Hoi dames, Hier ook druk bezig, mijn slaapkamer helemaal nieuw. Kast, bed, tv, accessoires, gordijnen. Beneden, nieuwe gordijnen, gang geschilderd. Tuin een nieuwe schutting en nieuwe tuintegels. Bijna klaar. Woonkamer nieuwe gordijnen en nieuwe accesoires(kussens, vazen, kaarsjes enz)Nog te doen:babykamer afmaken, alle deuren en kozijnen schilderen, nieuwe trapleuning. Dus heb het er maar druk mee. Ik heb nu vakantie(6 WEKEN) en daarna nog maar 3 weken werken en dan verlof om de laatste dingen op orde te brengen en dat is vooral poetsen)
Ik dacht dat ik het niet had maar vriendje merkte op dat het huis er de laatste tijd steeds zo netjes uitzag ben niet zo poetserig haha.. Gister heel de badkamer uitgesopt, op mn knieen heel de vloer geboend (net nieuw dus zo vies kan het niet zijn ) huiskamertje netjes.. En we gaan de voortuin opknappen want na 4 jaar dat het me niet boeide stoor ik me er zooooooo aan dus heb denk ik ook een lichte vorm van nesteldrang Vriendje trouwens ook.. Die HAAT klussen, maar met de babykamer mocht niemand helpen, dat deed hij zelf wel.. Zelfs dingen waarvan ik dacht laat toch zitten moesten opnieuw
oh oh oh.. het word erger en erger Eerst begonnen met alleen de deuren en kozijnen en trappegat op de bovenverdieping te schilderen, en nu heb ik het al zover dat zowat de halve benedenverdieping al in de verf staat
Soms best vervelend! Gister 4 keer de woonkamer gedweild en 2 keer de slaapkamer. laat ik veder maar niets zeggen.
ik wil nog wel zoveel doen, maar mijn lichaam laat het niet toe het is wel zo dat alles wat voor/van de baby is heeft voorrang op de rest. mijn man wordt soms hondsdol van het feit dat de babykleertjes schoon in de kast liggen, maar zijn broeken nog in de wasmand liggen te wachten tot ik het opvouw al drie dagen lang zeg maar ja er wordt beter schoongemaakt en ook zeker wel vaker, maar mijn lichaam kan het niet zo goed meer bijbenen. snel harde buiken, snel moe, snel last van de heupen... ik loop me al wel tijden te ergeren aan de deuren die een verf laag kunnen gebruiken. denk deze week maar even de kwasten weer tevoorschijn halen. kan ik direct in de babykamer het plafon weer witten iemand moet het doen, want manlief stelt het alleen maar uit
Ja ik herken het wel hoor!! Nu ben ik altijd al een poetsmiep (= elke dag stofzuigen, geregeld dweilen, alles netjes, minimaal 1x per week alles met een sopje, etc) maar met nesteldrang ga ik helemaal los! Ik wist deze keer nog maar net dat ik zwanger was en toen sloeg het al toe meteen de hele zolder en zolderkamer opgeruimd, troep gesorteerd, alles naar de vuilstort gebracht... Daarna de andere kamers helemaal uitgemest, gedweild, gezogen, de garage opgeruimd... de heeft zo'n 2 weken geduurd en toen was het weg helaas Maar was blij dat ik al die dingen had gedaan, want dat bleef er elke keer bij. Nu begint het langzaam weer te kriebelen... opeens moet de bank nodig gereinigd worden en alle keukenkastjes moeten weer worden opgeruimd, uitgesopt en de inhoud gesorteerd. Pff... zie overal poetsmogelijkheden! Tot nu toe nog in mijn hoofd maar ik wacht met smart op de dag dat ik mezelf niet meer in de hand heb en de hele dag vol overgave met een poetsdoek bezig en Kreeg de vorige keer wel 'op m'n kop' van de kraamverzorgster trouwens. Die zei dat ik een volgende keer echt wat werk moest laten liggen Tsja... zit er echt niet in haha Ik zou zeggen: lekker van genieten!
Hier lijkt het de laatste dagen erger te worden haha wordt ook chagerijnig als vriend lief iets vies maakt haha heel vervelend
Haha ik dacht dat ik erg was...binnenkant wasemkap gepoets...wasmachine aan met bijna geen was...achterkant verwarming poetsen...en ook al vanaf 2maand zwanger....de vorige keer had ik het ook.....gek word ik ervan! Nu op het laatst is het helemaal erg vanmorgen de hele bovenverdieping gedaan...daarna kapot! Baby komt vast snel nu...
Ik hou normaal van stevig opruimen. Kan dan in een hele dag het hele huis superstrak aan kant hebben. Extreem poetserig ben ik daarentegen niet. Maar ik heb het huis al weken niet echt onder handen genomen... Heb er echt de puf niet voor op het moment. Ik kijk dus reikhalzend uit naar het moment waarop de nesteldrang zich aandient.
Ik heb erge dagen..... Gisteren de stoep schoon gemaakt maar het viel me so zwaar. Het bukken voor t onkruid maakte me zo misselijk dat ik moest gaan liggen. Na half uurtje ging t wel en al mijn kracht verzammeld om het af te maken. Gelukkig kreeg ik het Af maar ik hou het voortaan maar bij het binnen werk. Mijn man zou maandag direct de tuinman Bellen voor de achtertuin. Kan hèt Gewoon niet verkroppen dat het niet erg netjes is. Verder huisje spik en span ! En iedere avond een drie gangen menu op tafel. Love it.
Ik heb een obsessie met de Robijn wascapsules, vraag me niet waarom. Ik moet steeds die doos openen en zoeen zakje pakken en eraan ruiken. Ook wil ik er constand wasjes mee draaien. Zelf moet ik er keihard om lachen en geniet er gewoon van. Bij mijn dochter had ik ook zo mijn dingetjes heel de zwangerschap, dat werd niet erger of minder dat was gewoon altijd aanwezig die nesteldrang.