Hallo meiden, Ik weet dat er heel veel vrouwen tijdens de zwangerschap creme achtige afscheiding hebben en ook veel. Zo ook ik, alleen heb ik zo nu en dan echt eggwhite afscheiding, maar dan troebel van kleur. Verder geen jeuk ofzo. Oh wel sex gehad vanochtend, misschien heeft dat er iets mee te maken. Herkent iemand dit ook of moet ik hiermee even naar de huisarts?
Ik heb het weken lang gehad en heel, heel veel. Zolang het niet apart ruikt, een gekke kleur heeft, jeukt of klontert zou ik me erniet druk om maken.
Bah hier liep het in het begin er ook echt uit! Verschrikkelijk vies en iedere x naar het toilet om te kijken en weer te vegen. Heb erna wel een lichte infectie gehad. Nu wordt het gelukkig steeds minder,dus er is hoop hahaha
Hier ook veel. Moet echt inlegkruisjes gebruiken terwijl ik dit liever niet gebruik. Maar ontkom er niet aan .
Laat het bij twijfel altijd even bekijken is mijn tip. Ik bleek ook een infectie te hebben die een vroeggeboorte kon veroorzaken. Dit kunnen ze gewoon behandelen en dan is er niets aan de hand.
ik ben net een slak zoveel .. hihi jakkie en idd vanaf t begin al gehad .. soms is t melk achtig, soms yoghurt, soms creme, en dan ineens weer slijm .. t blijft een vervelende kwaal
Hopelijk geen ontmoedigend bericht maar ik heb hier al gedurende de gehele zwangerschap last van. Ik probeer juist geen inlegkruisjes te gebruiken en was me met zeepvrije douchegel om een schimmelinfectie te voorkomen. Ik doe wissel nu wat vaker van slipje en zorg dat deze van katoen is. Ik heb het maar geaccepteerd, het hoort erbij. Echt fijn is het niet. Vooral als 't op sommige dagen best veel is. Inderdaad zou ik het wel in de gaten blijven houden!
hier is het ook meer als normaal. het zal er wel bij horen en als het niet raar ruikt of een rare kleur heeft niks aan de hand.
En t blijft de gehele zw .. In alle soorten en maten en kleurvariaties. Als het gaat jeuken of stinken of groen wordt, moet je naar de ha. Ik heb ook tot aan week 30 geen inlegkruisjes gebruikt, maar paar maal daags mijn ondergoed ververst. Vanaf week 30 was er geen houden meer aan...ook vruchtwaterverlies in ieniemienie beetjes, dus ben aan de maandverbanden sindsdien. T is gewoon een rot iets, maar ook iets wat er weer bij hoort.