Ooh wat lekker toch die nesteldrang. Alles MOET schoon en netjes heb al 10 lijstjes gemaakt van wat ik nog moet doen (met allemaal het zelfde er op) en elke dag maar wegstrepen hoe gaat dat bij jullie dames?
hmm, hier valt het wel mee. Op de gewone schoonmaak klusjes na, wc poetsen, badkamer, stofzuigen, strijken enz. Heb ik er niet zo´n last van. Ik had verwacht dat ik wel de drang zou krijgen om alle kastjes uit te mesten, maar dat valt gelukkig wel mee. nu ben ik nooit zo´n goede poetser geweest hoor±'
Ik had er met mijn dochter heel erg last van.. Nu ontbreekt ieder spoor en krijg ik het gewoon niet aan de kant.. Heeeeeeel vervelend. Heb liever nesteldrang
haha ja ik vind het ook wel fijn. normaal ben ik wel "netjes" maar niet echt van het soppen en alles organiseren in huis nu wel alles ligt netjes op zijn plek en is mooi gerangschikt haha en het ruikt heerlijk in huis lang leve de nesteldrang! eens kijken wat er voor vanavond op het lijstje staat
Nesteldrang lekker? Pffff als ik het weer op mijn heupen krijg, dan rent mijn man weg! Ben niet zo supermobiel meer (last van bekken) en afgelopen zondag.... zooooooo, niet normaal. Alle meubels van zijn plek gehad, gestofzogen (of hoe je dat ook schrijft) en gesopt, kastjes uitgemest en uitgesopt, gang-toilet, opgeruimd en dingen weggegooid, badkamer idem, slaapkamers alles in de was getieft en schoongemaakt, zolder opgeruimd, was helemaal afgewerkt. Haha, ik bleef maar gaan. Het was dat mijn lichaam op een gegeven moment zei: HOOOOOO, anders kon ik nog wel even verder met de berghokken op zolder, haha.
haha ja voor ons is het wel een lekker gevoel, maar kan me voorstellen dat de mannen er een punthoofd van krijgen om telkens op te staan "want ik moet nog even onder je stoel stofzuigen" wel naar je lichaam luisteren hoor! ik had vorige keer ook zoiets van.. nee nu moet ik echt stoppen.. wilde eigenlijk niet.. maargoed toch maar gedaan
Nou eigenlijk was het meer: Schatje kun je dit naar boven brengen, schatje kun je de bank even naar voren schuiven, poepie wil je de vuilnisbak even verschonen, want die puilt uit. Mop, kun je Sasha even een schone broek geven, want ik ben even bezig. Zulke dingen,haha.
hou maaar op over nesteldran ghahaha heb echt kamer voor kamer gedaan keuken:kasten van binne alle oude zooi weggegooid keuken deuren gedaan en de ramen in de keuken kasten van buiten,fornuis tegels en vloer doe ik elke dag slaapkamer:in de kasten gedaan op de kast deuren plinte kozijnen ramen gordijnen gewassen soppe en stofzuigen doe ik elke dag (kbeval thuis) dekbedde en hoofdkussens gewassen,sierkussens ook woonkamer: plinten, deuren,raam,kozijn,de box soppe doe ik nog elke dag en stofzuigen ook grand foulards gewasse en de kussens kinderkamer:elke dag stofzuigen vooral onder de bedden meide slapen op 1 kamer van de oudste dekbed ook gewasse en kussen vensterbankje soppe douche:me man heeft alle tegels geschrobt ,nieuw gordijn opgehangen,ik heb de deure gedaan papieren gesorteerd in mapjes gedaan ik had ook een heeeeeeeele lijst nu eindelijk alles gedaan wel elke dag soppe ,zuigen,dweilen ,wc en keuke schoon,vaat in de vaatwasser.en de wasmand leeg. denk dat de nesteldrang pas ophoud alsk bevalle ben hahah
k zit nu al weer te kwijlen ik mis mijn schoonmaakmiddelen vanavond is de gang aan de beurt. en nog een wasje draaien en en en en
