Hallo mama's Even jullie ervaring/mening, Heeft er iemand ervaring met de delta baby travel? Delta Baby Travel Grey | Tassen | Baby-Dump Zie pagina Dit is dus een tas die je in een handomdraai tot slaap plaats of verschoningsmatje kunt omtoveren. Lijkt mij erg handig (reiswieg is zo'n groot ding om steeds mee te nemen) Alleen vind 'm erg prijzig. Nadeel is natuurlijk dat je kindje er snel uitgroeit. Het lijkt me handig op bijv feestjes/strand/zwembad waar geen verschoningsruimte is of niet makkelijk een reiswieg mee naar toe te nemen is. (Of gewoon plaatsten waar geen box is om je kindje even in te leggen) Wat denken jullie? Volgens mij word deze namelijk weinig verkocht.... Groetjes en bedankt alvast
Kende hem nog niet maar ziet er idd praktisch uit voor plekken waar verschonen en slapen niet zo makkelijk is. Maar vraag me wel af hoeveel spullen je er in kwijt kunt, ziet eruit alsof die vakken met 3 luiers al vol zijn..
Ik vind die niet erg handig. Er zijn wel vakjes om spulletjes in te doen, maar die zijn toch kleiner dan in een andere verzorgingstas. Ook is die vrij groot om altijd mee te dragen en als je weg bent is ze moeilijk weg te zetten (ze valt echt altijd om) En zoals je zelf al schreef, ze is echt prijzig en ze groeien er sneller dan je denkt uit. Natuurlijk is het volledig je eigen keuze, maar ik zou ze toch echt eerst even vergelijken en vastnemen in de winkel en niet op een site. Je moet ze tenslotte wel even meenemen en je wil er niet na een maar maand een nieuwe gaan kopen. Succes!
Ik heb er 1 en vind hem dus wel erg handig, kwa spullen kan er wel iets minder in als en normale luiertas. Maar ja een kwestie van slim inpakken denk ik dan