Als mijn handdoeken uit het wasmachine komen ruiken ze een beetje zurig. Als ik ze dus in huis ophang gaat het in alle kleding zitten. Vind t maar een raar luchtje... :x Ik heb Witte Reus en een 6 jaar jonge machine. Gebruik geen verzachter want daar kan ik niet tegen. Handdoeken zijn wel vrij oud.
Komt door het ophangen, en door geen wasverzachter te gebruiken. Misschien een wat sterker ruikend wasmiddel te kopen zoals Omo of Robijn? Sinds we hier een droger gebruiken scheelt het ook een boel
Als het te lang duurt voordat ze droog zijn gaan ze ook stinken. Hier gaan ze altijd in de droger en heb handdoeken die al flink wat jaartjes oud zijn maar ruiken nog lekker fris.
Misschien een keer goed heet wassen? Mijn ervaring is ook dat als ze zo drogen ze gaan stinken. Heb ik met mijn gewone was. Duurt nu te lang eer het goed droog is.
Hoe warm was je je handdoeken? Ik heb ze een tijdje te koud gewassen, gingen ze ook stinken... Nu was ik heet en heb een droger, van alle vieze luchtjes af
Heter wassen.... Als ik mijn handdoeken op 30 of 40 was stinken ze en op 60 heb ik dit probleem niet...
Inderdaad heter wassen. Je gooit ze nat en klam in je wasmand, daar liggen ze een tijdje voor je je was draait. Als je dan te koud wast komt er zo'n zuur luchtje aan. Ik was ze niet kouder als 60 en liever nog op 90.
Idd heter wassen. Als ik ze op 30 was dan gaan ze ook ruiken. Als ik ze heter was nergens last van...
ik heb hier vaak de indruk dat ze gewassen zijn ruiken ze goed, maar als we ze dan weer gerbruiken en bv een washandje nat maken, dat dat dan heel erg stinkt! ligt dit dan aan mijn leidingwater, of ook aan te koud wassen?
Ik waa ze vaak op 90 graden, en daarna in de droger Ik gebruik geen waaverzachter bij de handdoeken...
Ik denk ook heter wassen.. Waste ook altijd zo koud mogelijk maar dan zat er inderdaad een vies, muf luchtje aan.. Nu geen last meer van
We hebben geen droger, op zich vind ik dat niet erg. Manlief hoeft er geen een, die heeft nog nooit een droger gehad. We hebben op de flat geen slaapkamer over dus het hangt in de gang tussen de slaapkamers in. Het duurt ook wel lang voordat het droog is.... misschien dan toch dé reden voor een droger Ik zal de handdoeken eerst heter wassen, thnx dames! Weer wat geleerd