Ik heb er gelukkig helemaal geen last van! Vorige week met mn schoonmoeder de bovenverdieping eens goed aangepakt en beneden doe ik wel elke week soppen enzo, met zn 2en word het niet erg vies gelukkig. Opruimen is mn man dan weer veel beter in. De wasmand heb ik wel graag leeg en aan kant en ik hou alles wel bij maar ik heb nu juist zo iets van "Zal ik het nog zelf doen of zal ik vanavond bevallen en het aan de kraamzorg over laten." Bv bed verschonen, da's voor mij best wel wat moeite nu en de kans is dat er morgen of overmorgen kraamzorg in huis is
Als ik dit zo lees denk ik dat mijn man niet kan wachten haha want hij is nu vooral van de schoonmaak
Ik heb het (nog) niet zozeer met schoonmaken maar wel met de babyspulletjes. Kamertje is nu zo goed als af, morgen de lamp en plank boven de commode ophangen. Verder heb ik nu echt alle kleertjes gekocht en bijna alles gewassen en gestreken. Vanavond de schone hydrofiels gevouwen en in de kast gedaan. En heb al offertes voor schilderwerk buiten aangevraagd voor volgend jaar, samen met mams de voortuin gedaan, de ketel na laten kijken..allemaal dingen die ook best later hadden gekund, maar van mij gewoon NU moesten haha Ben ook elke dag op zoek naar een leuke auto op internet want we hebben nu nog geen auto. En ik wil niet in een taxi of iemand anders z'n auto als ik moet bevallen..
We zijn nog aan het verbouwen, wat errug frustrerend is! Kan niet aan mijn nesteldrang toegeven. Zaterdag is het waarschijnlijk klaar....en heb nu al plannen om volgende week de hele week het hele huis goed schoon te maken!! (heb alleen last van bekkenklachten, dus zo snel zal het niet gaan).
ooow en ik maar denken hoe komt het dat ik extra schoonmaak en zo actief ben.... maak ik het hele huis schoon en vanavond ff rond 9 uur, zit ik de glazen tafel in de woonkamer ff grondig schoon te maken voor de 2e x vandaag.. elke dag hele tijd bezig met kleertjes wassen en ophangen.. en andere huishoudelijke taken. LOL!!
Zooo herkenbaar!! gisteren was mijn eerste verlofdag en ben toen maar eens gaan uitpakken, kijken wat ik heb, uitzoeken en vervolgens weer inpakken. Kledingkast uitgemest en opgeruimd.... dus nu is alles op orde. ik ben vrij mobiel maar viel om half acht in slaap op de bank... Ik hoop dat die drang er dadelijk ook nog is als we over gaan verhuizen.... (hoef niet veel te doen maar toch..)
Ik ben nu niet zwanger, maar bij mn vorige zwangerschap heb ik wel 10 keer het wiegje opnieuw opgemaakt. alles spulletjes steeds uitpakken, inpakken, uitpakken en inpakken. En steeds maar naar haar kamertje, kijken of alles nog recht stond, en 1000 keer de baby checklist door gelopen met een zuchtende man. Helaas was mn zwangerschap met 34 weken voorbij, want ik lag in het ziekenhuis te brullen dat mn huis een bende was. Mn moeder heeft tijdens mn ziekenhuis bezoek lekker alles weer gedaan Ik ben ook niet zo'n poetser maar moet wel, heb 2 honden en 7 katten whahaha!
Ik ben echt jaloers op sommige meiden! Kasten uitpuilen enz. Dat kan ik dus echt alleen doen, als mijn man thuis is. Met een peuter nog extra rondlopen, lukt dat niet echt. (vooral omdat ze ook veel vies maakt, haha)
leuk joh al die schoonmaakkicks ihhiihhihi heb gister avond weer huis gesopt...gezogen en gedweild..en de wc.. net weer een lakens wasje gedaan.. 2e keer in deze week hahahah het zeurt nu erg in mn buik en kleine meid is erg stil ihihih