Yeah, ik kan morgen boven toch aan de poets gaan. Ben vandaag op controle geweest, en mag de dagelijkse dingen weer gaan doen. Dat wordt morgen lekker op mijn gemak de bovenverdieping schoonmaken.
Hahaha, nee hoor je bent de enige niet... herkenbaar dit! Ik heb geleerd het signaal serieus te nemen. Bij mijn 3e lachte iedereen me uit toen ik in de 36e week onzeeeeeeettende poetsdrang kreeg (ik ben net als jij geen Mien Dobbelsteen). Joh, je hebt toch nog tijd genoeg, doe rustig aan... Maar ik had geen rust, het moest af! Dat stof moest van die plintjes af en ik had ook nog niet onder de vrieskist gepoetst, enz. enz. En toen had ik verlof, en een week later had ik mijn kind. Die kwam een beetje eerder dan gepland... Wat wás ik blij dat alles klaar was, het gaf me rust! Sterkte morgen Belle!!
Ik kan juist niet meer ophouden. Sta om 1u snachts nog te stofzuigen. (tot grote ergernis van mijn buren) Als ik iets zie moet en zal het gedaan worden. Mijn vriend vind het wel lekker, die hoeft nu niet zo veel in huis te doen. Als hhij maar elke dag stofzuigt en dweilt
Ik wacht met spanning af op het moment dat het bij mij gaat beginnen. Ik had nergens last van maar kreeg het zo ineens op de heupen met de kinderkamer. Die is nu zo goed als af, maar drie weken geleden had ik echt zoiets van: nou, doe maar rustig aan, komt wel goed. Een week later moest het ineens gebeuren. Morgen alleen de vloer er nog in en dan kan ie ingericht. Ik wilde zelf zoveel doen, maar mocht van mijn vriend niet bij de verfbus in de buurt komen. (nou hou je met heel veel dingen rekening en dan zul je wel gaan verven??) Ik hoop dat het mee gaat vallen. Kan er nu al wel tegen aan zien dat het dan ineens allemaal moet. Ik wil het nu ook netjes hebben in huis, maar ben al weet niet hoelang verkouden en heb gewoon de energie niet. Hoe graag ik ook wil. Wat normaal gesproken een tien minuten klusje is, duurt nu haast wel een uur. Dus ik hoop echt dat het mee gaat vallen.
Haha, ik ook! Ik denk dat er een verschil is tussen nesteldrang en poetsdrang. Ik kan uren in mijn half voltooide babykamertje staan te tutten met kleertjes en knuffeltjes, maar heb echt totaal geen drang om de keuken te gaan poetsen ofzo. Ergens hoop ik dat het nog komt, want het is best een zooitje bij mij thuis en ik heb echt een extra boost nodig voor ik mezelf er toe kan zetten te gaan schrobben.
Ik wacht ook nog steeds op die BOOST hoor haha hoop dat die ook nog komen gaat, heb het beneden wel netjes en hou het ook steeds bij maar je moet bij mij niet achter de deuren v/d kastjes en in de badkamer kijken haha CHAOS!!! Nja en als het niet komt dan niet, mochten mensen er moeite mee hebben dan pakken ze het toch lekker zelf aan... Liefs Nelleke
ik heb er de ene dag wel en de andere dag geen last van zie dat je vandaag je ks hebt gehad ik hoop dat alles goed is verlopen en je nu een prachtig kindje in je handen hebt !