Nesteldrang :) wie heeft er nog meer last van?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door troetjuh, 5 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jla80

Jla80 Bekend lid

28 feb 2014
    780
    1
    16

hahahahahahahahahha

2. ijsje82

ijsje82 Actief lid

8 jan 2014
    470
    3
    18
    Ik heb er ook erg veel last van. Ben zelfs aan het opruimen en schoonmaken op plekken waar ik nooit kom zoals de zolder. Vind het alleen jammer dat ik niet veel meer kan doen want dan krijg ik last van mn bekken

3. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    Ik heb het een beetje. Ik heb allemaal dingen in mn hoofd maar als ik iets gedaan heb kan ik de rest van de dag niks meer door mn bi. Ik ben zelfstandige dus ik moet wel zorgen dat ik kan werken tot mn verlof. Wel mn man zover gekregen dat de schuur opgeruimd wordt en de laatste kleine dingetjes op de babykamer afgemaakt worden. Helaas heeft mn man op dit moment een schouder blessure en kan hij bepaalde dingen niet die voor mij ook zwaar zijn en zijn mn schoonouders op vakantie en mn ouders wonen ver weg. Ik loop wel de hele dag met een doekje rond en iedere keer maak ik iets schoon. Ik veeg meerdere keren op een dag en mn man (of ik op dit moment) stofzuigt savonds. Zo wordt het ook allemaal gedaan. Ik was vorige week de badkamer aan het doen en het bad kan ik niet gewoon met een doekje oid (moet ik teveel bukken) dus bedacht dat het met een nieuwe wc borstel ook kan. Werkt perfect dus die blijft erin. Gisteren de ramen aan de buitenkant gedaan, maar helaas doordat ik wat boodschapjes in het doro nodig had en daar op de fiets naartoe moest lukken de ramen aan de binnenkant helaas niet vandaag.
    Ben wel blij dat ik niet zulke nesteldrang heb als sommige van jullie aangezien dat mij op dit moment enorm zou frustreren omdat ik het eigenlijk niet kan.
    Moet van mezelf nog even wachten met alle baby spullen wassen, maar daar begin ik denk ik rond de 30weken mee.

4. Moirin

Moirin Lid

30 okt 2014
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    k heb er ook gigantisch last van, maar wij zitten nog midden in een verbouwing dus ik kan wel heel actief gaan stoffen en soppen maar morgen is helaas alles weer stoffig =(

Dus ik moet me nog even een week inhouden en dan is alles zo goed als gedaan en mag ik helemaal los. Dan ga ik ook direct beginnen met wassen en strijken van alle babywas. Dat wil ik echt graag al doen maar helaas heeft het nog geen nut met al dat stof. Nouja, nog even doorbijten XD

5. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Hier gisteren een rust dag gehad
    En vandaag helaas weer veel pijn :( ik moet vanmiddag werken dus dat word vandaag ook niks met poetsen

6. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Yep hier nog één!:D
    Al een aantal weken ook elke kast, kamer en zolder aan het uitruimen! Spullen op marktplaats gezet of richting kringloop gebracht. Ruimte in de keukenkast gecreeerd voor alle spulletjes voor de baby en wil nu ook graag ons huidige echte grasmat laten vervangen voor een kunstmat EN het huis (deuren, trappen en kozijnen) van binnen laten schilderen....

De babykamer is inmiddels gestuct, zondag gaan de meubelen in elkaar en volgende week donderdag gaat het behang erop! Ben blij vroeg begonnen te zijn want krijg steeds vaker last van mijn onderrug :(

Deel Deze Pagina