Nesteldrang!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Elena22, 20 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zina

Zina Niet meer actief

Had ik maar nesteldrang! :(

Momenteel ben ik moe, heb last van maagzuur en steeds verrekte bilspieren :( Ben blij als ik alleen al me bed uit kom...

Maar miss komt het nog, aangezien hier de meeste dames dat hebben rond de 30 weken zie ik...

2. Alita

Alita Niet meer actief

is nog vroeg zina....is pas op het einde hoor!!

3. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Ik heb het de vorige zwangerschap nooit gehad...deze zwangerschap ook nog niet eigenlijk, ben benieuwd of het nog gaat komen ;)

4. shirley88

shirley88 Lid

28 dec 2006
    99
    0
    0
    nederland
    :Dleuk om jullie verhalen te lezen...
    ik heb het dus ook...
    maar heb mij vaak niet lekker gevoelt..
    ik heb sinds maandag verlof..
    en ik voel mij goed en ik ben elke dag wel bezig met schoonmaken...

5. fafje

fafje Niet meer actief

Ik heb het ook ontzettend!! Maar ook al heel lang, zeker al vanaf een week of 30..Hond is zwaar in de rui...en er moet gewoon 3x per dg gestofzuigt worden....nou en dan staat de dweil ook steeds al klaar...dus reken maar uit...
    Ik doe nu zelfs zo vaak als ik kan, mn balkon helemaal schrobben en dweilen en het portiek is geloof ik ook al tig x gedaan...
    Ik moet alleen nog de ramen doen...maar denk dat het een btj wankel is...dus ga t aan moeders en manlief vragen

6. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    Ik heb wel last van verzamelwoede ;) Ik check al weken alle aanbiedingen en vlieg als een gek naar de winkel als ik iets goedkoops spot! Huis staat helemaal vol met pampers, shampoo, sanex etc :D Dit heb ik echt nooit gehad haha!

Huisje is overigens ook netjes, maar ja, wat wil je met al die vrije tijd ;)

7. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    ik had dat sowieso al altijd voordat ik ongesteld ging worden..dan ergerde ik me aan elk stofje, vlekje etc. en ja ja ik heb het dus nu al! elke dag gaat hier zeker wel 2 keer de stofzuiger doorheen! het is zo erg dat ik bijna overweeg om de katten weg te doen...nou dat wordt wat als ik rond 30 weken ben..

8. acnaib

acnaib Bekend lid

19 mei 2008
    560
    1
    0
    Moeder
    Dongen
    Hier ook al last van nestelen! Ben er vroeg bij:D

Diepvries, kelder, keukenkastjes: allemaal al gedaan van de week.
    Nu kleertjes uitzoeken en wassen en het liefste zou ik de nieuwe kamer van de eerste al helemaal verven, maar helaas moet de stucadoor nog komen en mag ik van me man niet verven;)

Even tanden bijten dus;)

9. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Liz hahah hier tzelfde, maar gelukkig heeft man daar ook wat over te zeggen. Dus de katten blijven. Als de kleine er is zal t wel over zijn.
    Kan er nu ook helemaal van over de rooie gaan als ze in de box (willen) springen of dadelijk in de wieg!

10. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ohhh, ik heb er al weken last van :D. Gisteren had ik er ook weer 'last' van, ramen gezeemd, stof gezogen, alle bedden verschoond, alles lekker gewassen, wind door mn huis laten gaan, toilet uitgebreid staan schrobben, heerlijk.

Verder heb ik de gehele keuken al uitgeruimd, helemaal schoongemaakt en alles weggegooid wat over datum was etc. Mijn kast onder de trap (lees; 1 grote ravage), is pasgeleden helemaal uitgemest en opgeruimd + gesopt, de kledingkast (inhoud) is al onder handen genomen. De commode van onze dochter heeft het al moeten ontgelden.... eh.....

Als ik het zo lees denk ik; ik lijk wel gek geworden :D hahahaha, maarja, is het huis lekker aan kant als uk no. 2 komt ;).

Deel Deze Pagina