hallo ik weet niet waar ik dit precies moet zetten ,maar ik heb een vraag zijn er vrouwen die last hebben gehad van nesteldrang vlak voor de bevalling zoals het huis gaan poetsen laatste baby spullen in orde maken terwijl het allemaal in orde is en zo'n dingen allemaal???
hallo ik heb er namelijk volgens mij wel last van ik heb vandaag het hele huis gepoetst de baby spullen in orde gemaakt terwijl het allemaal al klaar was en nu krijg ik last van harde buiken en van mijn bekken. groetjes anita
Hallo Ik weet wel wat het is en het is soms geen pretje Nee want ik ging van onder naar boven met schoonmaken en als mijn man dan ok nog thuis kwam en hij liet wat slingeren ruimde ik dat ook nog op ik ben nu voor de derde keer zwanger en ik heb er nu nog geen last van Groetjes roelien
ik heb er al een tijdje last van.... alles moet spik en span zijn in huis... erug lastig tijdens een verbouwing... zo erg, dat mijn man mij soms gewoon het huis uit zet!!!!!! maar goed, alles is wel schoon
Ja redelijk herkenbaar.... ik heb gisteren alle ramen en gordijnen gewassen en van alles en nog wat hihi dus ik heb er volgens mij wel last van, en de dag erna giga rug en bekkenpijn
Ik heb er ook nog geen last van gehad, ik heb er zelf eerlijk gezegd ook niet eens de puf voor om heel het huis te poetsen