Nesteldrang :) wie heeft er nog meer last van?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door troetjuh, 5 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    #1 troetjuh, 5 mrt 2015
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2015
    Ik ben nu bijna 25 weken
    En heb op ontzettende nesteldrang haha
    Ik ben bezig met de grote schoonmaak in huis
    Alles moet er aan geloven zodat ik straks lekker rustig met verlof kan
    En het alleen maar hoef bij te houden
    Geen grote Karwijtjes doen meer dan

Vandaag is de badkamer aan de beurt :)

Vraag me nu alleen Af die schoonmaak middelen niet schadelijk zijn oops

Wie is er nog meer met de grote schoonmaak bezig 😁

2. momy2b

momy2b Actief lid

4 feb 2015
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben niet eens het eerste trimester voorbij en heb nu al schoonmaakkriebels...ik wil echt het hele huis van boven tot onder schoonmaken zodat ik straks alleen maar alles hoef in te kopen..ja echt erg zo vroeg i know...maar ik houd er van alles op tijd te doen...en het zal ook wel met de lentekriebels te maken hebben bij mij :D

3. Sparky

Sparky Niet meer actief

Hier ook erg last van nesteldrang. Heb al een heel lijstje met taken gemaakt wat ik af kan strepen. Niet alleen met betrekking tot de baby maar het hele huis moet op orde en de tuin het liefste ook. Ik ben wel blij dat ik het nu al heb want ik zal er niet mobieler op worden helaas.

4. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Hihi hier ook sparky kom op moment mezelf goed tegen

En liefst wil ik de tuin ook nog klaar hebben idd haha :)

5. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ja erg he! Hier werk ik niet maar over een maand gaat de jongste naar school en vanaf dan wil ik echt veel rust en ontspanning inplannen voor mezelf. Dus moet er nu veel gebeuren.

6. Drieka

Drieka Niet meer actief

Dat herken ik wel, had dat zelf ook vanaf 25 weken, alles moest uitgewassen worden en gepoetst :D

Heb wel eindelijk weer eens alle kasten van binnen gepoetst na bijna 2 jaar hier wonen dus het heeft echt wel zijn voordelen :D

Nu heb ik al een paar weken alles aan kant en is het een kwestie van gewoon simpel bijhouden maar dat deed ik voorheen ook.

Komende zondag mag mijn man nog eventjes alle ramen wassen en dan blinkt alles voordat de kleine komt volgende week :)

7. Nandanovember

Nandanovember Fanatiek lid

2 nov 2013
    1.017
    0
    0
    Ik heb er al weken last van! Elke kast wordt uitgeplozen en zoveel mogelijk weggegooid/weggegeven en gesopt.

8. MamaPrinsesje

MamaPrinsesje Actief lid

5 nov 2014
    245
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij m'n eerste een onwijze nesteldrang in de vorm van schoonmaken.
    Nu bij de tweede, heb ik geen schoonmaakwoede, maar een onwijze drang om van alles op te ruimen en te organiseren. Opeens moet er van alles in huis opgeruimd, aangepast en verbouwd worde . En het liefst zo snel mogelijk!! Heb ineens allemaal bakken van de Ikea, waar ik allemaal spullen kan opbergen die dan weer in kasten staan.. M'n keuken kasten zijn allemaal opnieuw ingedeeld. De kamer van m'n dochter, de trapkast en m'n handen jeuken om de zolder eens lekker op te ruimen!! Haha..

9. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Haha ben dus gelukkig niet de enige
    Zo hier is de badkamer klaar ga denk alleen nog even nieuwe wasmanden halen zo

Pff wat een karwei die bad kamer maar gelukkig kan hij die er weer eventjes tegen aan 😂

10. duqi

duqi Bekend lid

7 sep 2011
    508
    1
    0
    mijn dochters
    noorden
    Ik heb dat ook altijd dat ik zwanger ben alles moet helemaal geverfd worden van boven naar beneden.nu heb ik iets met de keuken .alles moet gw schoooon. Van me zelf ben ik de hele dag aan het schoonmaken.nu is het erger geworden. Mijn stofzuigerblijft in de woonkamer .alle kruimels dat ik zie moet weg. Ik denk ik stofzuig 10 keer per dag pfff.

11. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Pfff geloof dat dit niet zo slim van mij was :(
    Heb nu buikpijn en rug pijn :(

12. Fiora

Fiora Bekend lid

28 jun 2011
    932
    0
    0
    Ik heb het momenteel vooral erg op het gebied van de babykamer, die kan me niet snel genoeg af zijn en ben al de hele zolder aan het doorzoeken naar alle mogelijke babyspulletjes van de oudste zodat ik dat ook allemaal zsm kan schoonmaken/wassen en inruimen in de babykamer. Op de tweede plaats komt de rest van het huis, ik ben nu eerst begonnen met de kledingkasten, opruimen, weggooien en schoonmaken. Ergens ben ik wel blij dat ik het nu al heb, bij de oudste had ik het pas echt de laatste vijf weken en daardoor had ik totaal geen rust tijdens mijn verlof voor de bevalling.

Troetjuh even lekker gaan liggen en de man even laten koken enzo vanavond;)

13. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Het geeft wel weer een heerlijk gevoel
    Als er een kamer helemaal schoon is he
    Ik ruim ook echt per kamer op
    Voor het overzicht...

Hihi Fiona helaas kan man niet Koken is pas 18:15 thuis en heb der hier nog 1 rond lopen die op tijd moet eten

Maar na het eten doe ik niks meer en zoekt vriend maar uit met zoon haha

14. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Hier begonnen met wassen en strijken :D
    ( strijk normaal nauwelijks ;) )

Dus vooral nesteldrang in de babykamer

15. joyce2086

joyce2086 Fanatiek lid

6 jun 2014
    1.097
    424
    83
    Rotterdam
    Ook hier al sinds enkele weken flinke nesteldrang haha. Inmiddels maar een lijstje gemaakt zodat ik kan afstrepen want mn hoofd bleef vol..
    Kasten worden opgeruimd en uitgesopt en het hele huis moet een beurt krijgen of heeft deze inmiddels gehad. Gelukkig krijg ik hulp van beide moeders want door bekkenklachten kan ik niet alles meer goed zelf doen :)
    Ook hier staat de tuin op mn lijstje haha. Alleen is bij ons de schutting gesneuveld bij een van de vele stormen in januari dus manlief moet daar nog aan de bak. Daarna kan het hele terras schoongespoten worden en de bakken met planten naarbuiten. Eind van de maand staat de schutting op de planning, hopelijk werkt het weer mee! ;)

16. Lovely123

Lovely123 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.249
    228
    63
    Leiden
    Goh, ik kan niet wachten totdat ik weer nesteldrang krijg..

Mijn huis was nog nooit zo schoon/georganiseerd geweest:)

17. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Hahaha herkenbaar. Ben normaal al erg opruimerig en schoon maar nu...
    Hele lijsten heb ik gemaakt met alle klusjes en schoonmaak dingen.
    Heb onze kledingkasten al helemaal uitgemest en van binnen en buiten schoongemaakt. Afgelopen maandag de kasten in de woonkamer van binnen en buiten. Volgende week staan de keukenkastjes op het programma ;)

Ik wil over een week of 4 alle grote dingen gedaan hebben zodat ik alleen nog moet bijhouden.

Ik stond laatst ook op een trappetje de lampen met een doekje af te nemen ;) dus ja... je kan best zeggen dat ik nesteldrang heb

18. Aimee85

Aimee85 Bekend lid

22 mrt 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn man hoopt al weken op mijn nesteldrang haha :) voorlopig wil ik hem nog maar alleen aan het werk zetten en doe ik zelf weinig :)

19. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.049
    0
    0
    Heb het rond jouw termijn ook gehad, en nu de laatste 2 weken weer maar nu heeel erg :)
    Het liefst sta ik de hele dag met mijn stofzuiger en dweil klaar voor als mijn zoontje iets knoeit ofzo haha!
    Zet het liefst voor 1 dingetje de wasmachine aan, en wil de hele dag de ramen lappen :)
    Wil als gewoon helemaal aan kant hebben want ik kan nu ieder moment bevallen.

20. Jla80

Jla80 Bekend lid

28 feb 2014
    780
    1
    16
    Heerlijk die nesteldrang.....

Hier ook last van. Gisteren zolder gedaan, nu even pauze want bezig in de schuur. Hierna kan ik volgens mij verder met dingen voor de baby, want schoner dan nu, wordt mijn huis nooit niet :D

Deel Deze Pagina