nesteldrang

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door miffy11, 29 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miffy11

miffy11 Niet meer actief

wie ow wie heeft hier ook zoveel last van?
    ben pas 28.5 weken, maar volgens gyn is 34 weken echt het maximum wat ik ga halen, dus zou nu al het einde van zwangerschap kunnen zijn. (al hoop ik natuurlijk dat ze nog zo lang mogelijk blijft zitten).

ben de afgelopen week iedere dag het huis aan het boenen, ieder broodkruimeltje moet weer hele huis voor worden gestofzuigd. gisteren heel de zolder opgeruimd, vandaag alle baby kleertjes van mijn oudste aan het uitzoeken, al 4 wassen gedraaid, commode helemaal glimmend en gesterilliseerd (4 x ja, hoe ver kun je gaan).

huis kan maar niet genoeg glimmen, terwijl ik vroeger echt een hekel had aan opruimen.

zou dit nesteldrang kunnen zijn of ben ik gewoon gek geworden?

ps volgens vriend ben ik de laatste dagen wel satan trouwens. gruwelijk veel last van mijn hormonen, huilen om niks,schreeuwen tegen vriend om de meest belachelijke dingen! zouden dit echt de laatste dingen kunnen zijn?

2. hiranthi

hiranthi Actief lid

14 jul 2009
    109
    0
    0
    Eigenaresse illutic WebDesign
    Dat is inderdaad de nesteldrang en eerlijk gezegd zit ik er een beetje op te wachten (huishouden is niet bepaald mijn favo bezigheid en schiet er dan ook aardig vaak bij in).

3. flip

flip Actief lid

10 jun 2009
    174
    0
    16
    NULL
    NULL
    Klinkt heel erg als nesteldrang!
    Bij mij komt 'ie maar niet, en het huis moet toch echt aan kant (schoonmaakster heeft opgezegd, grrrrr). Heb je geen zin om hier langs te komen? ;)

4. pina123

pina123 Bekend lid

30 jun 2008
    598
    0
    0
    Yep Nesteldrang!
    Is helemaal niet erg hoor, we hebben er allemaal last van en de ene nog meer als de ander.
    En wat die hormonen betreft, ik wordt dagelijks heks genoemd, mijn man is blij als ik weer gewoon ben! hahaha
    Ik ben echt vreselijk tegen mijn man, hij heeft het zwaar..
    Maar goed, het gaat over hoor!! ;)

5. miffy11

miffy11 Niet meer actief

#5 miffy11, 29 nov 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 nov 2009

de periode van heks ben ik al maanden.. ben echt goed gepromoveerd tot satan afgelopen week. en sterker, heb het zelf ook door, al ga ik dat natuurlijk nooit toegeven..

maar vanaf de nesteldrang, hoe lang zit daar ongeveer tussen tot echte bevalling? heb dit nooit gehad bij mijn oudste, ben hier helemaal nieuw mee..
    moet volgende week maandag weer bij gyn zijn, maar vind dit een beetje eng (ben misschien een zeikerd, maar mijn oudste is geboren met 33 weken, en deze gaat ook te vroeg komen.. ).
    maar kan toch moeilijk gyn bellen vanwege nesteldrang????

@flip: prima! geef je adres maar ;)

6. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    volgens mij wisselt het per persoon en per zwangerschap wanneer en hoe kort het voor de bevalling komt. Sommige hebben er helemaal geen 'last' van.... bij mn eerst had ik het namelijk ook niet echt haha...
    nu bij de tweede heb ik het tussen week 14 en 18 ofzo wel gehad dat ik me overal aan irriteerde in huis, alles was vies (volgens mij dan) en een zootje... maar nu is het alweer minder, mssn komt het weer aan het eind, geen idee...
    het blijft afwachten, ik hoop dat de kleine zo lang mogelijk bij je kan blijven zitten!

7. miffy11

miffy11 Niet meer actief

hey,

dank je voor je berichtje. om een of andere vage reden was ik er heilig van overtuigd dat het vannacht zou gebeuren, maar werd vanmorgen wakker, helemaal verbaasd: ze zit er nog!

mooi, heb ik nog een dag om te wassen en sinterklaas inkopen te doen :). deze baby gaat gewoon te vroeg komen, en wil wel alles klaar hebben!

8. esther1984

esther1984 Bekend lid

22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    ik herken het, ik loop ook een hele dag op te ruimen, te poetsen, te wassen, te strijken.

ieder rommeltje moet van tafel, als het aan mij zou liggen zou ik een hele dag bezig zijn, het is dat mijn vriend me verplicht om te gaan zitten, want ben me al een keer te buiten gegaan, dat ik vlak achter elkaar harde buiken kreeg.

9. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    pff ik heb het al weken!!! word helemaal gek van alle speelgoed en zooi... ben de laatste week alleen maar bezig met poetsen.. (werkte vorige week nog, dus had toen echt geen puf)
    ach heb zelfs de kinderstoel van zoonlief uit elkaar gehaald en zelfs het tuigje gewassen hahahaha

10. tinusf

tinusf Actief lid

13 jan 2009
    194
    0
    0
    Haha, ik heb van die dagen dat alles me aanvliegt en ik wil schoonmaken. Maar zit middenin een verhuizing, morgen krijg ik de sleutel van ons nieuwe huis.. Pffff, dat noooit weer, haha!!
    Dus overal dozen en weinig nut meer om alles schoon te houden, dus maar even de kiezen op elkaar en wachten tot ik straks ons nieuwe huisje kan poetsen :)

11. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    Hier nog 1!
    ben al vanaf 11 uur bezig me rug trek het dan ff niet meer ff zitten koffie erbij en weer verder hoor.
    wil ook vn alles tegelijk doen:)

heb alle ramen los stoffen zuigen dweilen de bank soppen de was zit er nu in.
    gister ookal een hoop gedaan ben helemaal hyper:$

12. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    hahaha...ook hier is de nesteldrang aangebroken!!!!

Deel Deze Pagina