is dit normaal

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ramoontjuh82, 15 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ramoontjuh82

ramoontjuh82 Actief lid

8 okt 2008
    406
    1
    18
    Hey meiden,

Ik ben nu 34 weken zwanger van ons 2de kindje.
    ONze zoon voelde ik nooit heel erg duidelijk.
    Deze uk trapt constant tegen mijn zij aan en dat is soms behoorlijk pijnlijk. Dit gaat de hele dag zo'n beetje door ik word er soms niet goed van. Ik kan soms wel huilen dat het zo zeer doet.
    Kunnen dit ook harde buiken zijn. Mijn hele rechterkant wordt ook hard.
    Hebben jullie een idee.

2. Ragazza

Ragazza Bekend lid

31 jan 2010
    695
    0
    0
    Herkenbaar...
    Ik ben ook 34 weken en zit af en toe echt tegen het plafond!
    Maar bij zijn het wel echt duidelijke schoppen, maar erg pijnlijk.

3. Sijke

Sijke Bekend lid

Dan heb je nu dus een druktemakertje! Misschien nog opletten of je niet teveel opwekkends eet en drinkt (cola, etc.?) En anders is er denk ik niets aan te doen!

4. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    ik denk echt dat dit puur de kleine is en geen harde buiken.
    ik had er namelijk ook erg veel last van en dat harde wat je dan voelt is gewoon het lichaampje.
    met harde buiken moet echt de hele buik hard worden en niet alleen het deel waar de kleine drukt.
    ik heb het zelfs zo erg dat de hele rechterkant van mijn buik blauw is... helaas is er niets aan te doen.

5. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Lijkt mij idd ook alleen ma de kleine, ik heb ook regelmatig harde buiken gehad bij mijn vorige zw.schap en dan word idd je hele buik zo hard als een voetbal en niet 1 kant:)
    Sommige baby's kneuzen de ribben van de moeder haha dus heb je nog geluk hihi:p wel heel vervelend natuurlijk ma ach na de zwangerschap zul je het missen;)
    Liefss Adorable

6. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.364
    6
    38
    Herkenbaar. De eerste was lang niet zo druk maar deze!! Het doet echt flinke pijn af en toe :( Helaas is er niets aan te doen..

Deel Deze Pagina