Nesteldrang

Discussie in 'De lounge' gestart door Atlantis, 20 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Atlantis

Atlantis Actief lid

6 feb 2006
    134
    0
    0
    Mijn man had afgelopen week vakantie om aan ons huis te klussen. Maar het weer zat niet mee en hij had ook niet zoveel zin geloof ik... Nu is het dus nog lang niet af en het hele huis zit onder het stof en ik wil nog graag een grote schoonmaak houden... :rolleyes: Word echt een beetje zenuwachtig! Ik moet echt m'n best doen om geen ruzie te maken.

Herkent iemand dit? Of vertoon ik nu echt overdreven nestel-gedrag?
    xx

2. Chanel

Chanel Bekend lid

19 mrt 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Ik vindt niet dat je gedrag overdreven is hoor. Zelf heb ik helemaal geen last van nesteldrang gehad.

3. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Heel herkenbaar.
    Ik wil nu ook alles schoon en netjes hebben.
    Ik kan zelf niet zoveel meer.
    Dus dan moet mijn man daar ook mee helpen, maar hij is op dit moment in de badkamer aan het klussen.........
    Gina

4. mama van noa

mama van noa Actief lid

29 jun 2006
    217
    0
    0
    verpleegkundige
    eindhoven
    @ atlantis

ja ze zeggen dat wanneer je net zwanger bent en zeker wanneer je op het einde loopt dat je nesteldrang hebt.
    ik heb er eigenlijk geen last van gehad, heb alleen 1x in de zoveel tijd in mijn kop om alles over hoop te halen en alles schoon te hebben.
    toen ik weeen begon te krijgen poetste ik even de ruiten van de auto, zat al een aantal weken in mijn hoofd maar het kwam er steeds niet van.
    de buurvrouw zei meteen oh die kleine is op komst, maar ik geloof er niet in dat ik het daarom deed hoor.

p.s. succes met je bevalling! (mij is het heel erg meegevallen hoor, ik zag ook al voor de zwangerschap ook al meer op tegen de zwangerschap dan de bevalling, maar ja dat is ieder persoonlijk).

liefs femke

5. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Ik herken het wel, maar ik doe er niets mee. Want ik kan niets meer doen dan niks....hij doet al zo ontzettend veel omdat ik niks meer kan. En ik wil geen zeikerd zijn.

6. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik kan het heel goed begrijpen. Ik poets me nu al helemaal suf en ik moet nog iets minder dan de helft. Mijn vriend zegt dat zomteen de verf van de plinte en kozijnen is als ik zo doorga en de houte meubels helmeaal kaal zijn gepoetst.

Vanmiddag even de keuken kastjes uitgedaan nadat ik pannenkoeken had gebakken. Was zo klaar want had maandag alles al gedaan.

Ik hoop dat ik nog wel een paar weken er geen last van heb want pff je word flink moe van al dat gepoets een hele dag.
    Hoe doen mensen die smetvrees hebben????? Die moeten dan toch wel helemaal moe worden

7. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    als antwoord op je vraag:
    NEE!
    en ik heb echt met je te doen.

Deel Deze Pagina