15week zwanger van 2de en geen buikje nog te zien

Discussion in 'Zwangerschap' started by junior, Jun 11, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. junior

junior Lid

Nov 8, 2010
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo,
    ik ben nu 15week zwanger van een 2de maar bij mij is nog helemaal geen buik te zien.is dat normaal? als ik kijk naar andere die hebben met 12week al een flinke buik....klinkt stom maar het maakt me best onzeker.zijn er meer mensen die zover zijn en nog niks bij te zien is?

2. tetta

tetta Fanatiek lid

Apr 19, 2011
    3,430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij is het dan van de eerste maar ik heb ook niet het gevoel alsof er echt wat te zien is. Tis meer zo van ze heeft te veel gegeten ofzo. Anderen zien wel een buikje maar dat zijn mensen die het weten. Ik heb trouwens altijd wel een beetje een buikje gehad. Zal nu wel iets groter zijn maar tegenover anderen vin dik het echt niks.

3. mie

mie Fanatiek lid

Jan 17, 2011
    1,680
    7
    38
    Ik heb ook nog steeds geen buikje en dat maakt me ook onzeker. toen ik vijftien weken zwanger was ben ik naar mijn gyn geweest en gevraagd hoe dit kwam. Blijkbaar heb ik enorm sterke buikspieren waardoor alles een beetje trager gaat. Ze zei dat ik blij zal mogen zijn als er wat te zien is met 25 weken. Ik ben tot nu toe ook nog maar één kilo bijgekomen... Aan de ene kant leuk want dan moet er nadien niet veelaf maar aan de andere kant ook jammer. Ik wil namelijk zo graag pronken met mn buik!! Je kan alleen wachter jammer genoeg.

4. noralie

noralie Actief lid

Feb 18, 2009
    480
    0
    0
    Ge'alya
    Ik ben nu 20 weken zwanger van de tweede en pas nu zien mensen dat ik weer zwanger ben...

5. Druif78

Druif78 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,724
    1
    36
    Bij mij kwam het zo rond de 18e week, vanaf 20 weken dat ik ook echte zwangerschapsbroeken kon gaan dragen... en nu is het een flinke toeter hoor!!

6. zafira

zafira Fanatiek lid

Feb 18, 2010
    1,960
    126
    63
    zuid holland
    Ik heb dan weer het tegenovergestelde, ben nu bijna 7 weken zwanger van ons 2e kindje en zie eruit alsof ik al op de helft zit. Ik kan het ook bijna niet meer verborgen houden, wat lastig is aangezien we eerst nog wat onderzoeken willen afwachten voordat we het willen vertellen.

7. bloem86

bloem86 Fanatiek lid

Jan 31, 2011
    1,004
    0
    0
    ben nu 23 weken en heb ook bijna geen buikje..
    vind t soms ook wel zorgwekkend (groeit de baby wel goed?) maar alles is in orde.. dus zou nog ff gedult hebben..

Liefs

8. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Bij mij zag je met 15 wkn ook nog niet veel hoor.. Pas rond 23/24 wkn zagen vreemden dat ik zwanger was!

9. Malibu Stacy

Malibu Stacy Actief lid

Dec 13, 2010
    204
    0
    0
    Limburg
    Bij mijn 1e zwangerschap had ik heel laat een buikje, nu bij de 2e zie je het wel een stuk sneller. Ze zeggen dat je het bij de 2e sneller ziet, maar iedereen is natuurlijk anders en als je kindje verder goed groeit zou ik het juist fijn vinden ;)!

Share This Page