Hoe maak je jezelf gek..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Testjes4, 3 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Testjes4

Testjes4 Niet meer actief

Ik word helemaal gek van mezelf.. Ik ben net vijf weken zwanger. Ik heb verschrikkelijke rugpijn. Ben super emotioneel... Ik word er echt niet goed van. Ik huil om niets.. Ben moe.. Vind mijn partner niet aantrekkelijk meer. We verhuizen morgen naar ons nieuwe huis maar ik vind het moeilijk om hier weg te gaan.. Overal word ik emo van.... Wat moet ik hier nou mee...

2. Jonon

Jonon Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.319
    0
    0
    In m'n huuske
    Helemaal niets! 'gewoon' over je heen laten komen. Het is echt niet raar dat je je zo voelt. Er veranderd in één klap zoveel in en met je lichaam. Laat staan het psygische gedeelte. Probeer er zo veel mogelijk met je partner (of anderen) over te praten. Dat lucht vaak op. De hormonen zakken uiteindelijk wel.

Succes!

3. Testjes4

Ik probeer het ook over me heen te laten komen.. Vaak lukt dit.. Maar vaak ook niet.. Ik wil mijn partner niet afwijzen maar op dit moment lijkt het alsif ik alleen aan mezelf en de kinderen kan en wil denken.. Ik hoop idd dat dit snel overgaat...

4. yvon365

yvon365 Actief lid

10 mei 2012
    332
    0
    0
    Oh ook hier volledig herkenbaar! Dat wordt vanzelf minder....afgezien van de emobuien hahaha. Idd gewoon over je heen laten komen. En af en toe gewoon een beetje om jezelf lachen. Dat werkte bij mij het beste in cbinatie met mijn rust pakken. Oh en natuurlijk van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!

5. Testjes4

Dank je wel! Jij ook.. ;)

6. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    t wordt minder hoor! eerste weken zijn t ergst!

7. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Het zijn ook veel veranderingen in 1 keer.
    rustig aan doen en over je heen laten komen en dingen loslaten..... het wordt echt minder :)

Deel Deze Pagina