Voor iemand die geen huismus is, zoals ik, vindikbdit fantastisch. Mijn huis is nog nooit zo netjes geweest
Hier is t ook al aan de gang.. heb gisteren de woonkamer en keuken geschrobt, vandaag de badkamer voor de helft gepoetst, vrij grote badkamer, en plafond krijg ik niet goed gedaan.. taak van manlief Manlief is ook bezig, eindelijk sifon onder de wasbak gemaakt, en de stopcontact gemaakt.. En die opruimwoede van hem, poehh... haha
Hier ook! Wist niet dat dat zo sterk was haha. Ik zet ook manlief aan t werk . En het liefst moet alles op een dag
Oeh.. Kreeg ik het ook maar. Helaas ben ik geen poetser, ben bang dat het er ook nooit van gaat komen. Of kan het toch echt nog komen??
Nou, hier de nesteldrang nog ver te zoeken... Ben benieuwd of dat ie nog gaat komen Ben al wel ruim 6 weken thuis dus heb al heel veel dingen geregeld, misschien zorgt dat al voor een hoop rust en heb ik het niet zo explosief.
Hier ook aanwezig, en hoe! Alleen veel last van bekken, dus kan niet heel veel. Maar ben heel blij met mijn lieve moeder, manlief en vriendinnetjes die me helpen.
hier een beetje overdreven vind ik! ben al sinds 20 weken bezig. krijg harde buiken en zelfs dan leer ik het niet heb de badkamer ookal gedaan, de muren,plafond,de grond,hoekjes,meubelen... alles ergste zijn de to do lijstjes ik maak overal een lijstje voor! en dat afstrepen is zoooooooo leuk!! ben zelf zo onrustig dat ik de meubelen zelf in elkaar draai voor de kamer,de verf op de muren bijwerk als ik iets oneffen zie. kleertjes zijn allemaal gewassen(al eventjes) de geboortelijst heb ik 100 keer veranderd(verkoopsters zijn zo blij met mij..... ) en ben in het algemeen gewoon heel onrustig!!! zelfs breien helpt niet(oohja ik ben beginnen breien.... sjaaltjes,dekentjes...) voor de bevalling ben ik wel heel zen... heb dan ook 3 boeken gelezen erover... ghoh... euhm.... ja nu zie ik dat het echt gewoon overdreven is...
Vorige zwangerschap zat ik vanaf 18 wk werkloos thuis, dus toen heb ik echt heel veel in huis gedaan. van kelder, meterkast t/m glazen poetsen etc. Nu een uk van net 2 en 38 wk zwanger. Vanaf 24 wk bekken klachten en een totaal gebrek aan energie. Ben nu al blij als de begaande grond er redelijk aan toe is.
Hier ook geen nesteldrang qua poetsen hoor, maar voor ons doen houden we alles wel goed bij...manlief doet tegenwoordig het meeste aangezien ik echt moe ben, of last van mijn buik/bekken heb waardoor bukken/lopen al moeizaam gaat...doe wel de was erg bijhouden, ziekenhuiskoffer klaargezet en manlief instructies gegeven, aftekenlijstje erbij gelegd, babyspul is allemaal schoon en gestreken etc....heb dus wel gezorgd dat nu alles aan kant is, maar echt schrobben, nee... zometeen komt de glazenwasser de ramen aan de buitenkant nog doen, dus dat is wel erg fijn!
Hier ook een beetje losgeslagen. dat kwam pas ineens opzetten. Het plan is dat "mancave" onze slaapkamer wordt en onze slaapkamer wordt dan kinderkamer. In de mannengrot hebben we drie jaar zooi verzameld die we neit ergens anders kwijt moesten dus om alles voor elkaar te krijgen heb ik besloten dat na het plaatsen en aanpassen van kasten... zo ongeveer heeel mijn huis gereorganiseerd moet worden EN IK WIL HET NU!!!! NU!NU!NU!NU! NUUUUUU Manlief besloot een dagje later de nieuwe kast in elkaar te zetten en ik kon niet anders dan JANKEN! en ik vond heus dat hij er een goede reden voor had maar ik kon het niet aan.... Nu staan alle kast en kan ik los! ik wil alles gereorganiseerd tot de dressoirlades aan toe... en nu heb ik al heel de week haast geen tijd, druk met werk enzo... pffff GRrrrr AARRRgggghhhhh ...(*schaamt zich iets omdat ze pas 20 weken ver is en nog best wat tijd heeft) Maar ik ben toch ZOOO blij met wat er gedaan is! daar geniet ik dan echt van!