Ik ben echt ontzettend benieuwd. Wanneer was je eerder zwanger?(qua rondes natuurlijk, niet qua datum ) Wij zijn er nu toch bewuster mee bezig dan de eerste keer. Ik ben dus heel erg nieuwsgierig of het dan ook langer zal duren.
Bij de eerste was ik meteen zwanger toen ik stopte met de pil. Voordat ik zwanger raakte van de 2de heeft het 8 maanden geduurd. liefs daphne
Bij Ilana duurde het ruim een jaar (en ik wilde zo graag op mijn, inmiddels, 34e, dus ik was er een beetje depri van dat het maar niet lukte) en nu dacht ik goed mijn vruchtbare periode voorbij te zijn (ik zou alweer bijna ongesteld moeten worden), maar het was bij de eerste keer zonder pil al raak.
Van Eva was ik na anderhalf jaar zwanger, met ook hulp van het ziekenhuis. Van de miskraam en deze baby was ik in de 3e ronde (5 maanden) zwanger. Dus wel een stukje sneller!
De eerste en tweede keer zwanger in de voorronde! (je knap he, hahaha) Nu voor de derde, en we zitten in ronde 2...
1e: 11e ronde (toen ruim 35) 2e: 1e ronde! (tja... moest ook even wennen Had ik niet verwacht met ruim 36 jaar)
Nou ja van mijn zoon was ik zwanger in ronde 0 (verrassing ) en van deze uk in ronde 2. Wij hebben heel veel geluk wat dat betreft.
Leuk om te lezen hoe verschillend het voor iedereen is. (logisch) vooral de verhalen waar het de eerste keer niet op schoot, en waar het dan de 2e keer bijna in één keer raak is zijn erg leuk om te lezen.
Bij ons de eerste in ronde 16 of 17 (ben op een gegeven moment maar gestopt met tellen) De tweede (deze dus) was in de 'voorronde' zeg maar, begin de schok nu pas een beetje te boven te komen haha Gr Heel
In oktober 2001 pleurde ik de pil in de vuilnisbak en teste ik januari 2002 zwanger!! Justin is 3 oktober geboren...eerste 2 maanden met condoom sex gehad...en toen maar gewoon gezien wat er zou gebeuren. Justin was 8 maanden toen ik zwanger testte van Colin.
Bij Levi zijn we 3 jaar bezig geweest, waarvan 2 jaar MMM. Bij deze was het spontaan na 2 maanden raak