Onzekerheid, net zwanger!

Discussion in 'Zwangerschap' started by moeke321, Nov 17, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. moeke321

moeke321 Bekend lid

Aug 17, 2008
    723
    0
    0
    Hoi meiden,
    ik ben er gisteren achter gekomen dat ik zwanger ben! Als het goed is zo'n 4 weken. Vandaag weer een clearblue test gedaan en een dik kruis was zichtbaar. Toch ben ik enorm onzeker, weet ook niet zo goed wat er nu volgt...

heb wel meteen speciale mama vitamine tabletten gehaald van VSM, ik slikte al foliumzuur, maar dit kan geen kwaad denk ik.
    Meer meiden die net zoals ik net zwanger zijn?

2. iniminie

iniminie Bekend lid

Oct 11, 2008
    974
    0
    0
    gefeliciteerd :)

onzeker zijn er vele hoor ;)

3. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    2,005
    0
    0
    hier nog 1 die het nog bijna niet beseft en beetje onzeker is!
    Gefeliciteerd en probeer te genieten!

4. ilseD

ilseD Lid

Jan 10, 2006
    95
    0
    0
    ik weet het van vorige week woensdag door thuis te testen, en heb vandaag door bloedonderzoek bevestiging gekregen. Tot vandaag dacht ik dus nog steeds dat het wel eens niet waar kon zijn (ook al had ik 2 keer getest). Nu kijk ik nog iedere keer of ik toch geen bloedverlies heb. Zal wel beteren met de tijd zeker? :)

5. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

Jan 9, 2007
    8,722
    628
    113
    Hoi Nicole84, ik begrijp je helemaal

ben ook best onzeker hoor! Laat het maar gewoon over me heenkomen, en gun jezelf de tijd eraan te wennen.

Veel geluk alvast!

6. meisjex

meisjex Actief lid

Aug 9, 2008
    128
    0
    0
    Onzekerheid is heel normaal hoor ;). Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap :D

7. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Onzekerheid hoort er zeker bij meid! En dat houd je nog wel tot het eind. En als je kleintje er is, ben je daar weer onzeker over.
    Ik kan alleen maar zeggen; probeer te genieten!
    En gefeliciteerd!

8. Janneke1975

Janneke1975 Actief lid

Aug 28, 2008
    103
    0
    0
    Hoi ! Hier nog zo'n onzekere zwangere.... mijn onzekerheid wordt veroorzaakt door buikpijn - net het gevoel van ongesteld worden. Mijn benen zijn slap en voel me bibberig. Heb hier al vaak teruggelezen dat de buikpijn te maken heeft met de groei van je baarmoeder, maar toch vind ik het reuze spannend. Wel jammer dat ik me daardoor nog niet echt :) happy voel......Hopelijk over een paar weekjes na de 1e echo meer rust !

Groetjes !

9. roos23

roos23 Bekend lid

Nov 6, 2008
    504
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    Hallo,

Ik heb vandaag 2 testen gedaan en die zeiden zwanger :)

Helemaal leuk natuurlijk maar ik dacht dat ik aan het ontpillen was. Nu weet ik niet zo goed wat ik nu moet gaan doen.
    Kan ik zeker te weten krijgen dat ik zwanger ben? moet ik nu de verloskundige bellen? Wat is de bedoeling nu?

10. wendje

wendje Lid

Nov 17, 2008
    84
    0
    0
    studente
    arnhem
    Hier nog iemand die onzeker is!
    Ik weet het sinds vannochtend, heb ook 2 testen gedaan maar nog ben ik egt onzeker!
    heb gelukkig morge een afspraak bij de huisarts voor meer duidelijk en hoe nu verder:)
    Maar ben wel heel blij!

11. msroxy

msroxy Fanatiek lid

Dec 12, 2007
    1,040
    0
    0
    Gefeliciteerd! Misschien is het leuk voor jullie om bij de juli of augustusmama's mee te kletsen? Allemaal meiden die net zo lang zwanger zijn. Die lijsten staan bij"bevallingslijst forum".

12. melly

melly Lid

Dec 1, 2007
    30
    0
    0
    gefeliciteerd meiden...

13. sillie78

sillie78 Actief lid

Nov 13, 2008
    392
    0
    0
    maatschappelijk werker
    Hoi allemaal,

Ook ik ben hardstikke onzeker. Ik moet 1 december voor het eerst naar de verloskundige. Ik ben vooral bang dat ik niet gezond genoeg doe. En ook dat ik er bij de verloskundige achter kom dat er helemaal niks zit...heel vreemd, want ik heb al 3 testen gedaan en die waren allemaal positief. Ook maak ik me zorgen over alle lucht in mijn buik.
    Eigenlijk maak ik me overal zorgen over. Ben blij als ik eindelijk naar die verloskundige ben geweest.

Succes allemaal!

14. moeke321

moeke321 Bekend lid

Aug 17, 2008
    723
    0
    0
    ben blij met al jullie reacties! heb een boek gekocht: zwangerschap week voor week, ik lees elke week een hoofdstuk en dan voel ik me daar toch heel prettig bij!
    Heb nog steeds af en toe krampjes, normaal eet ik 's ochtends heel veel en nu totaal geen honger.

15. Sam1986

Sam1986 Actief lid

Jul 6, 2008
    437
    0
    0
    Hier ook een onzeker mama. Ik heb twee testen gedaan, maar kan het nog steeds niet helemaal geloven.

9 december heb ik mijn eerste echo dus ben heel benieuwd.

16. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

Jan 9, 2007
    8,722
    628
    113
    Hoi Nicole, wat leuk dat je zo'n boek hebt.

Hier heb ik een soort dagboekje met info gekregen, waar je zelf ook t een en ander in kan schrijven.Is ook wel fijn.

En wat stom is: elke keer als ik thuiskom, kijk ik of de streepjes nog op de tests staan :oops:

17. duveltje

duveltje Bekend lid

Nov 6, 2008
    658
    0
    16
    Sinds vandaag weet ook ik dat ik zwanger ben!

Zo blij, zo onwerkelijk, zo gelukkig,

Maar ook zo angstig.... Er kan nog zoveel fout gaan! Toch gaat het veel vaker goed dan mis, en daar klamp ik me als nieuwbakken-bijna-mama maar aan vast!

Iedereen gefeliciteerd

Liefs Duveltje

18. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

Jan 9, 2007
    8,722
    628
    113
    Je hebt gelijk duveltje, gefeliciteerd ook!

Share This Page