nesteldrang

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door winnietje, 10 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. winnietje

winnietje Niet meer actief

Hee meiden,

Mijn nesteldrang is gister begonnen en lach me kapot om mij zelf. Wanneer is jullie nesteldrang begonnen en hoelang heeft het gedeurd voordat de bevalling begon? Ben zo benieuwd hoelang het nog duurt

gr Winnie

2. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Bij mij is het net begonnen...bij 32 á 33 weken dus. Ineens MOET er van alles gebeuren, en wel NU. Omdat mijn vriend veel werkt, en dus niet 24 uur per dag aan de babykamer kan klussen ( :evil: ) stond ik vanmiddag dus zelf gaten te boren, elektra aan te sluiten en een bedje in elkaar te zetten. Normaal zou ik gewoon wachten tot hij tijd had, maar dat gaat nu echt niet meer.

Het ergste is dat ik de kleertjes/luiers/lakentjes nog niet kan wassen en opruimen, omdat die eikels van Gardo de schroeven van de kledingkast waren vergeten. Dus de kast staat nu nog in planken in het kamertje, en ik zie mijn bevalling met rasse schreden naderbij komen :evil:

En ik wil onze slaapkamer ook nog restylen voordat de baby komt, dus dat ga ik nu maar eerst doen :rolleyes:
    Oh ja, en ik wil DEZE WEEK NOG klossen onder mijn bed en het kraamzeil erop!

Het gekke is dat ik niet denk dat de baby eerder komt of zo...ik heb zo'n gevoel dat hij keurig tot de 40 weken blijft zitten.

3. valhalla

valhalla Niet meer actief

Haha echt grappig. Dacht dat ik er echt geeeen last van had (babykamer was met 37 weken eindelijk echt klaar) maar na mijn bevalling keek ik eens rond in onze anders redelijk kale woonkamer...

Mijn god, ik had allemaal roze kussentjes :confused:, allerlei kandelaars en fotolijstjes gekocht, zo bleek. De horror. Moest gezellig wezen voor de baby he ;)

@ Mikki77, je zweet je kapot met zo'n zeiltje hoor!

4. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Hmm...ik zal het eens uitproberen.
    Eerst maar 's die klossen eronder dan!

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    bij mij komt het in vlagen. de ene dag moet alles tegelijk gebeuren en ben ik dus ook helemaal kapot aan het eind van de dag. de volgende dag komt er niets uit mijn handen.. compenseert mooi dus ;)

6. Hier is het nu al begonnen... :) Dat wordt dus nog wat.

7. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Owh nou hoop dta het hier ook snel begind,is wel nodig haha

8. Lucifertje

Lucifertje Actief lid

26 mrt 2008
    313
    1
    0
    Body Artist (piercer)
    flevoland
    Hm ik heb dr nu al last van.. Hele huis moet steeds op orde.. Wil ineens dingen veranderen ook. Nieuwe verf op de muur etc.

Deel Deze Pagina