschapsvergiftiging: Lichtelijk frustrerend wanneer je al bijna 9 maanden als zeer gezonde zwangere leeft, en toch ziek word. En nu loop ik al 15 dagen & nachten op met scherpe voorweeen in benen, rug EN buik. Om nog maar niet te spreken over het vele vocht dat ik vasthoud, de aanhoudende hoofdpijn, blauwe ribben, bandenpijn en de pijnlijke gewrichten die gebukt gaan onder het extra gewicht Maar natuurlijk is zwanger zijn geweldig leuk, en natuurlijk houd ik het image hoog dat het een peace-of-cake is en niets te klagen heb. Grrrr Mijn lijf begint ook echt op te raken, dus wat mij betreft mag de uk in het begin van de 37ste week wel komen!
Ik ben het wachten ook wel aardig zat hoor....wil nu wel eens zien wie er in me zit?!? Maar behalve voorweeen, gebeurt er niet veel.... Ik heb het idee dat ik de hele tijd zit te wachten tot er visite komt (ben steeds alles aan het poetsen) maar er komt maar steeds niemand.....
hahaha meinouw dat is toevallig dat je dat zegt.. PRECIES die opmerking had ik gister ook! Zo'n beetje zenuwachtig gevoel dehele tijd