Wat keek ik uit naar het krijgen van mijn zwangerschapsstreep (ik vind dit echt prachtig!). Vanaf het allereerste moment leek ik al, net boven mijn schaambeen iets te zien. Dat is nog altijd lichtjes, maar verder helemaal niks! Ik ben nu 23 weken... Wat denken jullie? nog geduld hebben of is het ook gewoon mogelijk dat sommige vrouwen die zwangerschapsstreep niet krijgen??
Ik heb die streep in al mijn vorige 4 zwschappen nog nooit gehad en ook nu zit hij er nog steeds niet. Ik denk niet dat iedereen hem krijgt.
bij de eerste had ik hem niet en nu ook niet. Dus die zal wel niet komen ook. En ik denk ook dat niet iedereen hem krijgt.
Mijne kwam pas met 30 weken ongeveer opzetten. Zag m ook pas toen ik een foto maakte, dan is ie veel duidelijker te zien dan met blote oog. Inmiddels loopt ie al over de volle lengte van mn baarmoeder. Mn navel is ook mooi mee verkleurd.
Ik kreeg hem bij de eerste ook heel langzaam maar rond 30 weken steeds beter te zien. Nu komt hij bij 6 weken al opzetten. Was ook niet helemaal weggegaan.
Ohh ik word er niet heel blij van als ik hoor dat sommige van jullie hem niet krijgen! Jammerrr!! Maar... vanaf week 30 geeft weer hoop haha!
Ik weet niet meer wanneer ik em kreeg. Vl vroeg ineens wat die streep was onder me navel. Maar kon het niet zien. Inmiddels loopt ie verder boven me navel maar wel een schuine streep
Ook ik heb geen streep gehad! Ik hoop hem eigenlijk wederom weer niet te krijgen haha Smaken verschillen
Ik had hem de vorige keer al vrij vroeg, ergens in het begin van het tweede trimester. Het duurde overigens ook best lang voor de streep weg was. Misschien pas een half jaar na de zwangerschap was hij volledig verdwenen. Nu is het wachten tot hij weer verschijnt
Ik had hem bij mijn zoon wel!! Ik zat er deze zwangerschap ook maar op te wachten... Inmiddels 36weken en de hoop maar opgegeven.. Want idd ik vind het ook een prachtig iets hihi.. Ik krijg nu een meisje miss dat het daar nog iets mee te maken heeft haha..
Hier nu 26 weken en inmiddels de streep over de volle lengte van mijn buik en ook hier idd de navel mee gekleurd al moet ik zeggen dat dat er niet zo geweldig uitziet haha.. Streep zit ook net zo scheef 🙈 maar vind het niet lelijk Maar het klopt staat ook wel op internet dat niet iedere vrouw de streep krijgt ..
Hier loopt ie vanaf mn streepje over de heuvel naar mn navel, dan gaat ie er links omheen en zo weer omhoog.
Ik denk niet dat je hem nu nog krijgt. Het verschilt inderdaad van vrouw tot vrouw, sommige krijgen hem gewoon niet. Vaak hebben getinte vrouwen meer kans op het krijgen van een zwangerschapsstreep omdat zij meer pigment hebben. Bij mij was hij al met 8 weken te zien.
Tadaaa. Nog steeds wel een vaag lijntje. Maar je ziet m (opdefoto) rechts langs mn navel gaan en dan heerlijk schuin terug naar t midden. Heb er niet zoveel moeite mee, ongezien ik m zelf dus niet zie. Edit: Beetje jammer van de kwaliteit na het uploaden.
ik heb m wel.. eerst begon ie onder mn navel, nu zit ie er ook boven haha maar zo mooi vind ik t niet..
Bij mij dus precies andersom! Bij mn vorige zwangerschap (meisje) kreeg ik hem rond de 30 wkn en nu zwanger van een jongetje (36 wkn) en geen streep te zien..denk dat ie ook niet meer komt
Ik kan niets soortgelijks op m'n buik bespeuren, geen idee of dat nog komt. Hoeft van mij niet zo eigenlijk, mag wel.